Skocz do zawartości

Cartes du Ciel


Jazz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

prosze o informację gdzie mogę ściągnąć CARTES DU CIEL 2.76 po polsku. Znalazlem w google parę linków ale część nie dział a część zawiera miliony plików jak np. http://www.stargazing.net/astropc/download.html a ja nie mam pojęcia czy wszystko jest mi potrzebne i czy jest wersja po polsku.

Jeżeli polecacie inny soft po polsku (zaznaczam że jestem początkującym) będę bardzo wdzięczny.

 

Pzdr

Jazz1972

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CARTES DU CIEL to dobry program. Na początek ściągnij tylko "Basic package" - to pozwoli Ci poznać niebo. Jak już tą faze będziesz miał za sobą możesz brać klejne katalogi które pokażą więcej gwiazd itp.

 

Na początek można polecić też Stellarium, nie ma wersji PL, ale jest bardzo prosty w obsłudze.

Edytowane przez Marcin M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ignisdei
Na początek można polecić też Stellarium, nie ma wersji PL, ale jest bardzo prosty w obsłudze.

 

Ale mapki nieba sobie na nim nie wydrukujesz chyba z jpg-u (biedne, biedne materiały eksploatacyjne ), Stellarium zatem traktuj jako przyjemny, kolorowy przewodnik multimedialny, a CdC jako narzędzie astro :Salut:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CARTES DU CIEL to dobry program. Na początek ściągnij tylko "Basic package" - to pozwoli Ci poznać niebo. Jak już tą faze będziesz miał za sobą możesz brać klejne katalogi które pokażą więcej gwiazd itp.

 

Na początek można polecić też Stellarium, nie ma wersji PL, ale jest bardzo prosty w obsłudze.

 

Dobry, tylko dlaczego nie na Maca :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zakładania nowego topicu, czy jest obecnie dostępna nowsza wersja niż 2.76? Ja mam zainstalowaną właśnie 2.76 z datą 21 listopada 2004. Czy dalej nie rozwijają już CdC? :mellow:

 

Oczywiście że jest rozwijany.

Tutaj jest projekt wersji 3.0

Niestety jest to na razie beta wersja.