Skocz do zawartości

Mój pierwszy teleskop, proszę o pomoc w zakupie, dokonanie wyboru.


Nastolatek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkim użytkowników forum. Mam na imię Damian w chwili obecnej mam 16 lat i jestem tutaj nowy w zasadzie trafiłem tutaj dosyć przypadkowo wyszukując sklepów internetowych z teleskopami. Od dosyć niedawna interesuję się astronomią, jak i zarówno troszkę innymi tematami chociażby " życiem pozaziemskim " . Ale starczy o mnie, przepraszam rozpisałem się. :read: Do czego zmierzam :

Chciałbym kupić swój pierwszy teleskop do obserwacji " Galaktyk, gwiazd, planet " . Nie wiem czy dostanę taki teleskop ...

Cena tak do 200zł. < -- :rofl: Rozśmieszyłem was? Prawda? Niestety.. Widziałem różne teleskopy do 200 zł i zawierały w opisie zdania m.in do obserwacji, księżyca, galaktyk, gwiazd itd... Lecz nie mogę zdecydować się, który teleskop powinienem wybrać. Liczę na pomoc w wyborze teleskopu, ale i też chętnie wysłucham rad. Jestem zielony w obserwacji nieba. Liczę ,że przyjmiecie mnie ciepło na forum. Liczę na odpowiedzi. Pozdrawiam.

Damian.

Edytowane przez Nastolatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, odpowiedź będzie zawsze taka sama do 200 zł tylko lornetka. Teleskopy za 200 zł mogą tylko zniechęcić do obserwacji astronomicznych. Podobne tematy pojawiają się dość często i odpowiedź jest praktycznie zawsze taka sama - 200 zł = lornetka.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach