Skocz do zawartości

www.astromarket.pl


Muchozol

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Może już sklep nie leży, ale chwalę sobie takie sklepy internetowe, które raczą odpowiedzieć na zadane pytanie. Gdy się napisze do TS w Niemczech, odpowiedź jest po kilku godzinach max. W Astromarkecie zadałem pytanie prawie tydzień temu, o możliwość ściągnięcia do Polski okularów z TS, których nie ma w ofercie. Odpowiedzi oczywiście nie otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może już sklep nie leży, ale chwalę sobie takie sklepy internetowe, które raczą odpowiedzieć na zadane pytanie. Gdy się napisze do TS w Niemczech, odpowiedź jest po kilku godzinach max. W Astromarkecie zadałem pytanie prawie tydzień temu, o możliwość ściągnięcia do Polski okularów z TS, których nie ma w ofercie. Odpowiedzi oczywiście nie otrzymałem.

 

Pewnie mają jakieś problemy techniczne, bo ja również czekam na odpowiedź w sprawie pierścienia kontrującego już ponad 2 tygodnie. Pewnie jak się człowiek zapyta o montaż ASA lub kamerę FLI, to odpowiedź przychodzi szybciej ;)

Edytowane przez Lukasz_K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Senkju, Lukasz_K, prześlijcie proszę Wasze pytana jeszcze raz na email: jacek at astromarket.pl. Muszę sprawdzić co się dziej. Czy wysyłaliście zapytanie przez system na sklepie czy też na email sklepowy?

 

Jazz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Senkju, Lukasz_K, prześlijcie proszę Wasze pytana jeszcze raz na email: jacek at astromarket.pl. Muszę sprawdzić co się dziej. Czy wysyłaliście zapytanie przez system na sklepie czy też na email sklepowy?

 

Wysłałem zapytanie przez system a jak nie otrzymałem odpowiedzi, to wysłałem na maila sklep(at)astromarket.pl

Tak czy inaczej „przeforwardowałem” moje zapytanie na podany przez Ciebie adres.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem zapytanie przez system a jak nie otrzymałem odpowiedzi, to wysłałem na maila sklep(at)astromarket.pl

...

Jedyne pytanie jakie pojawiło się od osoby o imieniu Łukasz i nazwisku na "K" to zapytanie w sprawie pola widzenia i czy obejmie całe Słońce.

#140 "pole widzenia teleskopu"

 

Nie dostaliśmy zapytania odnośnie pierścienia kontrującego. Niestety chyba jakiś problem techniczny.

 

pozdrawiam

Edytowane przez wimmer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, temat się rozwinął! Ja wysyłałem też przez system. I nie pytałem o Słonko :)

Też prowadzę sklep internetowy. Kurcze stawiała mi go za nieduże pieniądze mała firma, na własnym skrypcie. Nie ma szans, żeby cokolwiek nie działało, póki serwer stoi. Dlatego tak wywaliłem żale do obsługi. W głowie mi się nie mieści jak toto może nie działać.

W wolnej chwili zapytam ponownie, na maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytania o ściągnięcie okularów z TS też nie widzę. Nie pojawiło się w centrum pomocy.

Na każde pytanie pojawiające się w centrum pomocy odpowiadam, najszybciej jak się da. Wyjątkiem może być sobota o 5 rano, albo niedziela o 3 w nocy ;)

Jeżeli pytanie się nie pojawia w centrum z różnych powodów technicznych, albo z powodu błędów pytających (puste pytania, urwane w połowie, niemożliwe do rozszyfrowania itp) to trudno uniknąć pretensji :)

 

Pamiętajcie jednak, że gdy pytanie wpada do centrum pomocy, wy otrzymujecie numer ticketu i informację na maila o tym, że pytanie zostało umieszczone. Jeśli procedura jest z różnych powodów przerwana i nie ma informacji o umieszczeniu pytania, jest prawdopodobne, że pytanie nie zostało przekazane.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znak czasów. Systemy pochłonęły ludzi. Do firmy Vectra, mojego dostawcy TV/tel/Internet nie mogę się przebić ani przez system ani telefoniczne z komórki - przekierowywanie z poziomu na poziom, informacje o numerach klienta i umowy, adresy, telefony - w końcu na którymś punkcie się wykładam lub nie wytrzymuję nerwowo i koniec. A nieczynny telefon czeka na naprawę.

Żona z kolei nie może zapłacić za swoją komórkę odkąd faktury są on line - cała rodzina szukała (w tym młodzi ludzie) i nic. Podejrzewam, że A-M też poszedł za daleko w nowoczesne "ułatwienia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostestuję :szczerbaty: Wina jest nasza - zawsze. Kolejny raz przepraszam i obiecuję poprawę. Mimo, że nasze zasoby ludzkie wzrosły, w tym samym czasie przybyło też zapytań. Jest już znacznie lepiej z komunikacją (sądzę, że problemy dotyczą pojedynczych % w ogólnej masie), ale musimy ew. rozpracować sytuację, żeby nikt nie poczuł się zostawiony sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.