Skocz do zawartości

Chciałbym kupić swój pierwszy teleskop


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym kupić swój pierwszy teleskop i mam dylemat. Czy taką zabawką: http://allegro.pl/teleskop-luneta-statyw-pow-675x-ekstra-gratisy-i5789048680.html będę w stanie cokolwiek zobaczyć? Czy inne planety będą wyglądać jak świecące plamki? Proszę o pomoc.

 

Edit: Jestem zielony w tym temacie, wiec jeśli nie da się takimi amatorskimi sprzętami zobaczyć choćby kształtu pobliskich planet proszę mnie oświecić :P

Edytowane przez dziki
przeniesione z wątku " Śmieszne aukcje - astrobuble z allegro"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym kupić swój pierwszy teleskop i mam dylemat. Czy taką zabawką: http://allegro.pl/teleskop-luneta-statyw-pow-675x-ekstra-gratisy-i5789048680.html będę w stanie cokolwiek zobaczyć? Czy inne planety będą wyglądać jak świecące plamki? Proszę o pomoc.

Unikaj tej "firmy" jak ognia! Wszystko jest lepsze, niż opticon. Tutaj ładnie podsumowałem sprawę na obrazkach :)

http://astropolis.pl/topic/7030-smieszne-aukcje-astrobuble-z-allegro/?p=602130

http://astropolis.pl/topic/7030-smieszne-aukcje-astrobuble-z-allegro/?p=602141

Edytowane przez MateuszW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brać to (lub jeszcze lepiej lornetkę 10x50 w cenie zbliżonej do 300 zł) do obserwacji gromad gwiazd i księżyca jeśli kasa do 300 zł

 

http://fotozakupy.pl/sky-watcher-bk705-az2/1968s

 

 

Pozdrawiam

hhh.jpg

Edytowane przez ekolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym kupić swój pierwszy teleskop i mam dylemat. Czy taką zabawką: http://allegro.pl/teleskop-luneta-statyw-pow-675x-ekstra-gratisy-i5789048680.html będę w stanie cokolwiek zobaczyć? Czy inne planety będą wyglądać jak świecące plamki? Proszę o pomoc.

 

Edit: Jestem zielony w tym temacie, wiec jeśli nie da się takimi amatorskimi sprzętami zobaczyć choćby kształtu pobliskich planet proszę mnie oświecić :P