Skocz do zawartości

Obserwacje okolice Wrocławia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

jestem studentem budownictwa 1 roku we Wrocławiu, i cały mój sprzęt musiałem zostawić w domu (okolice Torunia) i tutaj moje pytanie, czy jest ktoś z Wrocławia i jest chętny, żeby mnie zabrać czasami na obserwacje? :)

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez mateusz060796
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z tego co wiem, to grupa z Wrocławia zbiera się na sąsiednim forum dość często

 

w naszej grupie nie ma podziałów na fora

umawiamy się mailowo i telefonicznie

jeśli chcesz do nas dołączyć możesz zamieścić posta w tym wątku http://astropolis.pl/topic/31349-dolny-lsk-tpada/page-88?hl=t%B1pad%B3a

dzisiaj chłopaki planują wypad po zachodzie Księżyca

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przełęcz Tąpdała za Sobótką jest niezła i prawie cywilizowana (tam są ławki, polana). Zdarzało się że ZbyT bywał tam sam !

 

W oparciu o nią (Tąpadłę) skonkludowano niezwykle profesjonalnie (naukowo) najważniejsze zagadnienie astroamatorów - co widać a co już nie wśród DS-ów - tu jest ten THE BEST EVER ("Jasność powierzchniowa - wzor to nie wszystko") wątek o obserwacjach także w Tąpdłej:

 

http://astropolis.pl/topic/23158-jasno-powierzchniowa-wzor-to-nie-wszystko/page-1?do=findComment&comment=308420

 

 

Pozdrawiam

p.s.

ja się tam w końcu znowu wybiorę kiedyś :P

 

 

 

Edytowane przez ekolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni post z 2015 bo do tej pory pogoda nie dopisywała

w tym czasie byliśmy na Tąpadłach tylko raz, a umówiliśmy się telefonicznie w ostatniej chwili

większość z nas ma ustawione powiadomienia gdy ktoś odezwie się w tym wątku

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...