Witam
Powodzenia w przeróbce, sam ją kiedyś wykonałem.
Z tego co pamiętam to zauważyłem znaczącą różnicę w prowadzeniu montażu, po wymianie na paski. Rzecz działa się jakieś osiem lat temu, była to dosyć prosta praca ślusarska. W mocowaniu silnika Ra wyfrezowałem (przewierciłem), drugi otwór na oś silnika z zapasem na regulację naciągu paska a w Dc umieściłem spasowany płaskownik ,który odsuwał korpus silnika od osi ślimaka.
Pamiętam tę chwilę goryczy przy łapaniu "pierwszego" światła kiedy okazało się że klatka jest kompletnie pojechana z łukami gwiazd. Chwila namysłu i poszło. Przy zmianie przełożenia na pasek, na pilocie należy wybrać S zamiast N - zmiana kierunku przełożenia z przeciwbieżnego na współbieżny.
Fajny montażyk, zresztą nie do końca przeze mnie poznany po modyfikacji bo niebawem zawitał HEQ5 ,którego też opaskowałem, a piąteczka już tak została i leży na lepsze dni, tfuuu noce.
pozdrawiam
Tomasz