ok, widzę, jak to powinno być zrobione. tylko w warunkach "polowych" to znowu czekanie na pogodę etc, A przecież serwis fabryczny dysponuje z pewnością sztuczną gwiazdą (jak tą z badań powyżej) i warunkami do badania jakości kolimacji - więc powinno im to zając kilka dni max.
z drugiej strony klient nie musi mieć wiedzy na temat procedury badania astygmatyzmu, a jeśli się okaże, że nie miałem racji to po prostu piszą o koszcie badania i tyle. nie pojmuję zwłoki i ewidentnego grania na czas. dziś w rozmowie telefonicznej (na odpowiedź na maila można czekać i czekać. pierwsze moje zapytania sprzed kilku tygodni pozostają bez odpowiedzi) pani mi oświadczyła, że jest "nowa w pracy" - Alicja jest na chorobowym (lub urlopie) i nie chce "wchodzić w kompetencje koleżanki" i czy mogę poczekać do przyszłego tygodnia... i drugi argument to fakt, że w Bawarii właśnie są urlopy...
PS. Sorki z drugiego konta mi się wpisało.
misfor