Jump to content

tomciol24

Społeczność Astropolis
  • Posts

    105
  • Joined

  • Last visited

About tomciol24

  • Birthday 05/25/1984

Kontakt

  • Strona WWW
    http://

Informacje o profilu

  • Skąd
    Kleszczów
  • Sprzęt astronomiczny
    Bressr Messier Newton 203/1000mm EQ5 + standardowe okulary PL 10, 15, 25mm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tomciol24's Achievements

16

Reputation

  1. Oby dwa przedmioty sprzedane.temat do zamkniecia
  2. Witam mam do sprzedania jak w temacie te dwie rzeczy1. Filtr cls optolong do canona.W bardzo dobrym stanie,bez rys.Cena 240zl z wysylka2.Korektor komy MPCC.Korektor jest w dobrym stanie z normalnymi sladami uzytkowania na kolnierzu gdzie byl przykrecany.Szklo w idealnym stanie.Cena 300 zl z wysylka
  3. nie wiem ktore rozwiazanie wybrac bo jestem laikiem w sprawach elektroniki:)najbardziej mi zalezy na tym zeby to wszyzstko szlo ze zwyklego akumulatora czy to wszystko bedzie mozna podlaczyc pod zwykly akumulator samochodowy?i co to za poloczenie trezba jeszcze dorobic?dzieki i pozdrawiam
  4. Dzieki wszystkim za odpowiedzi☺napewno z waszej pomocy skorzystam☺
  5. Witam.Czy ktos z Was ma jakis patent na przerobienie akumulatorka od canona 350D tak zeby mozna by bylo go podlaczyc np pod zwykly akumulator?. Wyjezdzajac w teren nie widzi mi sie podmienianie co jakis czas bateri, gdzie ich czas dzialania tez daje wiele do zyczenia.dzieki i pozdrawiam
  6. Ok przyjmuje to do wiadomosci:)..sprobuje cos z tym zrobic...dzieki wszystkim za odpowiedzi
  7. Nadtym filtrem to jeszcze pomysle Co do zdjecia to myslalem ze zalapie sie troche drogi mlecznej..widocznie nie ten rejon ustrzelilem...dalej sie zastanawiam co to za luny na tym zdjeciu
  8. Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly? Przymierzam sie do zakupu filtru do redukcji lp...optolong cls...czy ktos uzywa..warto?
  9. oto obiecany stack https://megawrzuta.pl/download/fc435de2dd289c123470248b60979792.html
  10. W deepstacker lub gimp wychodzi to samo
  11. Tez mi sie wydaje ze to jest gradient.to zdjecie ktore wrzucilem bylo tylko rozjasnione i tu wyszly te łuki i dlatego dalej nic z tym nie robilem.W deepstacker po zestackowaniu jak podciagne krzywymi tak zeby bylo jasniejsze to dzieje sie to samo
  12. To nie zrodlo☺...zdjecie robilem kolo domu i zalapal sie jakis krzew
  13. Stacka pokaze jak bede w domu.stackowalem w raw.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.