Skocz do zawartości

Mario62

Społeczność Astropolis
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyna
  • Skąd
    Jarosław

Osiągnięcia Mario62

0

Reputacja

  1. Witam. Ja także mam ten sam problem. 3 stycznia 2014 złożyłem zamówienie na kątówkę 90* w sklepie Astromarket, na które otrzymałem potwierdzenie złożenia zamówienia. Oczekiwałem jeszcze na potwierdzenie dostępności towaru, aby dokonać wpłaty, lecz takiego się nie doczekałem. Przez tydzień próbowałem nawiązać kontakt telefoniczny ze sklepem, lecz numer podany na stronie sklepu cały czas był nieaktywny. W końcu 10 stycznia wysłałem maila z zapytaniem o dostępność towaru. Odpowiedź otrzymałem dopiero 12 stycznia z informacją, że mogą przesyłkę wysłać we wtorek, czyli 14 stycznia. 13 stycznia dokonałem przelewu na konto sklepu i czekam teraz na przesyłkę. A dzisiaj jest 21 stycznia i nie mam żadnej informacji o przesyłce, ani odpowiedzi na maila. Często robię zakupy w różnych sklepach internetowych, lecz z takim podejściem do klienta spotykam się po raz pierwszy. Po raz pierwszy, a zarazem ostatni robię zakupy w tym sklepie i nigdy nikomu go nie polecę. Masz rację aasdasd, trzeba poinformować o tym odpowiednie organy. Pozdrawiam Mario62
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.