Jump to content

paegassus

Społeczność Astropolis
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About paegassus

  • Rank

  1. Panowie, zniknelo mnie 'na chwile' ale zgodnie z obietnica informuje: zakupy OK - byl maly problem na hurtowni (ewentualny wzrost ceny Panowie wzieli na klate - szacun), ale wszystko wyjasnione, zalatwione, towar OK - generalnie w porzadku. Niestety przyzwyczailismy sie (jako klienci) do stalego kontaktu ze sklepami, a tu raczej ten luksus nie wystepuje Podsumowujac - merytorycznie OK, ale jak ktos lubi zadzwonic do sklepu, to herbatka z meliski moze byc za malo pzdrv paegassus
  2. Panowie, oddajac sprawiedliwosc - sklep skontaktowal sie ze mna. Na chwile obecna oprocz 'utrudnionego kontaktu' nie mam zastrzezen. Mam nadzieje, ze niebawem transakcja zakonczy sie obustronnym sukcesem - o czym oczywiscie nie omieszkam poinformowac Forum. pzdrv paegassus
  3. witajcie, czy ktos wie moze jak sie aktualnie skontaktowac ze sklepem Astromarket? Trafiwszy na to forum juz wiem, ze nie jestem pierwszym ani jedynym, ale posty, ktore znalazlem w tym temamcie maja juz kilka miesiecy i interesuje mnie jak wyglada sytuacja obecnie. Czy fakt, ze od razu zrobilem przelew m-transferem swiadczy, ze jestem idiota, czy jest jednak szansa, ze ta historia sie skonczy dobrze?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.