Dzień dobry,
Od dnia 28 listopada próbuję się skontaktować z sklepem Astromarket i nadal nie mogę tego zrobić. Na e-mail nie ma odpowiedzi, kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego nic nie daje, czat na stronie nie działa. Wszystko zaczęło się od mojego zamówienia kabla do podłączenia montażu HEQ5 z komputerem. Kilka dni po zamówieniu otrzymałem taką wiadomość:
Witaj,
Status złożonego przez Ciebie zamówienia numer 100000998 zmienił się na: Oczekujące.
Witam Pana, niestety nie posiadamy już tego kabla na magazynie a czas realizacji od producenta jest bardzo długi. Współpracujemy z polskim producentem różnego rodzaju kabli do montaży astronomicznych w tym również zamówionego przez Pana. Proszę o informację czy jest Pan zainteresowany polskim kablem czy rezygnuje Pan z zamówienia. Pozdrawiam Jacek
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy sklep@astromarket.pl lub telefoniczny pod numerem +48 22 378 37 01 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00).
Dziękujemy i pozdrawiamy, zespół Astromarket.pl
Odpisałem tak po trzech dniach:
Witam, przepraszam za brak odpowiedzi, ale wiadomości od serwisu Astromarket z niewiadomych powodów trafiają do spamu. Oczywiście jestem zainteresowany polskim kablem (jeśli działa tak samo jak ten zamówiony przeze mnie), a więc nie rezygnuję z zakupu.
Pozdrawiam, Marcin
Od tego czasu nie dostałem żadnej odpowiedzi, kabel do mnie nie przyszedł.
To forum to chyba ostatnie miejsce gdzie mogę spróbować się z kimś skontaktować. Z góry dziękuje za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam, Marcin