Skocz do zawartości

StanW

Społeczność Astropolis
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O StanW

  • Tytuł
    Alnitak

Ostatnie wizyty

184 wyświetleń profilu
  1. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • NA SPRZEDAŻ
    • Używany

    Na sprzedaz kompletny zestaw zakupiony w zeszlym roku. Teleskop Celestron CPC 1100 XLT https://deltaoptical.pl/blizej_nieba/teleskop-celestron-cpc-1100-xlt,d611.html Klin paralaktyczny Celestron do serii CPC https://deltaoptical.pl/klin-paralaktyczny-celestron-do-serii-cpc,d2288.html Hyper Star C11 http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p3006_HyperStar-for-C11---f-2-FlatField-Adapter-for-the-Celestron-SC.html ZWO Mono CMOS Camera ASI 1600MM-Cool http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p8738_ZWO-Mono-CMOS-Camera-ASI-1600MM-Cool---Chip-D-21-9-mm.html Filtr mglawicowy Baader Planetarium UHC-S 2" https://deltaoptical.pl/filtr-mglawicowy-baader-planetarium-uhc-s-2-2458276,d414.html 2 x Opaska grzewcza DEW HEAT REMOVAL Kabel USB Cena za zestaw 20,000zl - do negocjacji Warszawa - Goclaw 514913976

    20.000,00 zł

  2. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    sorry Huncyt, zapomnialem dodac kropke po "tak jak Huncyt powiedzial, w Polsce sa opcje jak policja albo droga sądowa", reszta bylo moja gadka Co do Delty, oni co prawda tez wystawiaja zeczy ktorych nie maja, ostatnio na Atik co kupilem wlasnie od nich czekalem 7 tygodni... no ale przynajmniej nadal opcja placenia przy odbiorze. Ale na takie ryzyko (ze kupca moze zmienic zdanie) tylko stac wieksze sklepy.
  3. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    gdybym mial nie limitowana sume na wydatki to wiadomo ze w Delcie bym wszystko kupowal... co do zachodnich sklepow, jesli w Polsce mnie ktos wykołuje to tak jak Huncyt powiedzial, w Polsce sa opcje jak policja albo droga sądowa, poza granica, realistycznie, nie ma takich szans jak cie ktos oszuka. ale na szczescie jeszcze do tej pory do tego nie doszlo
  4. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    co prawda przyznam ze z astrokrakiem mialem podobne zabawy... 2015-12-09 mieli TS 65MM F/6.5 QUADRUPLET wystawiony na stronie swojej za 2440zl (tak samo jak http://astromarket.pl/teleskopy/refraktor-ts-apo65q-65-420mm-ota.html),po kontakcie emailem z pytaniem o dostepnosci poinformowali mnie ze nagle cena 2699zł... a teraz sobie dodali na stronie ponad tysiac i chca 3 876,00zł... wiec jak widac poluja na jelenie nie jedni.
  5. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    i wlasnie dla tego "za pobraniem" jest widziane za 60% sprzedazy dla sklepow internetowych... bo jak tego nie oferuja, to duza szansa ze to sciema... no nic, na szczescie na tym polowaniu sie nie dalem strzelic
  6. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    Faktycznie ta strona polowanie.bazarek.pl to kompletna sciema. Po zgodzeniu sie na zamowienie poinformowal ze jednak czas czekania bedzie dluzszy. Prosze o potwierdzenie ceny 0 odpowiedzi, i nagle cene zmienil na swojej stronie o 1000zl+ do gory
  7. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    Dzieki za pomocny post Huncyt, w takim razie powiem mu ze place przy odbiorze albo nic...
  8. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    jakis specyficzny powod piotrkusiu? (oprocz tego co mm1983 juz wspomnial)
  9. Opinie o polowanie.bazarek.pl?

    dziękuję za opinię, to co do ceny i dostępności to juz sie przekonalem ponieważ cena faktycznie 100zl wiecej niz podane na stronie, i czekac trzeba kilka dni (dowiedzialem sie przez email). Oby tylko te dwie niespodzianki to 1000zl+ w kieszeni, chodzilo mi czy to w ogule prawdziwy sprzedawca a nie jakas sciema "wirtualna".
  10. Witam, chcialem kupić aparat Atik 383L+, którą "polowanie.bazarek.pl" mają za ponad 1000zł mniej niż Delta, teleskopy.pl itd... brzmi nieco podejrzanie (także dlatego, że tylko na przedpłatę), więc zastanawiałem się, czy ktoś miał doświadczenie z zamawianiem od nich wczesniej?
  11. temat do zamkniecia, pomoc sie znalazla.
  12. dzieki za pomoc, ale tak korzystam z eqmod i punktów alignacji wprogramowanych, i nadal problem...
  13. problem z neq6 jest akurat z pamietaniem ustawien, nie z ustawieniami samymi. sledzi itd bez problemu, i radzi sobie z waga tez, tylko po wylaczeniu nie pamieta ustawien... no nic, jak mowilem, jeden z wielu problemow kture latwiej na miejscu rozwiacac, dla tego szukam pomocy lokalnie
  14. Na neq6 w tej chwili siedzi lekko ponizej 18kg sprzetu (RC 8" to carbon fibre, wiec wyglada gorzej niz jest), razem z kamerami, wiec ponizej dozwolonej wagi. Jest prawidlowo zbalansowany, ze sprzeglami spuszczonymi mozna jednym palcem ruszac w RC i DEC bez problemu.
  15. Dziękuję za konstruktywne komentarze Tayson. Powiem tak, za leniwego się raczej nie widzę, i masz rację że bym chętnie się przy kimś po prostu nauczył co robić i czego nie robić, bo mówiąc szczerze nie chce spartaczyc kilkadziesiąt tysięcy złotych warte sprzętu "ucząc się na własnych pomyłkach", jak Pan Dominik sugerował...montaże już sam wszystkie założyłem i eq6 przetestowałem z sukcesem, ale mam kilka problemów jeszcze z nim na które trudno mi znaleźć informacje. CPC też już zamontowałem (na dobrym klinie, znam historje z poprzednimi wersjami celestrona) ale mam problemy z zaprogramowaniem alignment mimo wielokrotnego czytania instrukcji (które też nie zostały zmienione przez celestrona od czasu nowej wersji zaprogramowania, eg: nie ma wedge align jak w instrukcji itd... i kilka innych problemow) Więc tak jak mówiłem, znam swoje limity techniczne i mysle ze je osiagnolem. Z tego powodu poszukuje kogoś kto wiedzę i doświadczenie ma, trochę kasy doceni, i dobrych porad udzieli Załączam zdjęcie, jak sytuacja wygląda w tej chwili...
×