Skocz do zawartości

Henryk B.

Społeczność Astropolis
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Henryk B. w dniu 2 Marca 2021

Użytkownicy przyznają Henryk B. punkty reputacji!

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyna
  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

467 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Henryk B.

74

Reputacja

  1. Dzięki, ale już kupiłem SW 120/600.
  2. Witam kolegę. Jestem zainteresowany - może się sprawdzi do mojego zestawu ? Mój znajomy z serwisu kjacek zarezerwował ten okular do jutra. To jaka będzie ostateczna cena ;-). Jak by co, po podjadę po niego - wiem już gdzie. Pozdrawiam - Heniek B.
  3. To koledzy z forum się do tego przyczynili. Bo ja - cóż ja - tylko posłuchałem dobrych rad ;-)
  4. Milo mi zakomunikować, że po wielu perypetiach, przy wielkiej pomocy wielu z Was (szczególnie Jacka), dziś stałem się posiadaczem SW 120/600 na AZ-4. Zaczynamy przygodę. Dziękuję za pomoc ! Heniek
  5. Kończąc mój temat nieudanego zakupu sprzętu w sklepie RAIG, muszę powiedzieć, że po rozmowie telefonicznej - sprawa nabrała tempa. Dziś już pieniądze miałem na koncie. Szkoda tylko, że potrącono mi 140 zł (dwukrotne przewalutowanie, najpierw z PLN na euro, później ponownie na PLN), doliczyć do tego koszt przelewu z mojego banku - 40 zł. Więc jestem stratny 180 zł. Ale cieszę się, że reszta kasy doszła i to w miarę szybko.
  6. Dzięki za podpowiedź z tym telefonem. Wiem teraz na czym stoję !

    Pozdrawiam sąsiada !

  7. Otrzymałem maila ze sklepu z prośbą o podanie konta na które ma być zwrot środków. Potrącą :-( 15 euro - bo im bank pobiera . Juz odpisałem - teraz czekam na zwrot kasy.
  8. Tylko pytanie - co jest zbliżone ;-). Jestem całkiem zielony w tym. Będę w miarę swoich możliwości rozglądał się.
  9. Zamieściłem ogłoszenie o chęci zakupu ;-)
  10. Jestem zainteresowany kupnem Teleskopu Bresser Messier AR-102/600 z montażem. Pozdrawiam, HenrykB.
  11. OK - dzięki. Ale jednak temat nie został zakończony - temat zakupu ;-).
  12. Godzinę temu była rozmowa. Odbierają - potwierdzili że kasa jest u nich, ale nie ma na teraz sprzętu. Napiszą maila abym podał nr konta na który mają zwrócić kasę. Czekam więc na tego maila.
  13. OK - dzięki. Właśnie sugerowałem się poradami. Ale wiadomo, nikt nie spodziewał się takiego finału. Każdy z nas chce dobrze - nie zawsze jest po naszej myśli. Mam tylko nadzieję, że zwrócą kasę. Teraz nie wiem co dalej - muszę ochłonąć. Bo jednak nie wycofuję się z zamiaru kupna czegoś. Tylko co i gdzie ?
  14. No niestety. Jestem po rozmowie telefonicznej. Oczywiście,kasa dostali - ale nie ma teleskopów. Napiszą maila z pytaniem, gdzie przelać pieniądze. Czytając opinie z innych stron świata, czarno to widzę. Niektórzy czekają na zwrot już ponad 2 miesiące :-(. MASAKRA !!!
  15. Do dzisiejszego dnia nie mam ŻADNEJ informacji ze sklepu. Tzn. otrzymałem tylko info zwrotne typu - dziękujemy za zakup i podano nr konta bankowego na który mam przelać kasę. Na koncie widnieje zapis - NIEOPŁACONY :-(. A przelałem kasę 19 lutego. Sklep RAIG - Barcelona !!! Zaczynam się już denerwować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.