Wielokrotnie kupowałem w teleskopy.pl i zawsze byłem bardzo zadowolony zarówno z samego zamówienia, jak i obsługi po-sprzedażowej.
Podobnie sprawa się ma z teleskop-express.de - nigdy nie miałem zastrzeżeń. Raz nawet zdarzyło się, że kupiłem u nich używany towar którego nie mieli na stanie. W zamian zaproponowano mi nowy w cenie używanego. Niestety dużą wadą są niemieckie ceny.
Natomiast do napisania tego posta skłoniły mnie ostatnie przygody z Delta Optical.
Zamówiłem tam montaż CEM 70. Wyobraźcie sobie moje przerażenie gdy przy rozpakowaniu przesyłki okazało się, że walizka transportowa od montażu jest pusta. Dopiero po całym dniu stresu, kilku mailach wymienionych z deltą i telefonie gdy zapytałem czy mam zgłosić sprawę na policję, poinformowany zostałem, że rzeczywiście Delta popełniła błąd i wysłała pustą paczkę.
Miła pani z Delty zaproponowała mi, że wyślą do mnie paczkę za 2 dni gdy dotrze od nich nowy montaż od dystrybutora, oraz że w ramach rekompensaty dostanę rabat. Jeszcze w czasie tej samej rozmowy z propozycji rabatu się wycofała, mówiąc, że do paczki dołączą jakieś akcesoria.
Jako, że przez następne 3 dni Delta nie odezwała się, postanowiłem o sobie przypomnieć i dopytać kiedy planują wysłać mój montaż. Dopiero po moim kontakcie okazało się, że w sumie to już go mają i mogą wysłać jeszcze tego samego dnia. Finalnie montaż otrzymałem następnego dnia - to chyba jedyne w tej historii co zrobiła dobrze Delta.
Tak więc Delta Optical zdecydowanie nie polecam. Nie przez to, że popełnili błąd, bo błędy się zdarzają. Ale przez to, jak podeszli do obsługi klienta. W żadnym momencie całej tej przygody kontakt nie wyszedł ze strony Delty - na każdym kroku to ja musiałem się upominać żeby mnie poinformowano co się dzieje, musiałem się upominać żeby wysłali montaż, a żeby przelać czarę goryczy w ramach rekompensaty za cały stracony czas i stres jako 'gratis' przysłali mi swoją firmową czapeczkę.