Skocz do zawartości

Lublin pyta Lublin wita :)


Stolarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

Pomimo że jestem strasznie początkujący to niemniej bardzo zainteresowany znalezieniem ludzi z okolic Lublina lub z samego Koziego Grodu z którymi możnaby spotkać się i pogadac na tematy astralne. Jezeli ktoś w najbliższy możliwy łikend planuje jakieś obserwacje i pragnie się podzielić swoja wiedzą to czekam na kontakt mailowy do piątku na adres ziutek73@tlen.pl

 

dzięki z góry !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

Też jestem zainteresowany nawiązaniem kontaktu z jakimiś starymi wyjadaczami z Lublina i okolic. Moze ktoś z Was zna adresy stron jakiś lubelskich klubów astronomicznych lub ma inne namiary na ludzi ze sprzetem i wiedzą??? z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lublinie jest całkiem sporo miłosników astronomi

ze sprzetem i wiedzą , sam do nich należe (no przynajmniej jesli chodzi o sprzęt). Polecam tez zebrania lubelskiego PTMA w kazdy drugi piątek miesiąca (pomijając wakacje) na wydziale fizyki UMCS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sygnał! Misza, nie palnujesz czasem w tą sobotę gapienia się w niebo??? Mamy ze Stolarzem tylko lornetkę x8 więc jak masz coś lepszego to może dalbyś popatrzeć ;D Planowaliśmy wypad w okolice Starego Lasu żeby było ciemno, może dałbyś się skusić na sesję z dwoma żółtodziobami??? ŻADEN Z NAS NIE PATRZYŁ NIGDY PRZEZ TELESKOP!! a MAMY JUZ TRZY DYCHY NA KARKU ;D Pytam niezobowiązujaco (nie kazdy sie pali do udostępniania sprzętu obcym gościom) ale jak masz czas i ochotę to jesteśmy otwarci na propozycje i bylibyśmy wdzięczni za mała lekcję z prawdziwym sprzetem.

pozdrawiam

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach