Skocz do zawartości

Tani teleskopik


marcin_pila

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym kupić sobie jakiś tani teleskopik do obserwacji księzyc i innych planet. Astronomią interesuję się od kilku dni i jestem całkowicie zielony w sprawach technicznych. Niewiem do czego służy okular, filtry, soczewki itp. Jeżeli ktoś mógłby mi przyblizyć sprawy techniczne to byłbym bardzo wdzięczny.

Na początku chciałem kupić ten teleskop z allegro.pl: http://allegro.pl/item159915996_teleskop_a...m_promocja.html jednak po przeczytaniu działu na temat teleskopów z allegro szybko zrezygnowałem z zakupu na allegro i znalazłem coś takiego: http://www.uniwersal.beep.pl/bresser_herkules.php . czy przez ten teleskop będe mógł obserwować księzyc i inne planety ???

Nie mam naraie większej kwoty na zakup sprzętu za 1,500 zł i chce zacząć od czegoś co nie zniechęci mnie do astronomii, a pomoże załapać bakcyla.

 

Czekam na wasze opinie.

 

Pozdrawiam,

Marcin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej mu nie odpowiadajcie- jak naprawdę się interesuje astro, to przyjedzie do mnie i porówna sobie obrazki w różnych telepach, no i sam dojdzie do tego co mu warto, a co nie :szczerbaty:

 

A jakbyś Marcin nie qmał o co chodzi- przeczytaj wpierw, co ci napisałem w twoim powitaniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już gdzieś czytałem żeby kupić sprzęt za 1000 zł ;) Tylko że 16-sto latkowi trudno jest uzbierać 1000 zł, ponieważ nie może podjąc pracy z powodu szkoły... Więc myślałem że jest jakiś tańszy sprzet przez który pooglądam księzyc i blizsze planety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qbanos, w tym przypadku Uniwersał jest jedynie pośrednikiem, bo oferowany teleskop nie jest ich produktem :)

Marcin poklikaj sobie tu:

http://www.astrokrak.pl/sklep/

http://deltaoptical.pl/deltasklep/

http://market.fotoclassic.pl/sklep/index.php