Skocz do zawartości

Plebiscyt - sprawy organizacyjne


Adam_Jesion

Rekomendowane odpowiedzi

to znaczy proces wyłaniania fotek można podzielić na dwa etapy

my jako opiekunowie wybieramy i dajemy listę

potem jakiś czas/karencję aby inni mogli zaproponować kandydatury inne do listy

 

Dokładnie tak wygląda moja idea, którą wprowadziłem już w DSowym głosowaniu. Oczywiście, poza tym, co sam zaproponowałem, nikt nie dodał mi żadnej fotki. Wiedziałem, że tak będzie, ale tu chodzi tylko i wyłącznie o "higienę" konkursu. Nikt nam nie zarzuci, że uprawiamy "kolesiostwo" i promujemy kogoś tam...

 

Co do głosowań tematycznych, powinny one odbywać się w danych działach. Czemu? Ano dlatego, że uczestniczyć w nich będą głównie ci, którzy czytają dany dział. Dopiero finał jest organizowany w dziale założonym przeze mnie. Ale kurcze - w sumie to już głosowanie DSowe zrobiłem w dziale plebiscyty... to chyba masz rację, lepiej będzie to robić tu.

 

Jest kolejna zaleta takiej koncepcji. Jak ktoś będzie chciał sobie archiwalnie przejrzeć całą historię plebiscytów - co może być fajne za pare lat, to znajdzie wszystko tu. Zunifikujemy tylko sposób nazywania wątków i zasady określania statusów. Chodzi o to, żeby to było przejrzyste i nie mieszało się ze sobą. Musimy także wymyślić taką formułę, żeby nie mnożyć wątków, bo teraz jest tak, że są eliminacje, potem kolejny wątek finałowy i jeszcze jeden Sumas założył z ogłoszeniem zwycięzcy. Tak być nie może i powinno się uaktualniać wątek zmieniając mu status w podtytule. Chodzi o to, żeby w jednym miejscu była cała historia wydarzenia, a nie w 3-4 wątkach.

 

Dlatego musimy opracować metodologię prowadzenia takiego wątku. Albo robić dwa - eliminacje, potem finał, a na koniec jakoś je scalać w jeden byt. Jeżeli nie wymyślimy metody, to można dopuścić ew. dwa wątki. Wspomniane eliminacje + finał. Na koniec finałowy edytować, dawać w nim link do eliminacji i wrzucać zwycięzcę na samej górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sprawie formalnej, możecie już pisać w zamkniętych wątkach,

heh a już dostałem pw dlaczego widać jakieś posty, a nie można do nich wejść

 

 

Adam założyłem nowy, bo ankieta zamknęła się automatycznie 5.11. o 20:00

mógłbym go znowu otworzyć, ale ktoś kto nie głosował, mógłby w nim jeszcze zagłosować i pozmieniać, dopiero co ogłoszone wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak piszesz

nie wiem jakie są techniczne ograniczenia forum

najlepiej - dział plebiscyty (wiem że powielam informacje)

w tym poddziały z poszczególnymi miesiącami

a tam głębiej wątki - głosowanie-finał

wyrzucane na główną stronę do obecnego wątku

 

PLEBISCYT ___

|

------ miesiąc (to na głównej - link, migające światełka i parę rurek z hostessami :ha: )

 

|----------kategorie z głosowaniem

|----------- grande finalle

 

takem se to rozrysował :ha:

czy raczej chcemy tego uniknąć ??

 

kolejne pytanie czy można wymusić ilość wyborów w radiobuttonie przy głosowaniu na zasadzie wyboru ??

masz listę do wyboru - zaznaczasz 5 i ni chuchu więcej i heja mamy z głowy głosowanie z drugiej strony musiały by być od razu tutaj linki albo pomniejszone foty - technicznie pewnie nie do zrobienia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testuje odpisz bo wątek zamknięty - i nie mam klawisza odpowiedz

 

Ja tyż testuję. :P

 

Ok - zatem w punktach będzie to tak wyglądać:

 

1. Otwieramy w odpowiednich działach wątki konkursowe.

 

2. W wątkach konkursowych wklejamy obrazki z danego przedziałowego czasowego (przy czym dla pierwszej edycji dla nowych działów konkursowych przedział czasowy jest od minus nieskończoności do t=0, dla późniejszych edycji t=const i wynosi miesiąc).

 

3. Otwieramy głosowanie - do określonego końca danej edycji plebiscytu każdy zainteresowany oddaje głos.

 

4. Wyłaniamy zwycięzcę danej kategorii dla danego przedziału czasowego. Uściski, buziaczki, kwiaty, przemówienia, dyplomy, wycieczki szkole.

 

5. Co dalej?? Jakiś zbiorczy konkurs/plebiscyt roku, gdzie zwycięzcy poszczególnych miesięcy konkurują ze sobą??

 

Czy to tak powinno wyglądać? Przepraszam, że zadaję głupie pytanie, ale lepiej to zadać teraz niż potem popełnić wielką wtopę kalibru maksimusowego! :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tyż testuję. :P

 

Ok - zatem w punktach będzie to tak wyglądać:

 

1. Otwieramy w odpowiednich działach wątki konkursowe.

 

2. W wątkach konkursowych wklejamy obrazki z danego przedziałowego czasowego (przy czym dla pierwszej edycji dla nowych działów konkursowych przedział czasowy jest od minus nieskończoności do t=0, dla późniejszych edycji t=const i wynosi miesiąc).

 

3. Otwieramy głosowanie - do określonego końca danej edycji plebiscytu każdy zainteresowany oddaje głos.

 

4. Wyłaniamy zwycięzcę danej kategorii dla danego przedziału czasowego. Uściski, buziaczki, kwiaty, przemówienia, dyplomy, wycieczki szkole.

 

5. Co dalej?? Jakiś zbiorczy konkurs/plebiscyt roku, gdzie zwycięzcy poszczególnych miesięcy konkurują ze sobą??

 

Czy to tak powinno wyglądać? Przepraszam, że zadaję głupie pytanie, ale lepiej to zadać teraz niż potem popełnić wielką wtopę kalibru maksimusowego! :)

 

Pozdrawiam

 

 

Jak widac,u mnie tez dziala guzik odpisywania w zamknietym temacie.

Kanarkusie,ciesze sie ze przelales swe mysli na ekran,bo czytajac wizje kolegow o wygladzie plebiscytu, nie wiedzialem czasemm,o ktorym momencie konkursu akurat mowa.Teraz wszystko mi sie rozjasnia i mysle ze w przyszlym roku,najdalej za dwa lata,bede mial to juz poukladane w glowie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Otwieramy w odpowiednich działach wątki konkursowe.

 

 

no właśnie musimy ustalić czy kazdy otwiera osobny wątek i robimy bałagan i wiele miejsc do odwiedzenia dla głosujących - czy centralizujemy całość

 

jestem za tym żeby wszystko było w jednym miejscu - ludziom nie będzie się chciało skakać po iluśtam watkach i w każdym głosować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślcie opcję kilku wątków przyszpilonych jeden obok drugiego. Kupa opowieści dziwnych treści w jednym mega-wątasie też nie będzie czytelna. Tu się ktoś dopytuje o planety, tam ktoś zgłasza pominiętego DSa, w następnym poście ktoś się chwali że już zagłosował na słonecznym... ;) To tylko tak na boku, jako info do przemyśliwnięcia.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

5. Co dalej?? Jakiś zbiorczy konkurs/plebiscyt roku, gdzie zwycięzcy poszczególnych miesięcy konkurują ze sobą??

...

 

właśnie,

mamy miss sierpnia, miss września,... itd.

i jak w Playboyu wybieramy króliczka roku :sunsmiley:

 

noi ten do dopiero zaczyna światowe tournee - prasa, wywiady, telewizja, spotkania z ciekawymi ludźmi

cały świat stoi przed nim otworem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi się wydaje, ze najsensowniejszym wyborem byłoby przeprowadzenie eliminacji w poszczególnych działach,

a po wyłonieniu finalistów, zrobienie jednego konkursu, lecz podzielonego na kategorie

 

 

ok

 

przedział czasowy - od początku do października ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nic nie pisze - to dalej kontynuuje

mam juz większość przejrzaną - niestety w wielu starszych watkach są posty ale wcięło fotki

tych jak domniemuję w ogóle nie bierzemy pod uwage bo i jak

w planach - zrobienie listy do końca tygodnia słoneczników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, ludzie umieszczają fotki w różnych miejscach, potem je kasują, albo serwery padają i po fotce zostaje tylko wspomnienie

i po to właśnie są załączniki

 

 

no dokładnie

 

zrobię wszystko żeby po weeekendzie odpalić słonecznikarzy - będe potrzebiował pomocy ze strony techniczno-merytorycznej - więc na pewno w poniedziałek będę obficie :ha: pisał tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello - tu zgłaszam się ja, wasz obrzydliwus. Przepraszam, że się nie odzywałem, ale byłem na residential course poza Lądkiem i poza siecią.

 

Obecnie jestem ekstremalnie zawalony pracą - ale postaram się jakoś zorganizować konkurs w swoim dziale.

 

Rozumiem, że powinienem pomacać w formie załączników wszystkie szkice aż do października?? Jeśli tak, to czy w dziale 'szkicowania' umieścić wątek czy w od razu w 'plebiscycie'?? Pytam, bom zakręcony niczym słoik na zimę i wciąż się nie orientuję ( z postów wnioskuję, że wciąż tego nie rozwiązano - czy to phawda??).

 

W przyszłym tygodniu lecę do ESTEC kłócić się o kilka papierkowych głupot, więc znów mogę być offline przez kilka dni. Proszę o wyrozumiałość. :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze względów czysto estetycznych, lepiej by chyba wyglądały eliminacje w poszczególnych działach tematycznych, niż "konkurujące" ze sobą w tym jednym dziale Plebiscytu

 

 

no to już mamy ustalone - ja walę plebiscyta w dziale słonecznikarzy , kanarkus w szkicach etc

 

zaliczamy do słońca też tęcze i inne poboczniaki :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazam,podobnie jak Sumas,ze nie ma sie co silic na rywalizacje na etapie eliminacji.Księzyco-planeciarzy interesuja ksiezyce,a DSOwcow-DSy i tak zawsze bedzie dylemat czy w finale zaglosowac na ladne zdjecie planety,czy ladne zdjecie DSa (jesli taki konkurencyjny final bedzie).Poza tym osobiscie chcialbym uniknac glosowania, poniewaz wypada glosowac i chcialbym oddawac glosy w dziale ktory mnie interesuje,a jak starczy checi to oczywiscie wszedzie indziej.Przykladam wlasna miare do tych spraw,ale nie dorobilem sie innej:)

Edytowane przez hanysiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.