Jump to content
greg

Jakie koszty wysyłki z USA?

Recommended Posts

Planuje po nowym roku (w koncu mi sie chyba uda :) ) kupic teleskop na astromart i

czy orientuje sie ktos jakie sa koszty wyslania z USA do Polski dwoch paczek, ok 20kg oraz ok 10kg.

Jesli teleskop kosztuje ok 1200 USD to czy wie ktos ile zaplace dodatkowo za ubezpieczenie wysylki?

Ktoś mi kiedyś powiedział żeby liczyć podaną kwotę nie w dolarach tylko tak jakby była w euro (czyli 1200 euro). Cło, shipping, VAT to podstawowe koszta. Jest na forum kilka doświadczonych osób z zakupami na astromarcie więc może one się wypowiedzą bo ja jestem zielony. :szczerbaty:

P.S. Co ciekawego upatrzyłeś?

Edited by qbanos

Jeżeli firma w której będzie kupował (lub osoba) może wysłać przez USPS - to masz poniżej w linku kalkulator kosztów.

Na pewno o wiele taniej niż UPS albo inny kurier.

Oczywiście jest możlowiść ubezpieczenia i chyba śledzenia przesyłki również.

http://ircalc.usps.gov/

Z tego co wiem po stronie Polski, paczkę dostarcza wtedy Pocztex - ale o tym przekonam się pewnie wkrótce jak to jest naprawdę. ;)

Pozdrawiam

Jeżeli ubezpieczysz przesyłkę (a wtedy na przesyłce będzie widniała kwota) musisz liczyć sie z tym że możesz zapłacić cło i podatek.

Wlasnie - jak to jest: czy oni naliczaja VAT jesli jednorazowo sciagam jakis towar (jedna sztuke) nie przeznaczony do wprowadzenia na rynek?

Nie ma czegos tanszego niz USPS? Z ich kalkulatora wychodzi mi ok za sama przesylke 700-800$!!

A chcialbym sprowadzic 8" CPC Celestrona lub cos podobnego.

Wlasnie - jak to jest: czy oni naliczaja VAT jesli jednorazowo sciagam jakis towar (jedna sztuke) nie przeznaczony do wprowadzenia na rynek?