Skocz do zawartości

Kometa 8P/Tuttle w szkicu


Grodlife

Rekomendowane odpowiedzi

No więc dzisiaj coś mnie skusiło aby zacząć rysować te nasze astro-cudeńka.

Już od jakiegoś czasu przymierzałem się do następnego przybysza z obłoku Oorta... 8P/Tuttle...

Nie dość że udało mi się ją upolować to zrobiłem jej skromny portret. Do policyjnej kartoteki oczywiście :banan: .

 

SPRZĘT: SYNTA DOB 8"

OKULAR: TS WA 32mm

SEEING: 3/5

KRÓTKI OPIS PRZEBIEGU OBSERWACJI: Niebo czyste, napewno zadowalające dla astroamatora. W czasie obserwacji sąsiad włączył na polu żarówe ale jakoś to przeżyłem (obyło się bez rękoczynów :szczerbaty: ).

 

TAAAdaaaam :helo: :

 

kometatuttle.jpg

 

Ekhem, zaznaczam że jestem początkujący :Boink: .

Muszę chyba wymienić montaż bo coś za bardzo szaleje z fasolkami :ha: .

Jestem naprawdę zadowolony... zadowolony tym że zdołałem przetrwać te pół godziny i obyło się bez amputacji rąk (oj, zimno w górach) :ha: .

Tymczasem chciałbym powiadomić że zacząłem robić szkic pt. ,,Droga planetoidy Ceres''. Przez parę dni (o ile pogoda pozwoli), postaram się lukać w telepa i szkicować Ceres na tle gwiazd. Taka konkurencja dla fociarzy latających kamyczków :D .

Pierwszy szkic już gotowy, mam nadzieje że niebawem zobaczycie efekt mojej pracy :Beer: .

 

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc dzisiaj coś mnie skusiło aby zacząć rysować te nasze astro-cudeńka.

Już od jakiegoś czasu przymierzałem się do następnego przybysza z obłoku Oorta... 8P/Tuttle...

Nie dość że udało mi się ją upolować to zrobiłem jej skromny portret. Do policyjnej kartoteki oczywiście :banan: .

 

SPRZĘT: SYNTA DOB 8"

OKULAR: TS WA 32mm

SEEING: 3/5

KRÓTKI OPIS PRZEBIEGU OBSERWACJI: Niebo czyste, napewno zadowalające dla astroamatora. W czasie obserwacji sąsiad włączył na polu żarówe ale jakoś to przeżyłem (obyło się bez rękoczynów :szczerbaty: ).

 

TAAAdaaaam :helo: :

 

kometatuttle.jpg