Jump to content

Recommended Posts

Jak dla mnie troszkę przesadzone, no i tak gdzie są te ,,rogale'' to w nieoświetlonej stronie planety nie znikają, a tu widać jak w tym miejscu świecą gwiazdy ;)

o widzisz :P zapomniałem na warstwie planety dać czarnego kółka :D

Link to post
Share on other sites

Ponad 10 lat temu istniało pewne skromne forum dla grafików gdzie w zasadzie nauczyłem się najwięcej o photoshopie. Pierwsze kroki w space arcie stawiałem właśnie tam i pamiętam jak poprosiłem jednego z członków o pomoc w takim klimacie (niestety nie pamiętam jaki miał nick ale gościu był i zapewne jest mega pro w tej robocie) na następny dzień wysłał mi PSD do podglądu co udostępniam poniżej. Praca ma ponad 10 lat i kosi mnie do tej pory.

 

Udostępniam w hołdzie dla tego mistrza.

 

n2e72b143dec26c93d39a8f940ebf2426.jpg

postep.jpg

 

Edited by hadzi3
  • Like 6
Link to post
Share on other sites

Już prawie dobrze.

Lajkowałem Hadżi bo jego obrazek (a dokładniej od znanego mu mistrza) wygląda jak coś co mogło się zdarzyć.

Tutaj u Ciebie absolutnie wykluczone powinny być te spajki (kolce gwiazd). Przecież, jako twórca, jesteś Bogiem, więc widzisz okiem artysty świat, najlepiej jak można - nie masz pająka w oku ;)

Ponadto te pierścienie są za cienkie (i do tego wszystkie) - wyglądają jak kreski z projektu, a nie realne.

 

Ryzykowne jest podkładanie astro-fotografii, z konieczności z plamkami gwiazd, bo w kosmosie nie ma problemu seeingu (z racji braku atmosfery), który degraduje gwiazdy nam (z Ziemi).

 

Pozdrawiam

Edited by ekolog
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

"INFINITUDE"

ROK 2016

NATIONAL FILM BOARD OF CANADA

THE ALBERTA FOUNDATION FOR THE ARTS

EDMONTON ARTS COUNCIL

 

 

directed, designed and photographed by SCOTT PORTINGALE

sound by AARON MACRI

compositing by DANNY VALIMAKI, GREG MARSHALL

Making of "Infinitude"

Uważam, że mogło być dużo lepiej biorąc pod uwagę warunki studyjne jakie mieli dostępne.

Ładnie to wygląda, ale mnie nie powala (co nie oznacza,że jest złe bo jestem tylko nikim).

 

Edited by hadzi3
Link to post
Share on other sites

Hmm, nie wiem gdzie to podrzucić - więc wrzucam tu.

Wśród modnych (chyba się taka moda zaczyna na poważnie?) atrakcji wakacyjnych w postaci labiryntów, pojawił się w okolicach trójmiasta taki kosmiczny motyw w zieleni

 

1653811-Labirynt-w-Blizinach-w-2016-r-zaprojektowany-na-wzor-kosmosu-Zdjecie-z-lotu-ptaka.jpg

Oryginalny podpis pod zdjęciem : "Labirynt w Blizinach w 2016 r. zaprojektowany na wzór kosmosu. Zdjęcie z lotu ptaka."

Cały tekst :
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Labirynty-w-okolicach-Trojmiasta-Gdzie-warto-sie-zagubic-n104896.html#tri

Nie lubię się wstydzić za innych, ale z góry przepraszam za poziom języka polskiego na tym portalu (za idiotów piszących komentarze już nie :( )

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Muszę napisać, że w filmowej lidze mistrzów jest 6:0 dla nas.






LEGENDY POLSKIE


"T W A R D O W S K Y 2.0"



ROK 2016



PLATIGE IMAGE





======================================


PRODUKCJA:


PLATIGE IMAGE



PLATIGE IMAGE PRODUCENCI:


Jarosław Sawko, Piotr Sikora



REŻYSERIA:


Tomasz Bagiński



VFX SUPERVISOR:


Krzysztof Stefański



ART DIRECTOR:


Michał Misiński



II UNIT DIRECTOR /TECHNICAL DIRECTOR:


Tomasz Karelus



VFX PRODUCER:


Elżbieta Trosińska



PRODUCTION MANAGER:


Daria Zienowicz



DEPARTMENT MANAGER:


Monika Paćkowska, Tomasz Wróbel



LEAD COMPOSITING ARTIST:


Tomasz Suwalski



COMPOSING ARTISTS:


Agata Pączkowska-Wacławiak,


Mateusz Węglarz, Robert Bielecki, Sergii Kostyshyn,


Michał Wojtasik, Sylwester Lipiński, Seweryn Czarnecki,


Andrzej Przydatek, Tomasz Przydatek,


Michał Bereś, Pavle Milicevic, Dmytro Kolisnyk



3D GENERALIST:


Mariusz Giętkowski, Paweł Lorenc, Miguel Fonseca,


Jacek Majewski, Dawid Januszek, Szymon Słowikowski,


Seweryn Czarnecki,Andrzej Przydatek, Tomasz Przydatek



LEAD SHADING ARTIST:


Wojciech Idzi


SHADING ARTISTS:


Mateusz Sroka, Bartłomiej Walendziak,


Tomasz Zaborek, Rafał Bartnik, Żaneta Szabat, Piotr Tatar



LEAD LIGHTING ARTIST:


Krzysztof Olszewski


LIGHTING ARTIST:


Mirosław Pączkowski, Michał Pancerz, Przemysław Patyk



ANIMATION LEAD:


Arkadiusz Firlit



ANIMATION:


Błażej Andrzejewski, Krzysztof Faliński, Bartosz Jerczyński



LEAD LAYOUT ARTIST:


Dominik Wawrzyniak



LAYOUT ARTISTS:


Michał Kaleniecki, Anna Szustak, Łukasz Biernat



CONCEPT ARTISTS:


Michał Misiński, Alex Andreev, Michał Niewiara,


Patrycja Domańska, Maciej Rębisz, Maciej Haraf



STORYBOARD:


Michał Niewiara



MATTE PAINTER:


Adam Trędowski, Michał Niewiara, Maciej Rębisz,


Patrycja Domańska, Miguel Fonseca



LEAD CHARACTER MODELER:


Szymon Kaszuba



CHARACTER MODELER:


Klaudiusz Wesołowski, Tomasz Wróbel, Mariusz Zastawny


, Sebastian Lautsch, Piotr Rusnarczyk, Szymon Frąckiewicz



LEAD CHARACTER TD:


Mateusz Kruczała



CHARACTER TD:


Sebastian Zalewa, Maciej Wojtyna, Łukasz Salabura



LEAD CHARACTER FX TD:


Sophie Burie



CHARACTER FX TD:


Alex Gorodinsky, Bartosz Miraś, Dawid Januszek



HAIR GROOMER:


Krzysztof Dębski, Tarkan Sarim



LEAD FX TD:


Adam Guzowski



FX ARTIST:


Michał Firek, Rafał Rumiński, Juraj Tomori,


Oleksii Abriutin, Maciej Jurgielewicz



PRODUCTION COORDINATOR:


Klaudia Sordyl, Marina Borokhova,


Karolina Koszewska, Marcin Kurowski



FX PIPELINE TD:


Ostap Pochtarenko



LEAD PIPELINE TD:


Michał Gamrat



PIPELINE TD:


Adriana Pawłowska, Sergii Nazarenko,


Tomasz Kurgan, Jarosław Zawiśliński,


Witold Duraj, Łukasz Dąbala



ON-SET SUPERVISOR:


Sylwester Lipinski, Tomasz Suwalski, Bartosz Krasicki



DATA WRANGLER:


Bartosz Krasicki



LEAD RENDER WRANGLER:


Rafał Wójcikowski



RENDER WRANGLER:


Marcin Jóźwiak, Maciej Markowski,


Robert Żelichowski, Łukasz Derda



ROTO/TRACK:


ABS Studios



CIO:


Tomasz Zając



IT:


Piotr Getka, Łukasz Olewniczak,


Jakub Dąbrowski, Krzysztof Konig



CREDITS:


Zbigniew Tęcza



FINISHING ARTIST:


Piotr Popielawski



DI:


Piotr Dutkiewicz, Piotr Sasim



DI SUPPORT:


Maciej Żak, Piotr Janisiewicz,


Michał Własiuk, Maciej Niemirski


======================================

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jeszcze trochę tego spajka widać (zgaduje, że przeczytałeś mój post na tej stronie o spajkach - pokazuję nieudolnie ale jakoś bardziej przeze mnie zamazane?).

 

Ale śliczne!

 

Pozdrawiam

ggg.jpg

Edited by ekolog
Link to post
Share on other sites

Ten napis "Alone" sugeruje z deczko, że jest to raczej plakat z pewną ideą. Czy mógłbyś dać wersję bez niego. Wtedy byłaby to historia, która gdzieś kiedyś może się wydarzyć - na jakimś egzoksiężycu z atmosferą.

Mimo tych literek unoszących się w powietrzu dają jednak lajka bo to mała wada IMHO.

Pozdrawiam

.

 

Link to post
Share on other sites

Tak. Jak może zauważyłeś, ostatnio moje prace często posiadają tekst lub tytuł. Traktuję je nie jako "obrazy", a raczej jako część jakiejś opowieści. Przypominają plakaty, czy też okładki. Sugerują może jakąś kontynuację, rozwinięcie historii.

Tak mi się to urodziło w głowie i takim to pokazałem. Natomiast pokazywanie swego rodzaju "okładki" bez tytułu obcina o połowę to, co wymyśliłem. IMHO.

 

Zasłoń ręką napis. Będziesz miał to, co chcesz ;)

Edited by wimmer
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Tym razem bez spajków ;)

Ten sam temat co na poprzedniej stronie, ale w nowym wydaniu tak komputera jak i softu. Troche zabawy zajęło mi przeskalowanie tej sceny do "rzeczywistych rozmiarów" - oryginalnie "cube" miał około 1m :) a teraz przeszło 300m, jest to szalenie istotne przy symulowaniu oświetlenia (tym razem było Global Illumination, Final Gather i Ambient Occlusion). Zrezygnowałem też ze zdjęć w tle i zastąpiłem je proceduralnym niebem gwiaździstym wg własnego przepisu - myśle że daje rade, do tego świetnie sprawdza się w panoramach 360 stopni. Scena ciągle prosta, ale nowy komputer pokazał pazur i okazało się że jest szansa na zrenderowanie animacji więc przy okazji pewnie coś się tam jeszcze pojawi.

286xstw.png

ip5zth.jpg

  • Like 6
Link to post
Share on other sites

to tylko farby ale przysiągłbym że widziałem tam planety i kosmos! :D

Takie filmy pokazują jak wiele przed nami jest jeszcze do odkrycia i mimo prostych środków jak ciekawe rzeczy można uzyskać.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Our picks

    • Big Bang remnant - Ursa Major Arc or UMa Arc
      Tytuł nieco przekorny bo nie chodzi tu oczywiście o Wielki Wybuch ale ... zacznijmy od początku.
       
      W roku 1997 Peter McCullough używając eksperymentalnej kamery nagrał w paśmie Ha długą na 2 stopnie prostą linie przecinajacą niebo.
       
      Peter McCullough na konferencji pokazał fotografię Robertowi Benjamin i obaj byli pod wrażeniem - padło nawet stwierdzenie: “In astronomy, you never see perfectly straight lines in the sky,”
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 16 replies
    • Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie - o nietypowych rozwiązaniach sprzętowych
      Sformułowanie, które można znaleźć w internetach jako jedno z "praw Murphy'ego" przyszło mi na myśl, gdy kolejny raz przeglądałem zdjęcia na telefonie z ostatniego zlotu, mając z tyłu głowy najgłośniejszy marsjański temat na forum. Do rzeczy - jakie macie (bardzo) nietypowe patenty na usprawnienie sprzętu astronomicznego bądź jakieś kreatywne improwizacje w razie awarii czy niezabrania jakiegoś elementu sprzętu  Obstawiam, że @HAMAL mógłby samodzielnie wypełnić treścią taki wątek.
        • Haha
        • Like
      • 21 replies
    • MARS 2020 - mapa albedo powierzchni + pełny obrót 3D  (tutorial gratis)
      Dzisiejszej nocy mamy opozycję Marsa więc to chyba dobry moment żeby zaprezentować wyniki mojego wrześniowego projektu. Pogody ostatnio jak na lekarstwo – od początku października praktycznie nie udało mi się fotografować. Na szczęście wrzesień dopisał jeśli chodzi o warunki seeingowe i udało mi się skończyć długo planowany projekt pełnej mapy powierzchni (struktur albedo) Marsa.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 130 replies
    • Aktualizacja silnika Astropolis - zgłaszanie uwag
      Dzisiaj zaktualizowaliśmy silnik Astropolis do najnowszej wersji (głównie z powodów bezpieczeństwa). Najpoważniejsze błędy zostały już naprawione, ale ponieważ aktualizacja jest dosyć rozbudowana (dotyczy także wyglądu), drobnych problemów na pewno jest więcej. Bez was ich nie namierzymy. Dlatego bardzo proszę o pomoc i wrzucanie tu informacji o napotkanych problemach/błędach.
        • Like
      • 247 replies
    • Insight Investment Astrophotographer of the Year 2020 – mój mały-wielki sukces :)
      Jestem raczej osobą która nie lubi się chwalić i przechwalać… ale tym razem jest to wydarzenie dla mnie tak ważne, że postanowiłem podzielić się z Wami tą niezwykle radosną dla mnie wiadomością.
       
      Moja praca zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Planety, komety i asteroidy” podczas tegorocznego konkursu Insight Investment Astronomy Photographer of the Year 2020.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 85 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.