Skocz do zawartości

Zrobię na zamówienie sterowniki grzałek do teleskopów


kaamil1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem elektronikiem/informatykiem/programistą i chciałbym zapytać:

- ile warta jest grzałka do teleskopu ze sterownikiem (mikroprocesorowym albo na zwykłym NE555)

- czy wszyscy tutejsi bywalcy wytwarzają takie grzałki samodzielnie, czy też są jacyś którzy chętnie kupili by taką grzałkę

 

Zastanawiam się nad produkcją seryjną i sprzedażą w myślę, że uczciwej cenie równej 200% kosztu materiałów (czyli z tego co się orientuję - 40-60zł). Czy znaleźli by się chętni?

Były by to zwykłe grzałki domowej produkcji z taśmą klejącą itp. (nie produkcja przemysłowa).

 

Wypasiona wersja sterownika miała by wyświetlacz, możliwość podłączenia kilku grzałek i regulację/prezentację mocy w watach poszczególnych grzałek na LCD.

 

Pytanie jest czysto teoretyczne, nie jest ogłoszeniem i dlatego pytam tutaj, a nie w dziale "Sprzedam".

Edytowane przez kaamil1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wypasionych kontrolerów - można by zrobić jeszcze licznik energii pobranej z akumulatora.

 

Czy ktoś z was ma jakiś pomysł, jak można ulepszyć sterownik grzałki?

 

LCD pomiar mocy, energii już mamy, kilka wyjść, może ktoś ma jeszcze jakieś fantazje? Czujnik wilgotności, termometr? Czy wystarczy pomiar "organoleptyczny"? :)

Edytowane przez kaamil1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem elektronikiem/informatykiem/programistą i chciałbym zapytać:

- ile warta jest grzałka do teleskopu ze sterownikiem (mikroprocesorowym albo na zwykłym NE555)

- czy wszyscy tutejsi bywalcy wytwarzają takie grzałki samodzielnie, czy też są jacyś którzy chętnie kupili by taką grzałkę

 

Zastanawiam się nad produkcją seryjną i sprzedażą w myślę, że uczciwej cenie równej 200% kosztu materiałów (czyli z tego co się orientuję - 40-60zł). Czy znaleźli by się chętni?