Jump to content
GuMoWy

Warszawskie trolle, jedziemy coś polukać?

Recommended Posts

Obywatelu Poruczniku, niech Pan wyda komendę "kolejno odlicz", żebyśmy wiedzieli, ilu przyjedzie na stację a ilu prosto do lasu.

 

:Salut:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do lasu nie trafię, zamelduję się na stacji w Świdrze, o ile wulkan do pieca nie dołoży. Czuwaj. :szczerbaty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może uda nam się dzisiaj spotkać? Gdyby jednak nie było mnie w cepeenie do 21:44 to nie czekajcie, tylko bawcie się dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiejsza noc raczej na pewno będzie pogodna. Będę się starał dołączyć na stacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proszę uprzejmie o podsumowanie zbliżającego się wyjazdu

trochę się pogubiłem

Otwock czy Świder?

godzina

może koordynaty GPS miejsca docelowego?

tak dla "pierwszaka"

 

mój numer telefonu : 501 298 777

 

chciałbym się wyrwać pod niebo ale nie zdążyłem z remontem mieszkania

możliwe że dojadę późno w nocy

 

dzięki z góry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda dość fatalnie. Jednak Meteo.pl (model UM) ciągle niezwykle optymistyczny. Myślę, że do 19.00 będziemy mieli pewność, co robić. Odezwę się o 19.00 z jedyną słuszną decyzją.

Czuwaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcia z sat24 są coraz bardziej obiecujące, a i "pesymistyczny" COAMPS prognozuje czyste niebo. Trzeba być pozytywnej myśli.

Pozdr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka decyzja, panowie? Sat24 rzeczywiście pokazuje zachęcającą prognozę. Sprzęt mam na działce i najdalej z was mieszkam, więc musiałbym już powoli się zbierać. Oczywiście jeśli już, to będę czekał na stacji przd Karczewem (post 165)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam szeroki widok na zachód i półudnie. Niebo jest tam praktycznie czyste. Ja jadę. Będę na stacji benzynowej o umówionej godzinie :Astrobrać:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam szeroki widok na zachód i półudnie. Niebo jest tam praktycznie czyste. Ja jadę. Będę na stacji benzynowej o umówionej godzinie :Astrobrać:

 

No to się pakuję. :banan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za wszystko.

Za punktualność, za niezawodność, za wspólne wrażenia.

Chyba było fajnie? Bo dla mnie bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja się cieszę że się udało spotkać

było miło

ale mam niedosyt z powodu zimna - źle się przygotowałem

komu zmarzła dupa - wiedzą Ci co zostali najdłużej :szczerbaty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi zmarzła nie tylko d...

Miejsce fajne, ludzie fajni, niebo czyste, jeszcze jakby było ze 15° więcej...

Do następnego razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najdłużej zostali ci, którym nic nie marzło, bo byli dobrze przygotowani. Maj - nie maj, trzeba się ubierać. Za to ani jednego komara nie było. Prawie jak w lutym/marcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za fajny minizlocik. Było bardzo miło.

Niebo było już jednak ewidentnie jaśniejsze niż w kwietniu.

Do następnego razu.

Pozdr

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również przyłączam się do podziękowań. Wszystko fajnie tylko noc krótka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wam dobrze :( No nic... może następnym razem Julka pozwoli.

Ach te dziewczyny, ograniczają nas bez reszty :Boink: Ja swoje położyłem spać i się wymknąłem na 2h.

 

Również wszystkim Wam dziękuję za miłe towarzystwo, szkoda tylko że było ciemno bo nie poznałem Was z widzenia :szczerbaty:. Może następnym razem wyrobię się na zbiórką na stacji Orlenu by przy blasku sodówek zobaczyć kto jest kto :flirt:.

 

Dodam tylko, że bliższa memu sercu jest astrofotografia, a dzięki temu spotkaniu miałem okazje zobaczyć jednorazowo tyle eMek jak chyba nigdy dotąd. Zawsze pochłaniała mnie dłubanina przy kabelkach itp przez co nie było za wiele czasu na podziwianie nocnego nieba wizualnie. Wyposażony w EDka, naprędce sklecony statyw i pozbawiony całej tej elektroplątaniny mogłem spokojnie spoglądać w niebo. Więc M13, M27, M56, M71, M51, M5, M12, M10, M14 ustrzelone, nie wiem czy wszystkie które widziałem wymieniłem, nie jestem też do końca pewien co niektórych gdyż nie jestem dobrym obserwatorem, ale tak czy inaczej było fajnie, jeszcze raz dzięki.

Edited by wtw
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie było spotkać starych znajomych i poznać nowych. Jak zwykle jednak nie dostosowałem ubioru... Brrr.. Co tam.. Zaliczyłem Pannę i Siostry Syjamskie. I to sie liczy... :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fajnie było ...
Aj tam, aj tam!

Panna już stara, o łańcuszku św. Markariana coś międli a niewiele pokazała (M84, M86, M87). O Sombrero (M104) się potknęła, dobrze, że w Gwiezdne Wrota (STF 1659) nie wpadła, bo się Kruka przestraszyła. Lew wywiewał na zachód, alśmy go połaskotali pod ogonkiem (M65, M66). Berenika Igłę (NGC 4565) w Warkocz wpięła i nie bardzo ją było widać, ale włosy miała bujne (Mel 111). Herkules wiadomo czym świecił (M13, M92). Dla pań był Pierścień (M57), dla panów Hantle (M27). Jeszcze Strzelec z Tarczą nad las się wspiął. Dziką Kaczkę (M11) pogoniliśmy, inne niezliczone skarby nad drzewami zawieszone podziwialiśmy. Perseusz za Kasjopeją się skradał chichocząc z cicha, Łabędź nad Ameryką latał z topazem i szmaragdem w dziobie, Strzała w Wieszak nie trafiła.

Księżyc nas pożegnał.

Fajnie było.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trolle umiłowane! :przytulasie:

Stare powiedzenie nakazuje nie chwalić dnia przed zachodem, jednak mój wewnetrzny głos mówi mi, bym szykował się na wyjazd w lasy otwockie (i dodaje, bym nie zapomniał założyć kalesonów :zimno: ).

Nie wiem jeszce na pewno, czy mnie nie nabiera, jednak lojalnie Was ostrzegam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojadę. Będę na miejscówce po 22.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj nie zdążę rozpakować luster po remoncie mieszkania

ale zapowiadają pogodę do końca tygodnia - na 100% pojadę w lasy otwockie ale jeszcze nie wiem kiedy

 

PS

po rozmowie z drugą połówką i dojściu do wniosku że nic nam się dzisiaj nie chce robić (w sensie sprzątać po remoncie itd) - jadę

Edited by _Spirit_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.