Skocz do zawartości

Trochę nie na temat ale...


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

a ja twierdze ze gosc sobie jaja robi :)

cos w stylu "Jestem studentem, zbieram na piwo":)

Dolaczam sie do pomyslu Marcusa

Jak bede chcial zaprzedac dusze za teleskopik

to bede mial jak znalazl

Pozdrawiam

 

PS.

Kolejny pomysl aby zarobic

ostatnio na onecie podali ze 8 czy 10 latek chodzil ze szczurem miedzy samochodami i straszyl ze wrzuci go do samochodu (tamgdzie kierowca byla kobieta) :)

podobno zanim zatrzymala go policja

zdarzyl co nieco zarobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.500,00 zł - to trochę za dużo...żebym chociaż zajmował się voodooo ;D Puśćmy wodze fantazji : Trochę człowiek nie precyzuje co oznacza "kontrol częściowa". Ten "Akt" to raczej powinna być umowa bądź może akt notarialny(?). Moim zdaniem opis duszy jest też nieprecyzyjny. Sprzedaż "aktu własności"? Chyba 'własności'.  W ogóle nieprecyzyjna oferta. Początek dotyczy samego aktu, a potem "muniasty" skacze na własność...nie licytowałbym...poza tym gdzie sprawdzić czy już nie sprzedał swojej duszy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz toż to HP. Kto jak nie Ty pisał, że tu wszystko wolno? Poza tym zobacz na wyjaśnienie kategorii. Daj nam wyluzować skoro pogoda taka sobie. Chociaż ja dzisiaj patrzyłem sobie na niebo okularem z przenośnej jednostki handlowej i jestem zadowolony. Ale teraz zmarzłem i piszę sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaczek udaje Dr. Fausta. Ale musi byc cienki, skoro dotąd żaden diabeł go nie kupił. (Może nie umie grzeszyć ;)?).

 

Takie ogłoszenia admin powinien wywalać, bo robi się - delikatnie mówiąc - niepoważnie. W sumie można spodziewać się plagi takich ogłoszeń, zważywszy postęp gospodarczy i ekonomiczny rodzin polskich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...