Skocz do zawartości

Ważne proszę o pomoc


boos03

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem laikiem w wyborze sprzętu teo typu i proszę o pomoc.Chciałbym prosić o ocenę zdania na temat tego teleskopu: http://www.allegro.pl/item1098371731_emerson_teleskop.html . Zastanawiam się nad kupnem jego wiec proszę o pomoc.Jeszcze proszę mi pomóć bo niewiem czy nada się on do obserwacji samolotów na niebie?

Pozdro i dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ładnych kilku lat, ciągnie się pewien temat -> Dlaczego zakup teleskopu na allegro to strata pieniędzy!

Poczytaj a zobaczysz, że to co podlinkowałeś nadaje się ewentualnie na ozdobę pokoju, ale tylko bardzo ciemnego pokoju ;)

W dziale "Mój pierwszy teleskop" masz bardzo dużo informacji, wystarczy poszukać i poczytać.

Pozdrawiam :Beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz że aż taki zły? Wiesz ja nie potrzebuję by oglądać jakieś " ponad galaktyki ", a tylko do obserwacji samolotów lecących na wysokości 10-11km i to też mi wystarczy żeby było go ładnie z bliska widzieć. I mówisz że ten teleskop się nie nadaje i nie polecasz kupna?>

Czekam na odowiedź zaawansowanego użytkownika :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz, że to coś naprawdę nie nadaje się do niczego. Na jednej ze stron znalazłem coś takiego:

Materials: Plastic, Metal

czyli soczewki wykonane są z plastiku, a nie ze szkła. Taki zakup to wyrzucenie pieniędzy, a dodatkowo jeszcze się zrazisz na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a co polecicie żeby nie było drogie bo ja nie potrzebuje do gwiazd itp a tylko i wyłącznie do oglądania samolotów lecących na wysokości 10-11km

 

P.S.

Nie musi być to teleskop byle tanie i dawało przybliżenie na samoloty. nie potrzebuje szczegółowego przybliżenia ale takiego by dawało zarys samolotu z lekkiego bliska

Edytowane przez boos03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach