Skocz do zawartości

Co nowego w Astromarket.pl?


Adam_Jesion

Rekomendowane odpowiedzi

Adam, jak wygląda kwestia sprzedaży ratalnej? Zamierzacie ją udostępnić w najbliższym czasie?

 

Dokumenty są już złożone, czas oczekiwania około 3-4 tygodnie. Wszystko wskazuje, że pod "choinkę" będzie można kupować na raty.

 

Pzdr

Jazz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna mała wiadomość. Chcemy z czasem doprowadzić polski rynek do normalności, którą można spotkać szczególnie za oceanem, dlatego jako pierwsi wprowadzamy GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Na razie na kilka produktów, ale z czasem będziemy dodawać kolejne, aż na koniec "dnia" cała oferta Astromarketu będzie tzw. ZERO RYZYKA (dla kupującego). Inaczej mówiąc, bierzemy pełną odpowiedzialność za sprzęt, który sprzedajemy.

 

Gwarancja satysfakcji nie koliduje w żaden sposób ze standardową gwarancją, czy rękojmią. Jest jej komfortowym uzupełnieniem.

 

http://astromarket.pl/teleskopy/lunety-apo/refraktor-ts-apo65q-65-420mm-ota.html

gwarancja100_b.png

  • Lubię 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja zapytam bo nie dostałem odpowiedzi na zapytanie mailem :

 

czy w niedalekiej przyszłości pojawią się też lornety TS-a 100 mm z wymiennymi okularami?

 

Tygryso, ofertę możesz otrzymać. Mamy pełna ofertę TS-a (podpisana umowa) ale z braku czasu nie ma jeszcze wszystkiego wprowadzonego na sklep.

 

Pozdrawiam

Jazz

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy pełna ofertę TS-a (podpisana umowa) ale z braku czasu nie ma jeszcze wszystkiego wprowadzonego na sklep.

 

Pozdrawiam

Jazz

 

Super Jacku , już nie mogę doczekać się jak będziecie mieli tę usługę :yahoo:

http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p258_Refit-for-Canon-EOS-Cameras-for-Astro-Imaging.html

 

40d już czeka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że dużo jest roboty z prowadzeniem takiego sklepu i ciężko jest ogarnąć wszystko, ale długo czekałem na odpowiedź mailem (chyba tydzień), w końcu kupiłem gdzie indziej. Zawsze można zadzwonić ale część osób komunikuje się tylko przez maila i taki czas oczekiwania jest niedopuszczalny (chyba że stało się tak tylko w moim przypadku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się - to niedopuszczalne. Sprawdzimy, co się stało. Problemem maili jest to, że czasami są blokowane przez filtry antyspamowe i jest duże prawdopodobieństwo, że nie ten mail do nas nie doszedł.

 

Ponieważ komunikacja z klientami jest dla Astromarketu priorytetem nr 1. rozważymy w najbliższym czasie inwestycję w dodatkowy system (oparty na ticketach), który zagwarantuję, że wszystkie zapytania do nas dotrą, a także że żaden taki mail nie pozostanie bez odpowiedzi.

 

Udało nam się wejść przebojem na polski rynek w zaledwie kilka msc i okazuje się, że musimy już wprowadzać zaawansowane procedury, bo inaczej polegniemy.

 

Dzisiaj / jutro rozpoczynamy rekrutację kolejnych osób, które dołączą do zespołu w warszawskiej siedzibie spółki. Jeżeli ktoś jest już chętny, to zapraszam na priwa.

 

Co do kredytów - mieliśmy już spotkania z bankami zainteresowanymi finansowaniem waszych zakupów. W zasadzie mamy już wybranego partnera i projekt umowy. Na chwilę jednak wstrzymaliśmy jej podpisanie, bo jak wiecie - do firmy dołączył Jacek (Jazz) i w związku z tym, powołujemy do życia samodzielną osobowość prawną. Nowa spółka podpisze umowę z bankiem już bezpośrednio.

 

Niezależnie od tego, co się wydarzy, chcemy zaoferować kredyty już od początku grudnia. Mam nadzieję, że Mikołaj będzie tłusty :P

 

PS. Pawlik - Tobie należą się przeprosiny i mały prezent. Zajrzyj na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ komunikacja z klientami jest dla Astromarketu priorytetem nr 1. rozważymy w najbliższym czasie inwestycję w dodatkowy system (oparty na ticketach), który zagwarantuję, że wszystkie zapytania do nas dotrą, a także że żaden taki mail nie pozostanie bez odpowiedzi.

 

Tickety to świetna rzecz - i przynajmniej uczciwa, bo system podaje przewidywany czas odpowiedzi :). Inna sprawa, że w przypadku niektórych firm wynosi on nawet 2 tygodnie :>.

Tak czy inaczej jednak - świetnie. Widać, że coś się ruszyło na rynku astro w Polsce. Delta nawet założyła konto na Fejsbuku ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny, ale narzędzie które wybrałem chce ode mnie 20 000$ rocznie :) Szukam innych, albo napiszemy własne.

 

WOW. Czy ten system sam pakuje paczki i dowozi do klientów? A na poważnie, to sie zastanawiam, czego można oczekiwać od systemu ticketowego, że koszty są aż tak wysokie? Podzielisz się wymaganiami?

 

Pozdrawiam,

milosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nawet pakował i wysyłał to nadal byłby drogi ;) Chyba zdecyduję się na Zendesk. Co prawda, cena nadal wysoka, bo za pełne bajery przy 5 kontach trzeba zapłacić 6000$ (rocznie - grrrr), ale tak jak pisałem - support i komunikacja to dla nas absolutny priorytet.

 

Wszystkie firmy, które przeszły na zendesk.com strasznie go sobie chwalą. Tak samo klienci, którzy przez niego są obsługiwani.

 

Jeszcze się rozejrzę, ale sądzę, że na 90% będzie to właśnie ta platforma. Ma z nią ktoś jakieś doświadczenia (pozytywne/negatywne)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.