Skocz do zawartości

Astrokrak - dostawa - ocena konsumenta


oskar

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dorzucę o wzorowym zapakowaniu przesyłki. Niedawno otrzymałem lornetę, która była owinięta kilka razy w folię z bąbelkami. Myślę, że jakby paczka spadła z wysokości 3 metrów to nic by się jej nie stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.

No cóż, procentuje zatrudnienie nowego pracownika do spraw wysyłki i spedycji w dziale obsługi klienta, choć Poczta nam życia nie ułatwia bo jest coraz więcej papierków do wypełniania w związku z wejściem Polski do Unii :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po raz kolejny Astrokrak sprawdzony w praktye i znowu pozytywna ocena (a chciałbym w końcu coś skrytykować!). Janusz choć nie oszczędza nas swoim złośliwym, ale inteligentnym, krakowskim językiem, działa bardzo sprawnie. Zamówienie w postaci złączki do zamontowania nowego refraktorka wykonał bardzo dobrze, informował o pracach na bieżąco i przysłał zanim poprawiła się pogoda. Czego chcieć więcej? Wobec powyższego skłonny jestem zdzierżyć te jego złośliwości i mentorski ton 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.

Oskarze, rzeczy niemożliwe nawet do APO robimy od ręki (akurat było prawie gotowe łoże do montażu Soligora na podorędziu 8) ) ale na cuda trzeba troszeczkę poczekać, czy taki przekorny ton miałeś na myśli :wink: :wink: :wink:

 

Ps. Wszystkim sprzedwacom i dostawcom życzę samych takich Klientów jak Oskar, wprawdzie wymaga jakości ale za to: płaci z góry za wszystko, nie targuje się, opłaca sam kuriera, poezja człowiek nie klient 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zawsze Janusz wywiazuje sie w zadowalajacy sposob. Mam zle doswiadczenia z zamowieniem, na ktore czekam od kilku tygodni. Sprawa jest dla mnie o tyle naglaca, ze dotyczy tuningu wyciagu okularowego, bez ktorego moj sprzet jest bezuzyteczny. Trzeba Januszowi oddac, ze - jak sie dowiedzialem - zlecenie zrealizowal juz dawno, jednak przesylka pocztowa zostala uszkodzona i czesciowo okradziona. Skutkiem tego Janusz musial wyciag naprawiac. Trwa to juz dwa tygodnie i choc wydaje mi sie, ze to dlugo, jestem w stanie to zrozumiec. Za nieprofesjonalne uwazam natomiast brak informowania mnie o przebiegu sprawy - trzy razy dostawalem maile, ze przesylka bedzie danego dnia wyslana - za kazdym razem po mojej interwencji. Wygladalem wiec na listonosza aby po kilku dniach i kolejnym wyslanym mailu dowiedziec sie, ze jednak przesylka nie poszla. Na ostatni mail Janusz nawet nie odpowiedzial i dopiero telefonicznie uzyskalem informacje, ze przesylka zostala wczoraj wyslana (trzymam kciuki!).

Jest tez sprawa zlaczki projekcyjnej dla Erfla Antaresa. Ta rowniez zostala zniszczona w felernej przesylce (dwa tygodnie temu). Dzisiaj dowiedzialem sie, ze Janusz nie jest w stanie zrobic kolejnej i potrzebuje ode mnie wymiarow okularu - poprzednio mial taki okular w sklepie i sam zdjal wymiary. Wszystko ok - tylko dlaczego to ja musialem sie dopytywac i dwa tygodnie minely stracone? Januszu - masz niezadowolonego klienta, ktory do tej pory tez placil z gory.

 

Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.

Dominiku :salu: wysyłam rocznie przez Pocztę ponad 2 tysiące przesyłek i mam już niezłą statystykę jej działania, średnio ginie ponad 1% nadanych przesyłek poleconych i uszkodzeniu w transporcie też ulega prawie 1%

Znika też aż 3-5% to silnie zależy od pory roku, w zimie najwięcej!!! nadanych zwykłym listem bez podania wartości, polecenia czy pobrania :shock:

Ta ostatnia statystyka może być zawyżona bo nie mam wtedy bez dowodu nadania jak skontrolować czy klient dostał np zapłacony przelewem drobiazg czy mnie naciega na drugą sztukę i dlatego nie wysyłam od roku nic bez polecenia lub pobrania, wymogło to na mnie samo życie :salu:

 

Ps. Jutro wyciąg powinien wylądować w twoich rękach paczuszką priorytetową choć zdarzały się już priorytety idące w Polsce ponad tydzień :roll:

 

To jest też niezłe jajo:

 

Jak doczytałem w przepisach Poczta ma obowiązek dostarczyć do 70 czy 80 % wolumenu przesyłek na roboczy dzień jutrzejszy (bynajmniej nie wszystkie??? :shock: ) pood warunkiem nadania ich do 17h dnia poprzedniego, nie ma co ładna furtka na odrzucanie reklamacji klientów :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Element łączący montaż z obręczą od nowego refraktora został dziś po raz pierwszy przetestowany w obserwacjach. Nikogo nie zaskoczę chyba pisząc, że element dorobiony przez Janusza sprawdzil się w boju, choć montaż juz ledwo dzwigał nowy instrument.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

heh, ja na swojego soligora czekalem ponad miesiac :) a teraz czekam na zamowionego antaresa, pewnie tez z miesiac zejdzie. Najciekawsze jest to ze akcesoria ktore Astrokrak produkuje sam(mimo ze trzeba je najpierw zrobic) zawsze dochodza w terminie, a gotowe okulary z kosmicznymi opoznieniami.

Panie Januszu, moze zapasy magazynowe trzeba nieco zwiekszyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.

Dobry pomysł a dasz mi tani, mały kredyt na np 100 000 na 1% rocznie jak w cywilizowanym handlowo Dalekim Wschodzie to zpasy magzynowe będą wystaczające do obsługi krajowego rynku On Line :salu:

 

Ps. Na okulary Soligora czy teleskopy już nie warto czekać bo ich nie będzie :roll:

Radzę w zamian wybrać coś z nowej oferty 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dorzucam się do pozytywnych opini co do terminowości dostarczania zamówionego sprzętu. Gdyby nie Baader na tranzycie mój teleskop rzutowałby zapewne tak dziwnie jak wygląda. (dziwne zdanie ułożyłem, czytam je 10 raz i dochodzę do wniosku, że moja pani z polskiego chętnie postawiła by mi banie, tera se może ;)) A tak z Baaderkiem... każdy robił "hooooo" nawet jak Słońce już uciekło i nic nie było widać :D. Dobra bo sie tu tylko rozpisuję niepotrzebnie. Puenta jest taka: SOLIDNA FIRMA! Tego gratuluję i za to dziekuję.

 

Pozdrawiam

howx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.