Skocz do zawartości

Przesyłka teleskopu ASTROMARKET


Lukasz Niezbecki

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,

 

Widzę w systemie Twoje zamówienie i widzę, że jest "w realizacji" oraz że zostałeś powiadomiony. Jeżeli nie doszedł mail, to prawdopodobnie został zablokowany przez Twój (dostawca poczty) filtr antyspamowy. Rozumiem, że nie dzwoniłeś do nas?

 

Jutro rano pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Tobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wciąż intensywnie pracujemy nad powiększeniem listy dostępnych produktów w naszym sklepie oraz nad zwiększeniem stanów magazynowym. Jak pewnie zauważyliście każdego dnia pojawiają się nowe produkty w naszym sklepie. Stale zwiększamy również liczbę naszych dostawców. Jestem przekonany, że od przyszłego tygodnia popularne teleskopy takie jak np. Synta będą juz dostępne w naszym sklepie od ręki.

 

Łukaszu, tak jak napisał już Adam jutro skontaktuje się z Toba nasz pracownik w celu przekazania Ci wszelkich informacji na temat Twojego zamówienia. Jestem przekonany, że po otrzymaniu zamówionego teleskopu bedziesz zadowolony z dokonanych w naszym sklepie zakupów oraz z poziomu naszej obsługi.

 

Jeśli będziesz miał jakieś pytania proszę o kontakt z nami telefoniczny lub emailem.

 

Pogodnego nieba i wspaniałych doznań przy obserwacjach.

 

Jazz

Edytowane przez Jazz1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że aby poprawić komunikację z naszymi klientami od poniedziałku wprowadzimy telefoniczną obsługę zamówień (także potwierdzanie realizacji). Nie może być tak, że przez filtry antyspamowe nasz klient nie jest świadomy realizacji, bo "mail nie doszedł". Przy okazji będziecie mogli poznać bliżej naszą ekipę i zadać parę pytań, jeżeli będzie taka potrzeba.

 

Astromarket ma słynąć z obsługi klienta, wiec to dopiero początek wprowadzania odpowiednich standardów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że aby poprawić komunikację z naszymi klientami od poniedziałku wprowadzimy telefoniczną obsługę zamówień (także potwierdzanie realizacji). Nie może być tak, że przez filtry antyspamowe nasz klient nie jest świadomy realizacji, bo "mail nie doszedł". Przy okazji będziecie mogli poznać bliżej naszą ekipę i zadać parę pytań, jeżeli będzie taka potrzeba.

 

Astromarket ma słynąć z obsługi klienta, wiec to dopiero początek wprowadzania odpowiednich standardów.

 

 

a propos obsługi klientów - jak długo trzeba czekać na odpowiedź do zapytania dotyczącego konkretnych produktów w sklepie? :)

nie wiem czy się doczekam ;)

rozumiem, ze sklep się rozkręca - i dobrze. a jestem raczej cierpliwym człowiekiem :)

Mam nadzieję, ze będziecie lepsi od konkurencji (max czekałem tydzień na odpowiedź, ale nie powiem jakiego sklepu to dotyczy). Na odpowiedź z niemieckiego Astroshop.eu czekałem godzinę :) a to już standard godny naśladowania.

Powodzenia w rozwijaniu sklepu - cieszy mnie to, żesprzedajecie produkty konkretnych marek, niedostępnych zresztą na polskim rynku. Wypełniła się pewna nisza produktowa i bardzo mnie (i pewnie innych) to raduje. Oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dać ostrzeżenie przy formularzach że np. poczta Onetu i podobne mogą zablokować (albo blokują na dzień dobry) maile wysyłane przez sklep (aplikacje webowe). FLO używa zendeska do obsługi "tekstowej" klientów, więc nawet jak jakieś maile zostaną zablokowane to można wejść na stronę i sprawdzić co ze zgłoszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wie ktoś może jak długo trzeba czekać na przesyłkę teleskopu z astromarket-u, zamowiłem wczoraj ale nawet jeszcze nie został wysłany i nie odpisują na emaile.

 

zamówiłeś wczoraj i nawet jeszcze nie wysłali? to żart? myślisz że pracownikowi sklepu od razu po wpłynięciu zamówienia zapala się lampka w głowie, pakuje towar, w ciągu pięciu minut zjawia się kurier (który czeka pod drzwiami cały dzień, 24h)- i wysyłka jest zrealizowana? i na dodatek od wczoraj nie odpisują na maile? swoją drogą ile tych maili wysłałeś od wczoraj?

 

na allegro też już jest taka moda- jak ktoś w ciągu dwóch dni nie dostanie przesyłki (a wybrał pocztę polską- przesyłkę ekonomiczną) to już wystawia negatywa ("przesyłka nie doszła"...)

  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje o działaniu Astromarketu.

 

Jak zadawałeś pytanie? Dzwoniłeś, pisałeś maila, czy przez system sklepowy? Kiedy to było? To pozwoli mi ustalić, dlaczego jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi.

 

 

pytałem poprzez opcję "Zapytaj o produkt", było to jakieś 2-3 dni temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłeś wczoraj i nawet jeszcze nie wysłali? to żart? myślisz że pracownikowi sklepu od razu po wpłynięciu zamówienia zapala się lampka w głowie, pakuje towar, w ciągu pięciu minut zjawia się kurier (który czeka pod drzwiami cały dzień, 24h)- i wysyłka jest zrealizowana?

A żebyś wiedział, że u nas w firmie tak jest.:szczerbaty:

Zamówienia złożone do ok 1640 są wysyłane tego samego dnia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłeś wczoraj i nawet jeszcze nie wysłali? to żart? myślisz że pracownikowi sklepu od razu po wpłynięciu zamówienia zapala się lampka w głowie, pakuje towar, w ciągu pięciu minut zjawia się kurier (który czeka pod drzwiami cały dzień, 24h)- i wysyłka jest zrealizowana? i na dodatek od wczoraj nie odpisują na maile? swoją drogą ile tych maili wysłałeś od wczoraj?

 

na allegro też już jest taka moda- jak ktoś w ciągu dwóch dni nie dostanie przesyłki (a wybrał pocztę polską- przesyłkę ekonomiczną) to już wystawia negatywa ("przesyłka nie doszła"...)

 

 

Aż sie specjalnie zalogowałem, aby zaplusować ten post. Ja na książki czekałem AŻ 8 DNI!!! ADAMIE PRZEZ CIEBIE STRACIŁEM TYLE OBIEKTÓW, KTÓRE MOGŁEM W TYM CZASIE OBEJRZEĆ WSPIERAJĄC SIĘ "NSOG" A tak na poważnie. Ludzie ... Litości... Dwa, trzy nie robi różnicy. W końcu astro to hobby dla cierpliwych, więc w tej materii też ją wykażcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, książki to był specjalny import reagujący na chwilową potrzebę ;)

 

A tak na poważnie, jasne jest to, że naszą ideą jest wysyłać wszystko od "ręki". Do tego dążymy i już wiele produktów jest tak dostarczana. Systematycznie ta oferta będzie powiększana, tak jak już napisał powyżej Jacek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie,

warto by wprowadzić w systemie przy każdym produkcie informacje:

dostępność - "in stock" 4 szt. wysyłka 24-48h

dostępność - "brak" 3-5 dni roboczych

dostępność - " towar na zam. 7-10 dni rob.

itp.

to pozwoli kupującemu zorientować się czy stać go na cierpliwość czy poszukać produktu "in stock" :)

przyznam ze informacja typu:

Dostępność: Dostępny

Wysyłamy w terminie: 4-8 tygodni

oznacza brak produktu w sklepie bo jest sprowadzany na zamówienie więc po co pisze że jest dostępny?

Edytowane przez Adamo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny jest ten post :D w pierwszym temacie napisał: "Witam, wie ktoś może jak długo trzeba czekać na przesyłkę teleskopu z astromarket-u, zamowiłem wczoraj ale nawet jeszcze nie został wysłany i nie odpisują na emaile. " A CO TY MYŚLAŁEŚ ŻE JUŻ NA NASTĘPNY DZIEŃ KAŻDY BĘDZIE LECIAŁ WYSYŁAĆ DO CIEBIE TO CO ZAMÓWIŁEŚ? Przecież tam pisze ile dni trzeba czekać na swoje zamówienie a poza tym kurierzy są szybcy więc paczka na następny dzień może już dojść :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.