Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę wejść do marketu. Pokazuje błąd "nie mozna odnaleźć serwera"

 

Czy tylko mi nie działa?

 

Wchodzę z iPada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na komputerze wchodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na komputerze wchodzi ;)

 

A u mnie wciąż nie.

Ciekawostka. Widocznie mam jakiś problem z siecią 3G.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też śmiga!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<onet_mode> Wpisujmy miasta gdzie Astromarket śmiga:

1.Rugby

</onet_mode>

:szczerbaty:

Edytowane przez paether
  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziwne. U mnie tez nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bodi, bo Ty masz internet na dyskietce. Włóż teraz Floppy No.2 powinno pomóc :)

 

:Boink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Czyżby Anonimowi??

- Nieee, to tylko efekt wzmożonego zainteresowania internautów :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też nie działa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz na komputerze Astromarket mi leży. Wam też?

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dobrze. To pewnie przez promocję komunijną ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko OK, i z kompa i z telefonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko śmiga :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za pomocą Google Chrome wchodzę bez problemu, a przez Explorer nie. Przeskakuje mi strona główna na beta.astromarket.pl

Muszę u siebie poszukać błędów.

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może już sklep nie leży, ale chwalę sobie takie sklepy internetowe, które raczą odpowiedzieć na zadane pytanie. Gdy się napisze do TS w Niemczech, odpowiedź jest po kilku godzinach max. W Astromarkecie zadałem pytanie prawie tydzień temu, o możliwość ściągnięcia do Polski okularów z TS, których nie ma w ofercie. Odpowiedzi oczywiście nie otrzymałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może już sklep nie leży, ale chwalę sobie takie sklepy internetowe, które raczą odpowiedzieć na zadane pytanie. Gdy się napisze do TS w Niemczech, odpowiedź jest po kilku godzinach max. W Astromarkecie zadałem pytanie prawie tydzień temu, o możliwość ściągnięcia do Polski okularów z TS, których nie ma w ofercie. Odpowiedzi oczywiście nie otrzymałem.

 

Pewnie mają jakieś problemy techniczne, bo ja również czekam na odpowiedź w sprawie pierścienia kontrującego już ponad 2 tygodnie. Pewnie jak się człowiek zapyta o montaż ASA lub kamerę FLI, to odpowiedź przychodzi szybciej ;)

Edytowane przez Lukasz_K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Senkju, Lukasz_K, prześlijcie proszę Wasze pytana jeszcze raz na email: jacek at astromarket.pl. Muszę sprawdzić co się dziej. Czy wysyłaliście zapytanie przez system na sklepie czy też na email sklepowy?

 

Jazz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Senkju, Lukasz_K, prześlijcie proszę Wasze pytana jeszcze raz na email: jacek at astromarket.pl. Muszę sprawdzić co się dziej. Czy wysyłaliście zapytanie przez system na sklepie czy też na email sklepowy?

 

Wysłałem zapytanie przez system a jak nie otrzymałem odpowiedzi, to wysłałem na maila sklep(at)astromarket.pl

Tak czy inaczej „przeforwardowałem” moje zapytanie na podany przez Ciebie adres.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wysłałem zapytanie przez system a jak nie otrzymałem odpowiedzi, to wysłałem na maila sklep(at)astromarket.pl

...

Jedyne pytanie jakie pojawiło się od osoby o imieniu Łukasz i nazwisku na "K" to zapytanie w sprawie pola widzenia i czy obejmie całe Słońce.

#140 "pole widzenia teleskopu"

 

Nie dostaliśmy zapytania odnośnie pierścienia kontrującego. Niestety chyba jakiś problem techniczny.

 

pozdrawiam

Edytowane przez wimmer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo, temat się rozwinął! Ja wysyłałem też przez system. I nie pytałem o Słonko :)

Też prowadzę sklep internetowy. Kurcze stawiała mi go za nieduże pieniądze mała firma, na własnym skrypcie. Nie ma szans, żeby cokolwiek nie działało, póki serwer stoi. Dlatego tak wywaliłem żale do obsługi. W głowie mi się nie mieści jak toto może nie działać.

W wolnej chwili zapytam ponownie, na maila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytania o ściągnięcie okularów z TS też nie widzę. Nie pojawiło się w centrum pomocy.

Na każde pytanie pojawiające się w centrum pomocy odpowiadam, najszybciej jak się da. Wyjątkiem może być sobota o 5 rano, albo niedziela o 3 w nocy ;)

Jeżeli pytanie się nie pojawia w centrum z różnych powodów technicznych, albo z powodu błędów pytających (puste pytania, urwane w połowie, niemożliwe do rozszyfrowania itp) to trudno uniknąć pretensji :)

 

Pamiętajcie jednak, że gdy pytanie wpada do centrum pomocy, wy otrzymujecie numer ticketu i informację na maila o tym, że pytanie zostało umieszczone. Jeśli procedura jest z różnych powodów przerwana i nie ma informacji o umieszczeniu pytania, jest prawdopodobne, że pytanie nie zostało przekazane.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wszystko jasne. Astromarket działa w porządku, a wina leży po stronie głupich pytających :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znak czasów. Systemy pochłonęły ludzi. Do firmy Vectra, mojego dostawcy TV/tel/Internet nie mogę się przebić ani przez system ani telefoniczne z komórki - przekierowywanie z poziomu na poziom, informacje o numerach klienta i umowy, adresy, telefony - w końcu na którymś punkcie się wykładam lub nie wytrzymuję nerwowo i koniec. A nieczynny telefon czeka na naprawę.

Żona z kolei nie może zapłacić za swoją komórkę odkąd faktury są on line - cała rodzina szukała (w tym młodzi ludzie) i nic. Podejrzewam, że A-M też poszedł za daleko w nowoczesne "ułatwienia".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prostestuję :szczerbaty: Wina jest nasza - zawsze. Kolejny raz przepraszam i obiecuję poprawę. Mimo, że nasze zasoby ludzkie wzrosły, w tym samym czasie przybyło też zapytań. Jest już znacznie lepiej z komunikacją (sądzę, że problemy dotyczą pojedynczych % w ogólnej masie), ale musimy ew. rozpracować sytuację, żeby nikt nie poczuł się zostawiony sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Polecana zawartość

    • Odszedł od nas Janusz Płeszka
      Wydaje się nierealne, ale z kilku źródeł informacja ta zdaje się być potwierdzona. Odszedł od nas człowiek, któremu polskiej astronomii amatorskiej możemy zawdzięczyć tak wiele... W naszym hobby każdy przynajmniej raz miał z nim styczność. Janusz Płeszka zmarł w wieku 52 lat.
        • Smutny
      • 156 odpowiedzi
    • Małe porównanie mgławic planetarnych
      Postanowiłem zrobić taki kolaż będący podsumowaniem moich tegorocznych zmagań z mgławicami planetarnymi a jednocześnie pokazujący różnice w wielkości kątowe tych obiektów.
      Wszystkie mgławice na tej składance prezentowałem i opisywałem w formie odrębnych tematów na forum więc nie będę się rozpisywał o każdym obiekcie z osobna - jak ktoś jest zainteresowany szczegółami bez problemu znajdzie fotkę danej mgławicy na forum.
        • Kocham
        • Dziękuję
        • Lubię
      • 20 odpowiedzi
    • SN 2018hhn - "polska" supernowa w UGC 12222
      Dziś mam przyjemność poinformować, że jest już potwierdzenie - obserwacja spektroskopowa wykonana na 2-metrowym Liverpool Telescope (La Palma, Wyspy Kanaryjskie). Okazuje się, że mamy do czynienia z supernową typu Ia. Poniżej widmo SN 2018hhn z charakterystyczną, silną linią absorpcyjną SiII.
        • Dziękuję
        • Lubię
      • 11 odpowiedzi
    • Zbiórka: Obserwatorium do poszukiwania nowych planet pozasłonecznych
      W związku z sąsiednim wątkiem o zasadach przyjmowania stypendiów, po Waszej radzie zdecydowałem się założyć zbiórkę crowdfundingową na portalu zrzutka.pl. W tym wątku będę informował o wszelkich aktualizacjach, przychodzących także po zakończeniu.
        • Kocham
        • Dziękuję
        • Lubię
      • 85 odpowiedzi
    • Mamy polską zmienną z zaćmieniowym dyskiem protoplanetarnym
      W ten weekend, korzystając z danych ASAS-SN (All Sky Automated Survey for Supernovae), wykryłem nieznaną do tej pory zmienną typu R Coronae Borealis. To jedna z najrzadszych typów gwiazd zmiennych - do tej pory odnaleziono zaledwie ~150. Ich poszukiwanie nie należy do najprostszych, gdyż swoimi wskaźnikami barwy (B-V, J-K etc.) nie wyróżniają się zbytnio, dlatego szybciej jest przeszukać krzywe blasku.
        • Lubię
      • 20 odpowiedzi
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.