Skocz do zawartości

www.astromarket.pl


Muchozol

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym nie robił tragedii. W końcu każdy może wybrać sklep taki, jak mu odpowiada. Ja wiem, że internet pozwala bezkarnie pisać co się komu podoba, tylko po co? Że to niby ostrzeżenie dla innych? No tylko że opinii tyle ilu piszących, a w dodatku piszecie o sklepie który na tym portalu niezbyt często bywa (DO) i nie może skutecznie się obronić. Dajmy sobie spokój z ocenami. Jest problem z kontaktem z Astromarketem? No to pisać na Jazza i jak widać wszystko się wyjaśnia.

Nie rozumiem ludzkiej bezinteresownej zawiści i zlośliwości......

 

A ja rozumiem. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do pewnych standardów obsługi to po co ma się męczyć. Kupowałem w TS, skypoint, optcorp, DO, Astrokrak.....wszędzie po zapytaniu, w ciągu kilku godzin otrzymywałem odpowiedź. Nie wyobrażam sobie szukać właściciela sklepu lub innej osoby ze sklepu na forach. Dodam przy tym, że mam zakaz kupowania np: u Pana Matouska z Czech. Powód był prozaiczny. Napisałem, że chcę zamówić EQ6. Zero odzewu. Żadnej informacji, iż przyjęto do wiadomości i realizują zamówienie. Nie to nie. Zakupiłem wtedy EQ6 w DO za wyższą cenę. A potem oczywiście zarzut, że jestem niepoważny. Sorry. Jeśli nie masz czasu odpowiedzieć klientowi to się bujaj ze swoim biznesem.

Edytowane przez JustinSullivan
  • Lubię 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że należałoby się zastanowić nad informacją ze strony Astromarket - nie wiemy, jak się sprawy mają.

 

Niezależnie od sytuacji, czy to zajęcia się rynkiem premium, czy zajęcia się rynkiem zagranicznym, instalatorstwem

i konfiguracją sprzętu w obserwatoriach lub (oby nie) - likwidacją interesu - taka wiadomość

jest (nawet jeśli negatywna w sensie dalszego prowadzenia tego biznesu) lepszym rozwiązaniem od

narażania się na dalsze pretensje, żale i negatywne komentarze. Mam nadzieję (i szczerze życzę tego) żeby w grę wchodziły

te pierwsze opcje w zakresie dalszego prowadzenia działalności!

 

Z uwagi na wieloletnią znajomość z Adamem, a przecież i znam Jacka - życzę Wam chłopaki jak najlepiej, od zawsze.

Niestety chyba już sytuacja dojrzała do jakiejś męskiej decyzji, a przynajmniej zajęcia stanowiska w tej sprawie.

 

Astropolis jest w pewnym sensie konstrukcją kolegialną, wielu z nas utożsamia się głównie z tym forum na polu swoich zainteresowań

Osobiście cholernie przykro mi się czyta takie tematy.

 

  • Lubię 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam z zainteresowaniem, nie jako nabywca a jako wlasciciel 2 sklepow internetowych, jeden na polske i jeden po angielsku, po prostu takie problemy techniczne sklepow trzeba wykluczac z miejsca, najlepiej postawic sklep u profesjonalistow na ich serwerze i na ich programie sklepowym dostosowanym graficzne do wlasnych potrzeb, wtedy jeden telefon i po 20 minutach sklep jest naprawiony, nie wazne czy blad jest na serwerze czy blad jest w programie, plikach, czy czym kolwiek - np przepustowosc serwera, oni maja do wszystkiego paswordy i wylacznosc na naprawe i naprawiaja, a znaja sie na tym dobrze ( nie bede reklamowal mojej platofmy e-commerce, ale powiem ze firma jest z Krakowa )

 

te wszyskie maile z przypomnieniami, monitami, powiadomieniami na kazdym kroku realizacji zamowienia to kwestia wlasnie oprogramowania i ustawienia sesownych maili, i okreslenia ile i na jakich etapach maja byc wysylane do klienta, nic specjalnego, do tego jeszcze powinien byc program punktacji stalych klientow z mozliwoscia na wymiane punktow za zakupy na jakis fajny towar albo na staly indywidualny rabat powiedzmy 15%

 

Ja sie nie chce wymadrzac, ale kiedys mialem sklepy na platformach gdzie kupuje sie skrypt i dziala samemu, i tu czesto mialem problemy, bledy, i problemy z serwerami, teraz mam abonament 1070 netto rocznie i mam asyste calej firmy informatykow i specow od e-commerce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że sklep te*******.pl bije rekordy szybkości dostarczania przesyłek, skoro w tych przesyłkach nie zawsze jest to co chce się kupić?

Ja naciąłem się na nich tak drastycznie (dostałem bubla wraz z nieuprzejmą obsługą do kompletu), że kaktus mi wyrośnie zanim....

Witam w klubie :|

 

Ja się zgadzam z Wami w 100%, tylko po co wylewać swoje żale... Czy to coś zmieni? Życie samo weryfikuje opinie...

Ano, właśnie to wylewanie żali to element tego życia.

Zakładam że to nie na zasadzie "ja wam dam, poskarżę się na forum" tylko łapania się ostatniej deski ratunku. Kto chce, skorzysta z ostrzeżenia, a kto chce, sam sprawdzi próbując dokonać zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzień dobry,

Od dnia 28 listopada próbuję się skontaktować z sklepem Astromarket i nadal nie mogę tego zrobić. Na e-mail nie ma odpowiedzi, kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego nic nie daje, czat na stronie nie działa. Wszystko zaczęło się od mojego zamówienia kabla do podłączenia montażu HEQ5 z komputerem. Kilka dni po zamówieniu otrzymałem taką wiadomość:

 

Witaj,

Status złożonego przez Ciebie zamówienia numer 100000998 zmienił się na: Oczekujące.

Witam Pana, niestety nie posiadamy już tego kabla na magazynie a czas realizacji od producenta jest bardzo długi. Współpracujemy z polskim producentem różnego rodzaju kabli do montaży astronomicznych w tym również zamówionego przez Pana. Proszę o informację czy jest Pan zainteresowany polskim kablem czy rezygnuje Pan z zamówienia. Pozdrawiam Jacek

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy sklep@astromarket.pl lub telefoniczny pod numerem +48 22 378 37 01 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00).

Dziękujemy i pozdrawiamy,
zespół Astromarket.pl

Odpisałem tak po trzech dniach:

 

Witam, przepraszam za brak odpowiedzi, ale wiadomości od serwisu Astromarket z niewiadomych powodów trafiają do spamu. Oczywiście jestem zainteresowany polskim kablem (jeśli działa tak samo jak ten zamówiony przeze mnie), a więc nie rezygnuję z zakupu.

Pozdrawiam, Marcin

 

Od tego czasu nie dostałem żadnej odpowiedzi, kabel do mnie nie przyszedł.

 

To forum to chyba ostatnie miejsce gdzie mogę spróbować się z kimś skontaktować. Z góry dziękuje za każdą odpowiedź.

 

Pozdrawiam, Marcin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Na starcie zadam pytanie:

Jak to w końcu jest z Tym sklepem istnieje nie istnieje?,realizuje zamówienia czy nie?

Przejdę do sedna zakupiłem pierdółkę niezbędną mi do zestawu.(Koszt z przesyłką 91zł) Nie wyobrażam sobie u Was zakupów za 40 tysięcy zł.

Kontakt jak w poprzednich opisach zerowy telefon raczej nie istnieje.

Odpowiedź na maila raczej zerowa,chyba że Maile muszą dojrzeć do odpowiedzi,?!

W moim odczuciu to właściciel(właściciele) "sklepu"nie dorośli do niego!

Tym bardziej że widzę iż zakupy często gęsto były dokonywane przez Nich w Stanach więc chyba mają pojęcie jak wygląda tam obsługa klienta przez internet!

W godzinach otwarcia sklepu jest chat Online!!

Tu widać jeszcze zaścianek przez duże "Z"

Cytat: z Dnia 14 czerwca 2011

Żeby nie nadwyrężać waszej forumowej cierpliwości wszystkie aktualne informacje o planach, zmianach, kulisach Astromarket.pl będziemy publikować na Facebook.com:

http://www.facebook.com/astromarket

Koniec cytatu

Rzeczywiście na bieżąco.Ostatnia aktualizacja wydarzeń 24 lipca 2013r

Żenujące

Nie pozdrawiam.

Oczekuję na przesyłkę jeszcze max 2 dni robocze po tym czasie zgłaszam wyłudzenie!!

 

Edytowane przez Raf614
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co tyle nerwów? za 91zł? :)

Napisz do Jazz'a.

Niestety to niezwykły sklep i tam realizuje się właśnie sprzęty po 40K i więcej a nie za 91zł :)

A tak poważnie to rzeczywiście powinna być jakaś informacja że sklep realizuje większe projekty itp.

Jacek, do tablicy!

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieniądz to pieniądz. Normalny sklep nie olewa klienta nawet na 10 gr nie mówiąc już o grubszych sumach. Na szczęście nigdy nie zamówiłem w tym "sklepie" żadnego towaru i tego nie zrobię, Chodź kupowałem w różnych sklepach a tylko astromarket.pl nigdy mi na moje pytania nie odpowiedział.

Pan Jesionkiewicz i Pan Zbroiński powinni w mojej opinii zamknąć "interes" i sobie wstydu oszczędzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam, że żadnego kontaktu mailowego ze strony kupującego nie otrzymaliśmy, sprawa na PW została wyjaśniona, zakup był 27.04 z czasem realizacji do 7 dni i zważywszy na przypadające święto przesyłka wyjdzie z jednodniowym opóźnieniem.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co tyle nerwów? za 91zł? :)

Napisz do Jazz'a.

Niestety to niezwykły sklep i tam realizuje się właśnie sprzęty po 40K i więcej a nie za 91zł :)

A tak poważnie to rzeczywiście powinna być jakaś informacja że sklep realizuje większe projekty itp.

Jacek, do tablicy!

Gwoli wyjaśnienia :

Adamo nie chodzi o te 91 zł.!

Podam Ci taki prosty przykład jeśli pożyczysz koledze pieniądze i powie że odda za tydzień jednak po tygodniu cisza ze strony kolegi i zero zainteresowania oddaniem pieniędzy to będziesz szczęśliwy z tego powodu i zapewne nie przypomnisz się o swoje pieniądze,mało tego kolejnym razem zapewne pożyczysz mu następną kwotę mimo że nie oddał pierwszych

Dodam dla wiadomości że jeżeli chcę mieć zamówienie zrealizowane w czasie jaki jest podany to na to się nastawiam,dlaczego?

Dlatego że przygotowuję większą ilość przesyłek skierowanych do miejsca zamieszkania jakim jest Norwegia i każde opóźnienie doręczeń zamówienia naraża mnie na podnoszenie kosztów wysyłki.

Nikt nie musi się tym w sumie interesować poza moją osobą bo to mój portfel zostaje opróżniany za kolejne wysyłki,które nie dotarły na czas.

Kultura w obsłudze klienta nie ma znaczenia za jaką kwotę robisz zakupy,

Ponieważ kupując w stanach nie ma znaczenia czy kupię śrubkę za 0,30USD czy sprzęt za 100 000USD jestem tak samo Miło obsłużony.

Żeby nikt mi nie zarzucał zakupów w US ale kupując nawet na Allegro czy jakimkolwiek innym portalu czy sklepie,reakcja jest od razu choćby nawet sam mail z automatu,który mnie utwierdza w przekonaniu że coś się dzieje,z moimi pozostawionymi tam pieniędzmi.

 

Odnośnie niezwykłości sklepu pozostawię bez komentarza.

 

Do Jazz

Nie pisz proszę bzdur że z jednodniowym opóźnieniem bo jak by nie kalkulować o ile dotrze przesyłka w czwartek to będzie to według mojego kalendarza 4 dni opóźnienia odliczająć święto będzie 3 dni no chyba że w astrromarkecie inny kalendarz.

Cytat z PW: Żebyśmy mogli zareagować musimy mieć na co - niestety nie otrzymaliśmy Twojego pytania o zamówienie. /koniec cytatu.

 

Dla mnie logicznym jest reakcja już na samo zamówienie, nie dopiero na pytanie dot zamówienia.

Temat w sumie wyjaśniony oczekuję tylko na przesyłkę.

Szkoda że na starcie w zakupach tracicie upierdliwego klienta,Cóż takie są prawa rynku.

Kryształowego życzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raf614, jak rozumiem, wysłałeś maila do sklepu, zanim pisałeś o tym na forum? Jazz jasno napisał, że nie dostał żadnego maila. Czyli mamy dziwną sytuację. Albo ktoś kłamie, albo zawiódł sam email. Moim zdaniem jest duże prawdopodobieństwo, że obaj mówicie prawdę, a email to raczej niezawodna rzecz (no chyba, że ten Astromarketu jest jakiś felerny?), więc mamy sytuację, która nie mogła zaistnieć, a jednak zaistniała. Co więcej - w tym wątku było chyba kilka przykładów, że ktoś wysłał email, a sklep go nie otrzymał. Ja bym sprawę zbadał dokładniej, bo jak tu faktycznie sam email fiksuje, to szkoda sobie nim psuć opinię sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raf614, jak rozumiem, wysłałeś maila do sklepu, zanim pisałeś o tym na forum? Jazz jasno napisał, że nie dostał żadnego maila. Czyli mamy dziwną sytuację. Albo ktoś kłamie, albo zawiódł sam email. Moim zdaniem jest duże prawdopodobieństwo, że obaj mówicie prawdę, a email to raczej niezawodna rzecz (no chyba, że ten Astromarketu jest jakiś felerny?), więc mamy sytuację, która nie mogła zaistnieć, a jednak zaistniała. Co więcej - w tym wątku było chyba kilka przykładów, że ktoś wysłał email, a sklep go nie otrzymał. Ja bym sprawę zbadał dokładniej, bo jak tu faktycznie sam email fiksuje, to szkoda sobie nim psuć opinię sklepu.

Nie chodzi mi o psucie komukolwiek opinii, tudzież w jakikolwiek wypracowywanej renomy jaka by nie była.

Chodzi tylko o rzetelne podejście do sprawy gdzie ktoś pozostawia pieniądze w dobrej wierze rzetelnych zakupów.

Przy okazji próbując zadać pytanie z odnośnika strony sklepu występuje błąd 404 czyli coś nie gra na serwerze,lub błąd w linku.

Temat teoretycznie rozwiązany, w praktyce okaże się najdalej w piątek.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.