Skocz do zawartości

www.astromarket.pl


Muchozol

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, zdania są podzielone i każdy ma swoją rację.

Na szczęście mamy wolny rynek i każdy kupuje gdzie chce.

Ja też nie raz miałem sytuacje że duży sklep dał ciała i przysłał jakiś sprzęt zdekompletowany lu zapomniał o mnie.

Nie pisze tego na forum bo to ich problem nie mój. Następnym razem kupiłem gdzie indziej bez problemu.

Z drugiej strony każdy może się pomylić czy dać przysłowiowego ciała.

Raf614 jak realizujesz wysyłki gdzieś dalej to powinieneś mieć zapas czasu właśnie na takie sytuacje bo one się zdążają i największym.

Polecam zakupy we Włoszech i wówczas zobaczysz jak tam olewają klienta. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MateuszW e-mail ma tu małe znaczenie. Tak jak napisał Raf614 złożył zamówienie, to się chyba nie musi przypominać "haaalo przecież coś kupiłem"... Niedawno na allegro kupiłem używany kabel i tego samego dnia dostałem maila "Przesyłkę wyślę po jutrze, niestety jutro nie mam czasu" i później jeszcze dostałem zdjęcie listu poleconego (numer) żeby moć go śledzić. Da się ?

@Adamo pomylić się, a olewać to zupełnie co innego. Jeżeli nie można czegoś od razu wyslać to wypadałoby o tym poinformować.

No ale jak to mówią nie ma tego złego Raf614. Teraz będziesz sprawdzał opinie o sklepie zanim coś w nim kupisz.
Wiem bo sam też kiedyś robiłem zakupy w astromarkecie. Podobna sytuacja (musiałem czekać 11 dni kalendarzowych na wysyłkę), z tym że wtedy jeszcze padła im strona i już w ogóle myślałem, że zostałem oszukany.

To, że astromarket dalej nie wysyła choćby potwierdzenia przyjęcia zamówienia to....brak słów. Nie spotkałem się jeszcze z drugim takim sklepem. I nie chce spotkać.

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

email to raczej niezawodna rzecz (no chyba, że ten Astromarketu jest jakiś felerny?)

 

Chyba tak właśnie jest ;)

 

Sam do nich pisałem ze dwa razy ale nie doczekałem się odpowiedzi. Podobno jakiś formularz im na stronie nie działał czy jakieś podobne ecie-pecie.

To było z rok temu ale jak widzę powyżej do dzisiaj tego nie poprawili. Oh, well... nie to nie.

 

A tak w ogóle to chyba w Polskich sklepach astro panuje ostatnio jakiś kryzys - jak tak dalej pójdzie to nie będzie gdzie kupować. Co raz to skucha.

 

Niemiec zaciera ręce...

Edytowane przez Agent Smith
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wyskoczył błąd, to i tak lepiej, niż jakby nie wyskoczył, bo przynajmniej kupujący wie, że wiadomość nie dojdzie :) Czyli wychodzi na to, że nie ma żadnej formy kontaktu: email nie działa, a telefon podobno dawno wyłączony. Więc pozostaje forum. Tak zdecydowanie nie może być.

 

Sama realizacja zamówienia to oczywiście druga kwestia. Po pierwsze terminowość musi być, ale jak wiemy, o to czasem trudno - wymaga to wysiłku. Ale kwestia automatycznego powiadamiania o statusie to w XXI wieku absolutna podstawa. Mamy takie nowoczesne forum, a sklep to średniowiecze? Kupujący musi wiedzieć, że zamówienie jest przyjęte, że przelew doszedł, że przesyłka została wysłana. Kilka godzin pracy informatyka i jest.

 

Osobiście kupowałem w Astromarkecie tylko raz - kilka lat temu montaż HEQ5. Były to piękne czasy, bez błędów 404, a ludzie jeszcze używali telefonów :) Miałem wątpliwości co do łączenia montażu z kompem - zadzwoniłem do sklepu, a Adam wyjaśnił mi pięknie, czym jest EQMod i jak tego używać. Po miłej rozmowie złożyłem zamówienie, a przesyłka była w ciągu tygodnia. Pełne zadowolenie.

 

Drugi raz miałem kontakt z Astromarketem podczas snu :) Śniło mi się, że przyszedłem tam osobiście, w środku był Adam i ktoś jeszcze. Zademonstrowali mi pięknie działanie jakiegoś wielkiego montażu ASA :)

 

Czytając obecne komentarze aż mi się wierzyć nie chce, że ten sklep aż tak się zmienił. Kontakt telefoniczny to podstawa - często dzwonię do sklepów przed zakupem, aby dowiedzieć się o dostępności, czy jakiś szczegółach technicznych. Z emaili korzystam rzadko, bo trzeba czekać dzień, czy dwa(telefon jest natychmiastowy), ale też mi się czasem zdarzy. Jeśli chodzi o sklepy astro, to w każdym z nich zawsze otrzymuję szybko i rzeczowo odpowiedź. W przypadku Astromarketu jak widać nawet nie mam się, jak skontaktować. Dla mnie kontakt to podstawa - bez pewnej informacji o dostępności i czasie realizacji (wiarygodne info na stronie lub info telefoniczne) w zasadzie niczego nie kupuję, bo nie mam czasu, ani cierpliwości czekać.

 

Tak więc, jeśli chcecie mieć klientów, to uruchomcie telefon, naprawcie email i informujcie o wszystkim jak najszybciej, bo inaczej będzie kiepsko. Rozumiem, że wymaga to sporo czasu, ale bez tego interes nie ma sensu. Jeśli brakuje wam czasu na szybką realizację zamówień i rozmowy telefoniczne - zatrudnijcie nowego pracownika.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do Jazz

Nie pisz proszę bzdur że z jednodniowym opóźnieniem bo jak by nie kalkulować o ile dotrze przesyłka w czwartek to będzie to według mojego kalendarza 4 dni opóźnienia odliczająć święto będzie 3 dni no chyba że w astrromarkecie inny kalendarz.

 

 

Raf614, proponuje abyś sprawdził swój kalendarz i nie pisał bzdur jak to poetycko ująłeś... Przelicz sobie na spokojnie i dobrze przeczytaj co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, troszkę już przesadziliście... o jakich nie działających mailach piszecie??? Czy ktoś nie dostał odpowiedzi na maila wysłanego do sklepu lub bezpośrednio do mnie?

 

Szanowny Kolego, o ile w ogóle czytujesz to co się tutaj pisze to o fakcie niedziałania formularza kontaktowego na Waszej stronie musisz wiedzieć od kilku dobrych miesięcy.

Prawie wszyscy wypowiadający się tutaj narzekają na słaby kontakt z Wami - nie udawaj więc zaskoczonego.

Skoro jest formularz kontaktowy na stronie to zakładam, że nie jest tylko dla ozdoby.

Skąd mam wiedzieć, że nie działa i aby otrzymać łaskawą odpowiedź muszę pisać osobiście do Ciebie (Gdzie? Jak?) albo na jakimś forum... paranoja.

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Kolego, nie wiem czy zauważyłeś ale nie tylko czytuje ale również pisuje. Piszę o kontakcie na email sklepowy lub mój który również w tym wątku był wielokrotnie podawany z prośba o kontakt właśnie tą drogą. Oczywiście zawsze może się zdarzyć jakieś niedopatrzenie i ktoś nie dostanie odpowiedzi na emaila ale jeśli się tak zdarzyło to były to sporadyczne przypadki. Jeśli ta forma kontaktu komuś nie odpowiada (oczywiście w dzisiejszych czasach może to być odbierane jako niewystarczające - tu się zgadzam dlatego wielokrotnie nie reaguje na bardzo mocne i wielokrotnie krzywdzące komentarze - ale na tyle możemy sobie dzisiaj pozwolić) zawsze można skorzystać z oferty innych sklepów zarówno w Polsce jak i zagranicą. Jak wielokrotnie przez innych było tu pisane nikt nikogo do niczego nie zmusza więc nie rozumiem niektórych mocnych komentarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprecyzuje aby nie było później niedomówień.

 

Wielokrotnie na forum informowaliśmy, że kontakt ze sklepem jest poprzez email, wielokrotnie za to przepraszaliśmy i uprzedzaliśmy, że taką właśnie drogę komunikacji wybraliśmy. Pisaliśmy również, że mamy świadomość że znacząco to odbiega od standardów na świecie i tego jakbyśmy sami chcieli aby to działało ale na tyle możemy sobie pozwolić na tą chwilę. W wielu przypadkach to działa i mam na co odpisywać. Zawsze jeśli ktoś piszę z nowych klientów na forum, że nie mógł się skontaktować telefonicznie lub przez formularze na sklepie to z opuszczoną głową słucham krytyki i prostuje sprawę na PW lub mailem (o ile nie następuje koloryzowanie dla podkręcenia tak zwanej atmosfery). Jednak przy każdej okazji pojawiają się głosy ostrej krytyki od tych samych osób... a tego już nie rozumiem zwłaszcza, że te osoby nie mają nic wspólnego z zakupami u nas - po prostu nie chcą mieć z nami nic wspólnego i ja to szanuje. Zrobiliśmy komuś krzywdę? Działamy na czyjąś szkodę? Monopolizujemy rynek? Nie, działamy jak możemy i zgadzam się z opinią, że dla wielu może być to absolutnie nie wystarczające ale na pewno nie jest to dla nikogo szkodliwe (może tylko dla naszego biznesu) więc trudno mi się pogodzić z wypowiedziami w stylu "zamknąć to". Dlatego napisałem, że nikt nikogo do niczego nie zmusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie do głowy by nie przyszło, żeby pisać jak Ktoś ma prowadzić swój biznes. To tak jakby malarzowi mówić jak ma namalować obraz. Jak namaluje, taki będzie i tyle. A co zrobią ludzie to ich sprawa. Itp, itd ;).

 

Chodzi o wspólne dobro, nikt nie robi tego złośliwie ale nawet jeżeli to "nigdy nie zawadzi jak głupi mądremu doradzi" ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazz

Tym razem pokazałeś że jednak potraficie działać profesjonalnie,/mail o realizacji,kolejny o przesyłce,szkoda tylko że po takich wszystkich wywodach,które nie musiały mieć wcale miejsca.

Przesyłka dotarła za co Serdecznie Dziękuję!

Pozdrawiam

Kryształowego życzę!

 

 

P.S.

Czy wystawiacie druki Tax Free?

 

 

 

Edytowane przez Raf614
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jednak coś jest nie tak z sklepem Astromarket.

7 dni od złożenia zamówienia, jeden e-mail z prośbą o zmianę i zero odpowiedzi.

Jak na dzisiejsze standardy to licho.

Może tą drogą ktoś się ze mną skontaktuje dot. zamówienia nr 100001077

 

pozdrawiam

Szyszkownik

 

ps. szkoda, że tego wątku nie przeczytałem przed próbą zakupu w Astromarkecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.