Skocz do zawartości

Robię lustro 150/1500 mini ankieta


BugsBunny

Rekomendowane odpowiedzi

W środę z ASTROKRAK dostanę zestaw do samodzielnego wykonania lustra :D

W piątek jadę do obserwatorium we Włcoławku na konsultacji i podstawy szlifowania,

a w sobotę ruszam pełną parą.

 

Jako że się z takim czymś nie spotkałem, występuję z możiwością wypisywania kolejnych etapów, razem ze zdjęciami, robienia lustra przez kogoś kto tego wcześniej nie robił.

 

Jako że jestem total AMATOR w czymś takim, każdy kto pierwszy raz będzie wykonywał samemu lustro będzie mógł uczyć się na cudzych błędach.

 

Proszę o poparcie ASTROspołeczeństwa i na forum będę szczegółowo opisywał moje poczynania z lustrem.

 

PISZCZE CO O TYM MYŚLICIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę z ASTROKRAK dostanę zestaw do samodzielnego wykonania lustra :D  

W piątek jadę do obserwatorium we Włcoławku na konsultacji i podstawy szlifowania,  

a w sobotę ruszam pełną parą.

 

Jako że się z takim czymś nie spotkałem, występuję z możiwością wypisywania kolejnych etapów, razem ze zdjęciami, robienia lustra przez kogoś kto tego wcześniej nie robił.  

 

Jako że jestem total AMATOR w czymś takim, każdy kto pierwszy raz będzie wykonywał samemu lustro będzie mógł uczyć się na cudzych błędach.

 

Proszę o poparcie ASTROspołeczeństwa i na forum będę szczegółowo opisywał moje poczynania z lustrem.

 

PISZCZE CO O TYM MYŚLICIE.

 

W którą srodę ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jestem total AMATOR w czymś takim, każdy kto pierwszy raz będzie wykonywał samemu lustro będzie mógł uczyć się na cudzych błędach.

 

Proszę o poparcie ASTROspołeczeństwa i na forum będę szczegółowo opisywał moje poczynania z lustrem.

 

PISZCZE CO O TYM MYŚLICIE.