Skocz do zawartości

Najciemniejsze miejsca w Polsce: TOP 10 [Galeria ONET.PL]


Snejk

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

 

Zwracam się z prośbą (lub raczej propozycją) do wszystkich entuzjastów astrofotografii. :) Zanim jednak do niej przejdę, ponownie się przedstawię. Głównie dlatego, że pewnie niewielu forumowiczów miało okazję przeczytać mój powitalny post.

 

Tak więc oprócz tego, że jestem zapalonym astroamatorem, jestem także studentem dziennikarstwa. I kiedy na zajęciach zaproponowano nam skompletowanie własnej galerii lub materiału wideo lub też napisania reportażu na zupełnie dowolny temat... nie miałem wątpliwości. Wybrałem astronomię. :)

 

Pora na szczegóły. Chodzi o stworzenie galerii najciemniejszych (powiedzmy dziesięciu) miejsc w Polsce. Miejsc, gdzie piękno nieba poraża. Gdzie zanieczyszczenie światłem nie sięga. Gdzie nawet laik, kładąc się na karimacie lub leżaku, po prostu zaniemówi z wrażenia. Poza tym, galeria byłaby interesująca również dla początkujących astroamatorów. Nie mówiąc już o tym, że zwróciłaby oczy wielu "obojętnych" w kierunku nieba.

 

Skąd ta pewność? Przede wszystkim stąd, że projekt zostałby opublikowany na portalu Onet.pl (o ile spełni warunki jakościowe w czym już moja głowa), co oznacza minimum kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń Waszych fantastycznych zdjęć.

 

Czekam na propozycje, zgłoszenia i pomoc. :)

 

Pozdrawiam,
Snejk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczegóły techniczne: chyba najlepiej w tym przypadku sprawdziłyby się szerokie kadry z widocznym horyzontem, choć zdjęcia DSów z konkretnych miejscowości na pewno zrobiłyby równie dobre wrażenie. Do tego dorobię odpowiednią, estetyczną mapkę (oprócz dziennikarstwa pasjonuje mnie grafika).

 

Wypada mi też zapewnić, że każde Wasze zdjęcie zostanie podpisane imieniem i nazwiskiem.

 

Jedyne czego nie mogę zapewnić to wynagrodzenie, z racji studenckości projektu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach