Skocz do zawartości

Teleskopy.pl - Opinie


Paether

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.02.2021 o 12:40, Pathfinder napisał:

Jak się w końcu skończyła ta historia ?

 

Pieniędzy nie odzyskałem. Rzecznik konsumenta wystosował wówczas pismo do tpl i do mojej wiadomości. Potwierdził oczywiście że zwrot w terminie 14 dni jest moim prawem jako konsumenta. Trwało to tyle że w tzw. międzyczasie napisałem maila do tpl o odesłanie bino skoro K. nie zamierza oddać pieniędzy a bino jest do odbioru w W-wie(!). Potem plułem sobie w brodę że byłem za miękki. Trzeba było założyć sprawę, jeździć intercity do W-Wy, brać hotele itd. Prowadzę firmę więc jestem co jakiś czas w stolicy. Finalnie całość kosztów procesowych poniósłby K. Co mógłbym jeszcze dodać z perspektywy czasu? Może to że kupiłem trochę sprzętu, m.in. dwie kamerki ZWO, Esprita 100, monta HEQ5, kilka ESów 82. Wszystko w DO, cena zawsze konkurencyjna do tpl, wystarczyło napisać maila lub zadzwonić. Czy warto kupować u tego cwaniaczka? To już pozostawiam Waszej ocenie. Przypomnę tylko co napisał K.:

 

>> - brak podstaw formalnych zwrotu
>> - brak podstaw merytorycznych zwrotu
>> - zgłoszenie jakiejś wady na poziomie merytorycznym nieakceptowalnym w
>> przypadku osoby dorosłej zajmującej się daną tematyką (nie będę się
>> rozwijał, nie ma z kim rozmawiać, i nie zamierzam być tracić tu ani
>> chwili)
>>
>> No, no, Powodzenia. Wszystkie fora astro, Facebook, adwokat.
>> A my potem: wszystkie fora astro, FB, adwokat, Urząd Skarbowy? Zobaczymy.
>>
>>
>> ------------------------------------------
>> Z poważaniem / Kind regards
>>
>> Aleksander Kacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2022 o 13:42, dobrychemik napisał:

 

...co spowodowało natychmiastowy wzrost Twojej atrakcyjności i rychły ożenek? ;)

 

Chętnie bym kiedyś porównał 40mm od ES i właśnie Pentaxa. Ciekaw jestem czy różnica jest wyraźna.

 

Moim małym marzeniem pozostaje Nikon NAV , nie wiem tylko czy jest sens odkładać na takie okulary mając SCT....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po zeszłotygodniowych zakupach u nich robię sobie od nich pauzę. 
Frontem do klienta to oni nie stoją, ale na upartego da się dogadać. Potrzebowałem coś dobrać do teleskopu, myślałem że dany produkt będzie ok, potwierdziłem to z pracownikiem sklepu po czym jak się okazało że produkt nie pasuje to dostałem informacje że w błąd to ja sam siebie mogłem wprowadzić a nie ich pracownik mnie. Kto tak pisze do klienta, nawet jeżeli ten nie ma racji? buce jakich mało. Chyba nasze hobby jest tak powszechne że sobie mogą tak bezczelnie odpisywać a i tak wyżyją.
Najlepsze jest to że dzwonię w czwartek, mówię o problemie, dostaję informację żeby napisać maila to coś się wymyśli, piszę maila i dostaję odpowiedź że niestety nic się nie da z tym zrobić. No parodia. 
Są inne sklepy, w Polsce, za granicą, są portale aukcyjne, jest nasza giełda. Naprawdę osobiście nie chce sobie psuć dnia, czy tygodnia robiąc zakupy gdzieś gdzie jest się tak traktowany.

 

 

Edytowane przez wismat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest fajnie dopóki nie zwracasz towaru. Kupiłem u nich przez Allegro towar, który okazał się niezgodny z opisem. Towar w stanie nienaruszonym odesłałem. Sprzedający zwrócił na początku chyba tylko 5% zapłaconej kwoty, po interwencji Allegro wróciła całość kwoty. W nagrodę za to dostałem bana na zakupy u nich przez Allegro (w sumie oficjalnie to bez podania przyczyny). Szczerze to niezmiernie mi z tego powodu wszystko jedno, TPL beze mnie nie zbiednieją ale przy kolejnych zakupach wolałem wydać  kasę w DO, gdzie niemal zawsze można dogadać się z ceną, a co równie ważne - nigdy nie miałem problemów ze zwrotami. 

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy to sklep. Wydałem u nich już sporo gotówki. Kiedyś zakupiłem szynę montażową do EQ2 za jakieś grosze. W międzyczasie EQ2, który zamówiłem używany z portalu aukcyjnego przyszedł uszkodzony z wyłamanymi zębami na wieńcu. Zwróciłem zatem EQ2 właścicielowi no i szynę teleskopom. Zażądali ode mnie wyjaśnień, dlaczego towar zwracam, bez których pieniędzy nie zwrócą a szynę mogę sobie odebrać w Wawie. Nie zamierzałem się tłumaczyć i sprawa skończyła się u rzecznika praw konsumenckich. Pieniądze musieli zwrócić.

W dniu 4.08.2022 o 02:18, FalconHeavy napisał:

Trwało to tyle że w tzw. międzyczasie napisałem maila do tpl o odesłanie bino skoro K. nie zamierza oddać pieniędzy a bino jest do odbioru w W-wie(!). Potem plułem sobie w brodę że byłem za miękki.

Jak poszło pismo od rzecznika to niepotrzebnie brałeś znowu sprawy w swoje ręce. Skoro odebrałeś sprzęt znaczy, że przystałeś na ich warunki.

 

Kupiłem ostatnio u nich WO-GT81 za ciut więcej niż szyna do EQ2 ;) . Oczywiście przy moim pechu przyszedł rozkolimowany. Zwróciłem i nie było najmniejszych problemów ze zwrotem. Coś tam poględzili, jak to mają w zwyczaju, ale ogólnie przebiegło wszystko w atmosferze o 180o innej niż z szyną EQ2.

 

Niestety... ceny mają na tyle dobre, że dumę czasem trzeba na boczny tor odstawić i przyzwyczaić się do humorów właściciela :)

Edytowane przez alinoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś kupował "grubsze tematy"

jestem w trakcie ciągu na ZWO ASI2600MC Pro ... ale widzę że bezpośredniow ZWO będzie taniej -choć na pewno dłużej....

tylko czy lepiej ?

 

jakieś doświadczenia, rady przy zakupie bezpośrednio z ZWO ?

długo to leży na cle ?

rozumiem że do cen ze strony dodaję VAT ...

ktoś kupował na firmę bezpośrednio w ZWO ?

 

THA

 

R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ufok napisał:

a czy ktoś kupował "grubsze tematy"

jestem w trakcie ciągu na ZWO ASI2600MC Pro ... ale widzę że bezpośredniow ZWO będzie taniej -choć na pewno dłużej....

tylko czy lepiej ?

 

jakieś doświadczenia, rady przy zakupie bezpośrednio z ZWO ?

długo to leży na cle ?

rozumiem że do cen ze strony dodaję VAT ...

ktoś kupował na firmę bezpośrednio w ZWO ?

 

THA

 

R

Może się okazać że jeszcze od ZWO CŁO ci dojdzie także weź to pod uwagę. 
A kamerkę jakbyś miał kupować od nich.. TPL (TFU!) to kupuj przez internet, masz wtedy prawo do zwrotu. Jak kupisz w sklepie to mogą odmówić przyjęcia i robić problemy. Najlepiej jakbyś kupił od nich w ogóle przez Allegro. Dodatkowa ochrona.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Ufok napisał:

a swoja droga ASI2600mono  na allegro maja taniej niz w sklepie internetowym

Chyba drożej, spójrz jeszcze raz :)

 

Sporo u nich kupowałem, drogich rzeczy i duperelek - zawsze wszystko super.

Ale ostatnio chyba się obrazili na mnie: w ciągu paru tyg 2 razy wysłałem maila z zapytaniem o dostępność produktu - zero odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć -w moim przypadku ,problem był banalny -ale reakcja sprzedającego,a konkretnie p. Kacza spowodowała ,że nie ma tam  szans na zakup więcej .Ale po kolei -tak ,to był fajny sklep i zawsze było super -dopóki był oddział w Krakowie -odbierałem sobie wszystko osobiście 

i pracował w nim super sprzedawca ...po zamknięciu -i kupowaniu na odległość -zawsze coś nie grało ...długo nie kupowałem -w końcu ostatnio zamówiłem obejmy do refraktora(jako jedyni mieli potrzebny  rozmiar) i dovetail. Zamówienie proste i wydawało by się że nawet ,,TELESKOPY '' nie dadzą rady nic zepsuć...Nigdy nie mów nigdy...dovetail w ofercie był czarny ,taki chciałem-przyjechał we wściekłym zielonym kolorze...zadałem pytanie mailem -DLACZEGO mam nie ten kolor,który był w ofercie? (spodziewałem się wyjaśnienia,że może nie mieli ,przeprosin,cokolwiek) Zero odzewu -uważam ,że przy powiadomieniu o niewłaściwym towarze  ,reakcja powinna być natychmiastowa ...a tu  nic..no to wysłałem następnego ,po kilku godzinach -że zwracam ,skoro nie ma odpowiedzi ...żeby wymusić jakąś reakcję..odzew tym razem był po  minucie......

 

Aaaa no tak, bo sprawa super-pilna, wiadomo, nie można poczekać na odpowiedź normalnie, cierpliwie. 

W załączniku etykieta zwrotna, najlepiej proszę odesłać całość zamówienia. Pieniądze oddamy chętnie. 
 
Może dla niektórych to nie problem -ale klienta POWINNO SIĘ TRAKTOWAĆ Z SZACUNKIEM ,A NIE JAK INTRUZA -KTÓRY OŚMIELIŁ SIĘ SPOKÓJ WŁAŚCICIELA ZAKŁÓCIĆ..-na szczęście sprawa dotyczyła drobiazgu ,więc zakończyłem w ten sposób.
 
Aaaa no tak,bo przecież towar w porządku jest -to po co się śpieszyć z odpowiedzią -
jesteśmy super -a to klient jest walnięty -bo mu tęczowe kolory nie pasują na teleskopie..
 
Więc mnie na pewno w tym sklepie już  nie zobaczą ....z uwagi na właściciela...
to taka moja opinia...
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem w tym sklepie (teleskopy.pl)

Filtr Astronomik IR-BLOCK w oprawie 1,25"  (9/2021)
Celestron Focus Motor 94155-A  (4/2022)

asi462 (2021),

 

 

zawsze otrzymywałem doskonałą obsługę, życzliwość, szybką komunikację, świetną radę, 100% polecam

Edytowane przez fafa
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znowu przez te ceny w teleskopy.pl wydałem pieniądze i nie będę miał na harnasie! 

Kontakt szybki, zamówienie wysłane również szybko, sprzęt przychodzi następnego dnia. Nawet człowiek nie może się nacieszyć tym jakże wspaniałym czasem, kiedy KURIER JEDZIE Z MOJOM KAMEROM.

Edytowane przez count.neverest
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - w porządku-ale czy jest chociaż jedna opinia POZYTYWNA - w momencie, jeśli coś nie grało z zamówieniem?

bo wypisywanie ,że super happy-jeśli zamówiłeś filtr zielony i przyszedł filtr zielony -mija się z celem!

Napisz ,że przyszedł pomarańczowy -i było super póżniej ! bo chyba o to chodzi w opiniach sklepowych ...

ja napisałem ,że przyszło nie to co trzeba -i właściciel nie raczył się zainteresować ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy pisze przecież o swoich doświadczeniach. Nic na siłę. Ten pan i ta firma robią interesy, na tym to polega. Ja mam tylko dobre doświadczenia, zwłaszcza po tym jak zlikwidowano oddział w Krakowie, gdzie obsługiwał gburowaty, mrukliwy gość kompletnie nie zainteresowany klientem, zwłaszcza takim, któremu nie dało się wcisnąć kitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wracam ze sklepu stacjonarnego. 

Ja rozumiem że jest sobota rano i można być zmęczonym albo znudzonym albo zawalonym innymi klientami. Niemniej jednak skoro się jest za ladą, to jest się dla klientów.... chyba?

To że sklep ma dobre ceny nie powinno być powodem do tego aby pytając o rabat poczuć się jak intruz i szkodnik największy w prowadzeniu biznesu. Jeżeli kupuję coś co nie jest najtańszym drobiazgiem (do którego sklep np oferuje bezpłatną wysyłkę przy zakupie internetowym) to nawet jeżeli sklep postanowi na tej wysyłce zaoszczędzić, czy też wycisnąć mnie do ostatniej złotówki lub po prostu ma taka politykę że rabatów nie daje i już, to powinno się to tak powiedzieć zainteresowanej osobie aby poczuła ekscytację przez daleką podróżą (parafrazując znany dowcip).

Nie była to moja pierwsza wizyta w sklepie stacjonarnym. Na pewno nie najprzyjemniejsza. Wystarczyłby cień uśmiechu lub nieco więcej dyplomacji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupiłem lunetkę biegunową, którą chciałem zwrócić. Zadzwoniłem tam i jedyne co usłyszałem od jakiegoś gbura to jasne, mogę zwrócić, ale pieniędzy nie dostanę.

Natomiast, gdy oni popełnili pomyłkę, kupiłem filtr 1.25", a przysłali parę stów droższy 2" to bardzo miło się rozmawiało ;)

 

Niemniej jednak, gdy wysłałem jakieś zapytanie to porada przyszła, nawet taka gdzie odradzali kupno produktu, bo nie będzie to działać.

Edytowane przez Shamy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.