Jump to content

Teleskopy.pl - Opinie


Paether
 Share

Recommended Posts

W dniu 21.10.2022 o 22:31, BENEK1815 napisał:

OK - w porządku-ale czy jest chociaż jedna opinia POZYTYWNA - w momencie, jeśli coś nie grało z zamówieniem?

bo wypisywanie ,że super happy-jeśli zamówiłeś filtr zielony i przyszedł filtr zielony -mija się z celem!

Napisz ,że przyszedł pomarańczowy -i było super póżniej ! bo chyba o to chodzi w opiniach sklepowych ...

ja napisałem ,że przyszło nie to co trzeba -i właściciel nie raczył się zainteresować ...


Ja może dodam coś od siebie mimo ze sprawa w toku. Zamówiłem filtr Antlia O3 pro 36mm. Okazało się że ma wadę i jest wybrakowany na 390-440nm. Co prawda trzeba było mimo stwierdzenia tej wady wymienić kilka maili wyjaśniając powód reklamacji, ale filtr ostatecznie został zareklamowany i prawdopodobnie zostanie wymieniony na nowy (stary już zdałem w sklepie - czekamy na dostawę z Antlii). Także nie zawsze jest tak ze jak jest problem z produktem to nie da się nic zrobić z tym w t.pl. Liczę że nowy już będzie ok bo składanie reklamacji to nic przyjemnego. Co by nie było. Nie zostałem zostawiony z problemem. 

Link to comment
Share on other sites

Mi się zdarzyło, zwracałem teleskop za kilka tysięcy. Zrobiłem próbne zdjęcia i mi nie podobały się. Zero problemów. Zwracałem też jakieś drobiazgi, zawsze ok. Dodam, że jestem wieloletnim klientem, jak kupuję coś poważniejszego zawsze rozmawiam przed zakupem z właścicielem.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, tomekL napisał:

jak kupuję coś poważniejszego zawsze rozmawiam przed zakupem z właścicielem.

 

Również tak robię i dzięki temu zawsze jestem zadowolony z zakupu.

 

Raz zakup nie doszedł do skutku: Optolong L-Ultimate, choć prawidłowy, okazał się niedopasowany pasmem do FRA600 (nota bene kupionego w t.pl). Po prostu odesłałem filtr bez jakichkolwiek problemów. Chciałem pokryć koszt przesyłki zwrotnej, ale dostałem gratis etykietę na przesyłkę zwrotną. Elegancko. Było to parę tygodni temu. Ostatnio naszła mnie myśl, by kupić sobie kamerę mono i dwa drogie filtry, więc oczywistym było, żeby uderzyć do t.pl

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No widzicie, a ja jak chciałem reklamować askara z tematu który kiedyś tu poruszałem (przed 'grzebaniem' w nim) to dostałem w mailu informacje że żeby w ogóle dalej procesować sprawę to mam podać (lista niepełna) - opis całego setupu, jakie są dystanse i jak je wyliczono, pomiary suwmiarką, jakie podjąłem próby eliminacji problemu (co?), wysłać zdjęcia ze star testami, oprócz tego inne uzyskane zdjęcia flat i dark (XD), miejsce wykonania zdjęcia, niebo w skali bortla (XDD), datą wykonania, warunkami atmosferycznymi (mogłem w sumie napisać że było pochmurno) itp itd. Brakło jedynie żeby wymagali numeru buta i dnia cyklu żony w momencie kupowania teleskopu. Wystarczyło żebym zrozumiał że mam się odpierdzielić ;] No ale może jeszcze nie zostawiłem tam wystarczająco dużo pieniędzy żeby trafić do segmentu klientów premium. Niestety już nie zostanę, bo następne pieniądze zostawie gdzieś indziej

 

Aha jeszcze dla kontrastu - jak napisałem do astroshopu że mi średnio chodzi GEM28 od nich i czy by do niego nie zajrzeli w ramach gwarancji, to w następnym mailu dostałem etykietę na przesyłkę zwrotną i jakoś nie musiałem podawać w jakiej temperaturze i wilgotności montaż pracował wcześniej. Pozdrawiam

Edited by Qbszon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kolejnych kilka zakupow za mną wiec dodam kolejną opinie. Wydałem już w tym sklepie równowartość używanego auta i za każdym razem jestem obsłużony na najwyższym poziomie. Czy to małe kwoty czy duże. Jak coś wątpliwego to najpierw dyskusja a potem dogadanie tematu. 
Na minus tylko strona z trochę słabą wyszukiwarką i brak inposta. Ale co do pierwszego to zawsze znajduje czego potrzebuje a co do inposta można dokupić. 
Wiec narzekają chyba „ksieciunie” którym nie dogodzisz:) chyba ze ja mam tylko takie szczęście bycia VIPem:) ha ha. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, micropoint napisał:

@radoslawo wydaje mi się, że nie jestem księciuniem (ale kto wie :) ). Niemniej uważam, że w dzisiejszych czasach brak wysyłek inpostem i co gorsza zwrotów za pomocą paczkomatu jest dla mnie niezrozmiałe.

Nie chciałem w zadnym wypadku nikogo obrażać ani wszystkich przypadków wrzucać do jednego worka ale wiem sam po sobie ze czasami jak odwróce sytuacje to ze mnie również wychodzi taki ksieciunio:) Czasami to kwestia nieprawidłowej interpretacji emocji czy nieodpowiedniej komunikacji. Wada internetowej sprzedaży czasami rozmowa w cztery oczy załatwia wiele tematów.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, micropoint napisał:

 Niemniej uważam, że w dzisiejszych czasach brak wysyłek inpostem i co gorsza zwrotów za pomocą paczkomatu jest dla mnie niezrozmiałe.


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Edited by zdzichu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, zdzichu napisał:


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Czy jeśli łapiesz się na wysyłkę za free, to Inpostem też Ci wyślą bez dodatkowych kosztów?

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, zdzichu napisał:


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Wybierasz opcje za darmo a do koszyka dodajesz „usługa InPost” i w komentarzu podajesz numer paczkomatu. Jest to jakaś opcja ale wygodne to nie jest i fajnie by było mieć to w standardzie. Domyślam się ze oprogramowanie sklepu jest przestarzałe i nie pozwala na szybkie zmiany i dlatego również wyszukiwarka słaba. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, radoslawo said:

Kolejnych kilka zakupow za mną wiec dodam kolejną opinie. Wydałem już w tym sklepie równowartość używanego auta i za każdym razem jestem obsłużony na najwyższym poziomie. Czy to małe kwoty czy duże. Jak coś wątpliwego to najpierw dyskusja a potem dogadanie tematu. 
Na minus tylko strona z trochę słabą wyszukiwarką i brak inposta. Ale co do pierwszego to zawsze znajduje czego potrzebuje a co do inposta można dokupić. 
Wiec narzekają chyba „ksieciunie” którym nie dogodzisz:) chyba ze ja mam tylko takie szczęście bycia VIPem:) ha ha. 

Faktem jest że opcja z inpostem jest nieoczywista na ich stronie. Pal go sześć żę trzeba 5PLN dopłacić bo to pikuś. Pare razy coś u nich kupowałem i zawsze się woziłem z moją pocztą wiele dni, aż mnie ktoś oświecił, że trzeba do koszyka dołożyć usługę inpost 😞 MOgli by to zrobić w opcjach wysyłki normlnie przy składaniu zamówienia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, radoslawo napisał:

Jest to jakaś opcja ale wygodne to nie jest (...) Domyślam się ze oprogramowanie sklepu jest przestarzałe i nie pozwala na szybkie zmiany i dlatego również wyszukiwarka słaba. 


Zapewne oprogramowanie sklepu jest przestarzałe. To widać. Wdrożenie dedykowanego sklepu + support + aktualizacje + poprawki to nie są małe pieniądze. A skoro oprogramowanie działało kilka(naście) lat temu to dziś uciągnie go każdy prosty hosting / serwer. Czytaj: teleskopy.pl mają niskie wydatki i mogą Ci taniej sprzedawać kosztem Twojej wygody i nowoczesności.  Na szczęście nie jest to jedyny sklep w Polsce czy za granicą i masz wybór.

Edited by zdzichu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, zdzichu napisał:


Zapewne oprogramowanie sklepu jest przestarzałe. To widać. Wdrożenie dedykowanego sklepu + support + aktualizacje + poprawki to nie są małe pieniądze. A skoro oprogramowanie działało kilka(naście) lat temu to dziś uciągnie go każdy prosty hosting / serwer. Czytaj: teleskopy.pl mają niskie wydatki i mogą Ci taniej sprzedawać kosztem Twojej wygody i nowoczesności.  Na szczęście nie jest to jedyny sklep w Polsce czy za granicą i masz wybór.

Ja nie narzekam a raczej recenzuje słabe punkty. Kupowałem w tym sklepie i będę bo mam same miłe wspomnienia. Dla mnie to nie są żadne ograniczenia:) 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, ko20 napisał:

Faktem jest że opcja z inpostem jest nieoczywista na ich stronie. Pal go sześć żę trzeba 5PLN dopłacić bo to pikuś. Pare razy coś u nich kupowałem i zawsze się woziłem z moją pocztą wiele dni, aż mnie ktoś oświecił, że trzeba do koszyka dołożyć usługę inpost 😞 MOgli by to zrobić w opcjach wysyłki normlnie przy składaniu zamówienia.

Dokładnie:) dobrze ze mogę do Żabki lecieć gdzie jest punkt poczty bo ja to tam na pocztę się boje chodzić:)) 1h trzeba mieć conajmniej wolnego czasu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our picks

    • Migracja Astropolis na nowy serwer - opinie
      Kilka dni temu mogliście przeczytać komunikat o wyłączeniu forum na dobę, co miało związek z migracją na nowy serwer. Tym razem nie przenosiłem Astropolis na większy i szybszy serwer - celem była redukcja dosyć wysokich kosztów (ok 17 tys rocznie za dedykowany serwer z administracją). Biorąc pod uwagę fakt, że płacę z własnej kieszeni, a forum jest organizacją w 100% non profit (nie przynosi żadnego dochodu), nie znalazłem w sobie uzasadnienia na dalsze akceptowanie tych kosztów.
        • Thanks
        • Like
      • 60 replies
    • Droga Mleczna w dwóch gigapikselach
      Zdjęcie jest mozaiką 110 kadrów, każdy po 4 minuty ekspozycji na ISO 400. Wykorzystałem dwa teleskopy Takahashi Epsilon 130D i dwa aparaty Nikon D810A zamocowane na montażu Losmandy G11 wynajętym na miejscu. Teleskopy były ustawione względem siebie pod lekkim kątem, aby umożliwić fotografowanie dwóch fragmentów mozaiki za jednym razem.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 48 replies
    • Przelot ISS z ogniskowej 2350 mm
      Cześć, po kilku podejściach w końcu udało mi się odpowiednio przygotować cały sprzęt i nadążyć za ISS bez stracenia jej ani razu z pola widzenia. Wykorzystałem do tego montaż Rainbow RST-135, który posiada sprzętową możliwość śledzenia satelitów.
      Celestron Edge 9,25" + ZWO ASI183MM. Czas ekspozycji 6 ms na klatkę, końcowy film składa się z grup 40 klatek stackowanych, wyostrzanych i powiększonych 250%.
      W przyszłości chciałbym wrócić do tematu z kamerką ASI174MM, która z barlowem 2x da mi podobną skalę, ale 5-6 razy większą liczbę klatek na sekundę.
      Poniżej film z przelotu, na dole najlepsza klatka.
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 73 replies
    • Big Bang remnant - Ursa Major Arc or UMa Arc
      Tytuł nieco przekorny bo nie chodzi tu oczywiście o Wielki Wybuch ale ... zacznijmy od początku.
       
      W roku 1997 Peter McCullough używając eksperymentalnej kamery nagrał w paśmie Ha długą na 2 stopnie prostą linie przecinajacą niebo.
       
      Peter McCullough na konferencji pokazał fotografię Robertowi Benjamin i obaj byli pod wrażeniem - padło nawet stwierdzenie: “In astronomy, you never see perfectly straight lines in the sky,”
        • Love
        • Thanks
        • Like
      • 17 replies
    • Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie - o nietypowych rozwiązaniach sprzętowych
      Sformułowanie, które można znaleźć w internetach jako jedno z "praw Murphy'ego" przyszło mi na myśl, gdy kolejny raz przeglądałem zdjęcia na telefonie z ostatniego zlotu, mając z tyłu głowy najgłośniejszy marsjański temat na forum. Do rzeczy - jakie macie (bardzo) nietypowe patenty na usprawnienie sprzętu astronomicznego bądź jakieś kreatywne improwizacje w razie awarii czy niezabrania jakiegoś elementu sprzętu  Obstawiam, że @HAMAL mógłby samodzielnie wypełnić treścią taki wątek.
        • Haha
        • Like
      • 43 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.