Skocz do zawartości

Teleskopy.pl - Opinie


Paether

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.10.2022 o 22:31, BENEK1815 napisał:

OK - w porządku-ale czy jest chociaż jedna opinia POZYTYWNA - w momencie, jeśli coś nie grało z zamówieniem?

bo wypisywanie ,że super happy-jeśli zamówiłeś filtr zielony i przyszedł filtr zielony -mija się z celem!

Napisz ,że przyszedł pomarańczowy -i było super póżniej ! bo chyba o to chodzi w opiniach sklepowych ...

ja napisałem ,że przyszło nie to co trzeba -i właściciel nie raczył się zainteresować ...


Ja może dodam coś od siebie mimo ze sprawa w toku. Zamówiłem filtr Antlia O3 pro 36mm. Okazało się że ma wadę i jest wybrakowany na 390-440nm. Co prawda trzeba było mimo stwierdzenia tej wady wymienić kilka maili wyjaśniając powód reklamacji, ale filtr ostatecznie został zareklamowany i prawdopodobnie zostanie wymieniony na nowy (stary już zdałem w sklepie - czekamy na dostawę z Antlii). Także nie zawsze jest tak ze jak jest problem z produktem to nie da się nic zrobić z tym w t.pl. Liczę że nowy już będzie ok bo składanie reklamacji to nic przyjemnego. Co by nie było. Nie zostałem zostawiony z problemem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdarzyło, zwracałem teleskop za kilka tysięcy. Zrobiłem próbne zdjęcia i mi nie podobały się. Zero problemów. Zwracałem też jakieś drobiazgi, zawsze ok. Dodam, że jestem wieloletnim klientem, jak kupuję coś poważniejszego zawsze rozmawiam przed zakupem z właścicielem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tomekL napisał:

jak kupuję coś poważniejszego zawsze rozmawiam przed zakupem z właścicielem.

 

Również tak robię i dzięki temu zawsze jestem zadowolony z zakupu.

 

Raz zakup nie doszedł do skutku: Optolong L-Ultimate, choć prawidłowy, okazał się niedopasowany pasmem do FRA600 (nota bene kupionego w t.pl). Po prostu odesłałem filtr bez jakichkolwiek problemów. Chciałem pokryć koszt przesyłki zwrotnej, ale dostałem gratis etykietę na przesyłkę zwrotną. Elegancko. Było to parę tygodni temu. Ostatnio naszła mnie myśl, by kupić sobie kamerę mono i dwa drogie filtry, więc oczywistym było, żeby uderzyć do t.pl

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzicie, a ja jak chciałem reklamować askara z tematu który kiedyś tu poruszałem (przed 'grzebaniem' w nim) to dostałem w mailu informacje że żeby w ogóle dalej procesować sprawę to mam podać (lista niepełna) - opis całego setupu, jakie są dystanse i jak je wyliczono, pomiary suwmiarką, jakie podjąłem próby eliminacji problemu (co?), wysłać zdjęcia ze star testami, oprócz tego inne uzyskane zdjęcia flat i dark (XD), miejsce wykonania zdjęcia, niebo w skali bortla (XDD), datą wykonania, warunkami atmosferycznymi (mogłem w sumie napisać że było pochmurno) itp itd. Brakło jedynie żeby wymagali numeru buta i dnia cyklu żony w momencie kupowania teleskopu. Wystarczyło żebym zrozumiał że mam się odpierdzielić ;] No ale może jeszcze nie zostawiłem tam wystarczająco dużo pieniędzy żeby trafić do segmentu klientów premium. Niestety już nie zostanę, bo następne pieniądze zostawie gdzieś indziej

 

Aha jeszcze dla kontrastu - jak napisałem do astroshopu że mi średnio chodzi GEM28 od nich i czy by do niego nie zajrzeli w ramach gwarancji, to w następnym mailu dostałem etykietę na przesyłkę zwrotną i jakoś nie musiałem podawać w jakiej temperaturze i wilgotności montaż pracował wcześniej. Pozdrawiam

Edytowane przez Qbszon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejnych kilka zakupow za mną wiec dodam kolejną opinie. Wydałem już w tym sklepie równowartość używanego auta i za każdym razem jestem obsłużony na najwyższym poziomie. Czy to małe kwoty czy duże. Jak coś wątpliwego to najpierw dyskusja a potem dogadanie tematu. 
Na minus tylko strona z trochę słabą wyszukiwarką i brak inposta. Ale co do pierwszego to zawsze znajduje czego potrzebuje a co do inposta można dokupić. 
Wiec narzekają chyba „ksieciunie” którym nie dogodzisz:) chyba ze ja mam tylko takie szczęście bycia VIPem:) ha ha. 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, micropoint napisał:

@radoslawo wydaje mi się, że nie jestem księciuniem (ale kto wie :) ). Niemniej uważam, że w dzisiejszych czasach brak wysyłek inpostem i co gorsza zwrotów za pomocą paczkomatu jest dla mnie niezrozmiałe.

Nie chciałem w zadnym wypadku nikogo obrażać ani wszystkich przypadków wrzucać do jednego worka ale wiem sam po sobie ze czasami jak odwróce sytuacje to ze mnie również wychodzi taki ksieciunio:) Czasami to kwestia nieprawidłowej interpretacji emocji czy nieodpowiedniej komunikacji. Wada internetowej sprzedaży czasami rozmowa w cztery oczy załatwia wiele tematów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, micropoint napisał:

 Niemniej uważam, że w dzisiejszych czasach brak wysyłek inpostem i co gorsza zwrotów za pomocą paczkomatu jest dla mnie niezrozmiałe.


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Edytowane przez zdzichu
  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zdzichu napisał:


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Czy jeśli łapiesz się na wysyłkę za free, to Inpostem też Ci wyślą bez dodatkowych kosztów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zdzichu napisał:


Co do zwrotów to się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o wysyłkę to od dawna zamawiam paczkomatem mino, że nie jest to oficjalna opcja w teleskopy.pl
Wybieram najtańszego kuriera (lub darmowego jeśli transport jest za free), a w uwagach do zamówienia proszę o wysyłkę paczkomatem i podaję numer i adres paczkomatu, nr telefonu i tyle. Działa. (póki co)

Wybierasz opcje za darmo a do koszyka dodajesz „usługa InPost” i w komentarzu podajesz numer paczkomatu. Jest to jakaś opcja ale wygodne to nie jest i fajnie by było mieć to w standardzie. Domyślam się ze oprogramowanie sklepu jest przestarzałe i nie pozwala na szybkie zmiany i dlatego również wyszukiwarka słaba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, radoslawo said:

Kolejnych kilka zakupow za mną wiec dodam kolejną opinie. Wydałem już w tym sklepie równowartość używanego auta i za każdym razem jestem obsłużony na najwyższym poziomie. Czy to małe kwoty czy duże. Jak coś wątpliwego to najpierw dyskusja a potem dogadanie tematu. 
Na minus tylko strona z trochę słabą wyszukiwarką i brak inposta. Ale co do pierwszego to zawsze znajduje czego potrzebuje a co do inposta można dokupić. 
Wiec narzekają chyba „ksieciunie” którym nie dogodzisz:) chyba ze ja mam tylko takie szczęście bycia VIPem:) ha ha. 

Faktem jest że opcja z inpostem jest nieoczywista na ich stronie. Pal go sześć żę trzeba 5PLN dopłacić bo to pikuś. Pare razy coś u nich kupowałem i zawsze się woziłem z moją pocztą wiele dni, aż mnie ktoś oświecił, że trzeba do koszyka dołożyć usługę inpost ? MOgli by to zrobić w opcjach wysyłki normlnie przy składaniu zamówienia.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, radoslawo napisał:

Jest to jakaś opcja ale wygodne to nie jest (...) Domyślam się ze oprogramowanie sklepu jest przestarzałe i nie pozwala na szybkie zmiany i dlatego również wyszukiwarka słaba. 


Zapewne oprogramowanie sklepu jest przestarzałe. To widać. Wdrożenie dedykowanego sklepu + support + aktualizacje + poprawki to nie są małe pieniądze. A skoro oprogramowanie działało kilka(naście) lat temu to dziś uciągnie go każdy prosty hosting / serwer. Czytaj: teleskopy.pl mają niskie wydatki i mogą Ci taniej sprzedawać kosztem Twojej wygody i nowoczesności.  Na szczęście nie jest to jedyny sklep w Polsce czy za granicą i masz wybór.

Edytowane przez zdzichu
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, zdzichu napisał:


Zapewne oprogramowanie sklepu jest przestarzałe. To widać. Wdrożenie dedykowanego sklepu + support + aktualizacje + poprawki to nie są małe pieniądze. A skoro oprogramowanie działało kilka(naście) lat temu to dziś uciągnie go każdy prosty hosting / serwer. Czytaj: teleskopy.pl mają niskie wydatki i mogą Ci taniej sprzedawać kosztem Twojej wygody i nowoczesności.  Na szczęście nie jest to jedyny sklep w Polsce czy za granicą i masz wybór.

Ja nie narzekam a raczej recenzuje słabe punkty. Kupowałem w tym sklepie i będę bo mam same miłe wspomnienia. Dla mnie to nie są żadne ograniczenia:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ko20 napisał:

Faktem jest że opcja z inpostem jest nieoczywista na ich stronie. Pal go sześć żę trzeba 5PLN dopłacić bo to pikuś. Pare razy coś u nich kupowałem i zawsze się woziłem z moją pocztą wiele dni, aż mnie ktoś oświecił, że trzeba do koszyka dołożyć usługę inpost ? MOgli by to zrobić w opcjach wysyłki normlnie przy składaniu zamówienia.

Dokładnie:) dobrze ze mogę do Żabki lecieć gdzie jest punkt poczty bo ja to tam na pocztę się boje chodzić:)) 1h trzeba mieć conajmniej wolnego czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, chciałem się podzielić opinią na temat sklepu. Robiłem tam zakupy kilka razy stacjonarnie i nie było żadnego problemu. Pewnego razu zamówiłem przez allegro dość droga zabawkę (projektor gwieździstego nieba za niecałe 900pln). Ogólnie produkt bardzo mnie rozczarował, uważam że opis był nieadekwatny do jakości produktu. Dokonałem zwrotu i wyraziłem swoją opinię przez allegro (moim zdanie słuszna). Chciałem poprostu ustrzec potencjalnych kupujących przed zakupem czegoś co w moim odczuciu nie jest warte takiej góry pieniędzy. Za wyrażenie opinii zostałem zablokowany jako kupujący na allegro. Mimo iż lubiłem ten sklep i zostawiłem tam nie mało pieniędzy zostałem potraktowany jak jakiś oszust za wyrażenie własnej opinii, co sprzedający dał mi do zrozumienia bardzo ironiczna odpowiedzią. Szczerze nie polecam, bo obrażanie się uważam za bardzo nieprofesjonalne gdy prowadzi się biznes. 

  • Lubię 3
  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 23.03.2023 o 16:45, gielo1920 napisał(a):

Za wyrażenie opinii zostałem zablokowany jako kupujący na allegro.

 

Ja dostałem bana za sugestię żeby przesyłki SMART oferowali :)

Omijam z daleka, kupuję tylko gdy coś muszę kupić, czyli bardzo rzadko. Nie chcą klienta to nie :)

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wimmer napisał(a):

 

W końcu SVBony ma swojego dealera w Polsce. To dobrze. Ostrzę już sobie zęby na tego EDka 102mm.

 

Też mi się podoba. Ale mam już SVB ED80 i chyba co za dużo to nie zdrowo.

 

A przy okazji: SVB właśnie zapowiedział wypuszczenie trypletu 120mm.

Edytowane przez dobrychemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może dodam coś od siebie. Ogólnie z t.pl korzystam od czasów swojego pierwszego sprzętu, czyli od 2017r i nigdy nie miałem z nimi problemu...do dzisiaj. Akurat przy okazji innego wątku i rozmowie z kolegą _Spirit_ okazało się, że zamiast filtra Ha od Antlii, cały czas robiłem zdjęcia filtrem SII. Spojrzałem na pudełko, paragon i wszędzie mam napisane, że powinien to być wodór. I tak wiem, moja wina, że nie sprawdziłem filtra od razu. Kupowałem go w listopadzie. Ze względu na brak pogody, pierwszy raz użyłem go w lutym, gdzie w przypływie radości na myśl o pierwszej sesji po kilku miesiącach, wpakowałem filtr do koła nawet się nie zastanawiając co właściwie wkręcam. W dodatku mój materiał ostatecznie poszedł do kosza ze względu na problemu ze stackowaniem, ale anyway. W każdym każdym razie pierwsze efekty użycia zobaczyłem dopiero niedawno. No i teraz wymiana maili ze sklepem, że dostałem niewłaściwy produkt we właściwym opakowaniu. Dostałem odpowiedź, że na pewno wina nie jest po ich stronie i że to bardzo dziwne, że ktoś po takim czasie nagle zgłasza się z takim problemem. Odpisałem, że mogę nawet odesłać filtr, żeby sprawdzili go pod kątem wad, które mogłyby wystąpić na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z nim. Z tego co widziałem oba filtry Ha i SII są u nich w tej samej cenie, więc dla mnie to żaden zysk. Jeśli nie rozpatrzą tego pozytywnie pod tym względem zastanawiam się, czy nie zareklamować go na wadę optyki, bo strasznie dziwne flaty z niego wychodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli regulamin i zasady reklamacji nie mówią nic o tym, że reklamacja nie może być "dziwna", to wystarczy że jest zasadna. A jeśli towar nie jest zgodny z zamówieniem - to jest. Kropka. Jak nie chcą załatwić sprawy z tytułu reklamacji, mają obowiązek zrobić to z tytułu rękojmi. Przepisy o rękojmi też nie wspominają nic o kryterium "dziwności".

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.