Jump to content
Paether

Teleskopy.pl - Opinie

Recommended Posts

Tez potwierdze z wlasnego doswiadczenia, ze nie mialem najmniejszych problemow w teleskopy.pl a kupowalem wielokrotnie roznosci od ksiazek, przez zlaczki, wskazniki laserowe, lornetki, statywy po kamery CCD. Chyba juz nawet nie pamieta ile tego bylo i wszystko git!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Także polecam i potwierdzam poprzedników ,jednak z jednym się nie zgodzę z rabatami dla stałych klientów nic takiego nie ma miejsca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupowałem od nich wiele razy, osobiście i internetowo ( gdy nie chciało mi się jechać chociaż nie mam daleko) i wszystko ok. Co do rabatu to raz zdarzyło mi się przy zakupie kątówki

usłyszeć pytanie czy coś u nich już kupowałem, a po potwierdzeniu kątówka była o 10 złociszy tańsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem w zeszłym roku lornetkę Nikon 10x50 cf ex. Zakupiona byla na raty ;)

Przebieg procesu kredytowania przebiegl doslownie blyskawicznie(ale to po czesci chyba zasluga firmy kredytujacej choc moze nie ;)). Lornetka zostala dostarczona kurierem(za darmo), egzemlarz mi dostarczony okazal sie rewelacyjny co potwierdzilo takze klilka osob znajacych sie na temacie.

Oceniam wszystko idealnie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochwalam zakupilem 4 rzeczy Barlowa i cos tam jeszcze przesylka ok reszta tez ok

zadnych problemow

Pozdrawiam

 

Edited by skuter202

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep może dobrze zaopatrzony ale obsługa opryskliwa. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Może kiedyś do nich to dotrze, a w chwili obecnej duży minus dla personelu.

Bardzo nie polecam!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zamówiłem we wtorek, 23 kwietnia tuleję 2" z gwintem T2 i zaraz po tym, dokonałem, przelewu. Wysłałem do nich wyciąg bankowy z potwierdzeniem wpłaty. Poprzednie zamówienia były bardzo szybko realizowane. Dzisiaj, 25 zadzwoniłem pod warszawski numer, i odezwał się pan z bardzo nie uprzejmym głosem...teleskopy, słucham...Jak  zapytałem o realizację zamówienia, to usłyszałem, że przelew wpłynął i mam czekać... Bardzo mnie zaskoczył swoim opryskliwym, wręcz pretensjonalnym głosem (jak śmiałem tu dzwonić, i pytać o cokolwiek). Takim podejściem do klienta, na pewno nie przyczynił się bym tam jeszcze cokolwiek zakupił.  Wstyd panie Kacz, że ma pan takich niemiłych dla klienta pracowników.:mad3:

Edited by kiniu-13
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Też kiedyś spotkałem się z niezbyt przyjemnym potraktowaniem. Zadzwoniłem zapytać o dostępność pierścieni regulowanych do lunetki . Człowiek po drugiej stronie nie był zbyt przyjemny i w zasadzie to rozmowa zakończyła się na tym, że nie wiedziałem czy mają czy nie. Kupiłem z drugiej ręki.

Z kolei kontaktowałem się z nimi powtórnie w innej sprawie (czas dostawy) i rozmowy były "jak z klientem", dostałem wyjaśnienie i na drugi dzień przyszło. 

Nie przekreślam jednak firmy i ich asortymentu, czasem komuś mucha na nos siądzie i tak się zachowa. Ale faktycznie mogliby poziom telefonicznej obsługi podnieść, bo pewnie tak się zachowuje jakiś jeden ancymon.

Edited by count.neverest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopiero zauważyłam ten temat. W teleskopy.pl dokonałam zakupu dwa razy. Pierwszy raz w maju 2016 kupiłam teleskop. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło ale wynikło jakieś nieporozumienie. Sprawa została wyjaśniona błyskawicznie. Kurier zdążył dostarczyć przesyłkę przed weekendem na czym bardzo mi wtedy zależało :) Kolejny zakup to torba na teleskop i akcesoria. Transakcja przebiegła bezproblemowo. Szybka dostawa, miła obsługa. Nie mam żadnych zastrzeżeń do sklepu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj dostałem e-maila od pana Kacz, z przeprosinami za zwłokę w wysyłce. Powodem była niemożność znalezienia zamówionej tulei, choć komputer wykazywał 3 sztuki na stanie. Sprawa się wyjaśniła i towar został wysłany, ale nie zmienia to faktu niemiłej rozmowy telefonicznej, prowadzonej przez personel sklepu w Warszawie. Niesmak pozostał...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamowilem kilka pierdół jako jedno zamowienie z opcja platne przy odbiorze, paczke miala dostarczyc poczta polska. Po 14 dniach oczekiwania dostalem maila z pretensja dlaczego nie odbieram przesylki. Wyjasnilem Panu ze u mnie zaden kurier sie nie pojawil oraz ze nie mialem zadnej informacji o jego wizycie u mnie(awizo). Kolejny mail od Pana i znow moj w ktorym wyjasnilem Panu ze jestem osoba niepelnosprawna i jestem zawsze w domu wiec nie jest mozliwe aby kurier u mnie byl. Znow mail od Pana z jakaś pokretna gadka i jako ze bylo to przed swietami dostalem na koniec zyczenia wesolych swiat :/ jestem bardzo spokojnym czlowiekiem(do czasu) wiec na zakonczenie naszej korespondencji otrzymali milego maila z informacja ze mam w dupie komu zlecaja dostarczanie przesylek jesli paczki nie dochodza. Dziwi tylko fakt ze taka niby renomowana firma wspolpracuje z takim tworem jak PP a np paczkomatu w ofercie nie ma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mojego poprzedniej wypowiedzi musze dodac cos na otarcie łez(ich łez) w moim miescie(Chorzow) jest sklep stacjonarny firmy teleskopy.pl. kilkakrotnie bylem z synem w tym lokalu na zakupach i musze dac duzego plusa Panu Markowi ktory od jakiegos czasu tam pracuje. Moze nie jest jakims super fachowcem w dziedzinie ale chłop naprawde sie stara. Telefonicznie moge zarezerwowac towar bez problemu, z zamowieniem sprzetu tez nie ma najmniejszych problemow. Marek sprawe szybko zalatwia i dzwoni uprzejmie informujac o mozliwosci odbioru. Duzy plus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez, nie tak znow dawno, wyskoczylismy sobie w trojke z Ostravy do Chorzowa  na male zakupy., Bylo milo, wesolo, z czeskim piwkiem !   :)  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Coś tam do nich kupowałem parę razy nie było się do czego przyczepić. Choć jak ostatnio dzwoniłem z jakimś tam pytaniem, to faktycznie gość który odebrał telefon brzmiał tak, jakby był ciężko na mnie obrażony, że śmiem mu dupę zawracać. Ale odpowiedzi udzielił rzeczowej.

Edited by Krzysztof z Bagien
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej , Krzysztofie ! 

 

Nie do nich, tylko od nich   ( ewentualnie Nich )  , gość przecież nie brzmiał tak , mógł ewentualnie tak brzmieć jego głos w telefonie,  no i z tymi czterema literami

mogłeś sobie darować !  Nie ???    Szanujmy polską mowę, wszak jesteśmy w elicie hobbystów !  :)  A to zobowiązuje !  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

...

Edited by alinoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, alinoe napisał:

zakupiłem towar 2krotnie ten sam na przestrzeni bodajże miesiąca lub dwóch. O ile za 1szym razem pieniądze zostały zwrócone, to za 2 razem, mimo rezygnacji do 14 dni i odesłania towaru, do którego prawo daje mi ustawa konsumencka, sprzedawca zakomunikował, że pieniędzy nie zwróci i zażądał wyjaśnień, do czego ustawowo nie ma prawa.

Przyznam, że brzmi to podejrzanie. Myślę, że gdybyś opisał powód dwukrotnego zakupu, sprawa zakończyłaby się szybko. Może i sprzedawca nie ma prawa o to pytać, ale jeśli niczego nie ukrywasz, to dlaczego nie możesz powiedzieć? Powiedz chociaż nam. Jeśli to kwestia otrzymania dwukrotnie np uszkodzonego towaru, to sprawa jest jasna. Ale teoretycznie mógłbyś potraktować sklep jako wypożyczalnię i sobie co chwila zamawiać ten sam towar i odsyłać. Dopóki nie opiszesz bardziej jasno sprawy, dopóty prawdopodobieństwo winy jest po obu stronach (choć sklep tak czy siak powinien pieniądze zwrócić, a przede wszystkim utrzymywać dobry kontakt - tu się zgodzę z Tobą na pewno).

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, alinoe napisał:

Chciałbym zdecydowanie odradzić zakupy w tym sklepie. Po kilku udanych transakcjach, zakupiłem towar 2krotnie ten sam na przestrzeni bodajże miesiąca lub dwóch. O ile za 1szym razem pieniądze zostały zwrócone, to za 2 razem, mimo rezygnacji do 14 dni i odesłania towaru, do którego prawo daje mi ustawa konsumencka, sprzedawca zakomunikował, że pieniędzy nie zwróci i zażądał wyjaśnień, do czego ustawowo nie ma prawa. Sprawa toczy się już 2 miesiące ze względu na dłuższy brak odzewu z 2 strony i jutro zostanie skierowana do UOKiKu.

Dobrze rozumiem, że kupiłeś coś tam, odesłałeś, potem znów kupiłeś to samo i znów odesłałeś? Jeżeli tak, to w ogóle się nie dziwię sprzedawcy.

BTW - UOKiK nie zajmuje się takimi sprawami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

...

Edited by alinoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

...

Edited by alinoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, alinoe napisał:

Ja nie rozumiem co ja niby mam ukrywać i co tu jest podejrzane? Kupiłem 2 krotnie towar i tyle. Dlaczego? Moja sprawa. W obu przypadkach przesyłka była na mój koszt i ze swojego portfela ją odsyłałem. Ustawodawca wyraźnie pisze, że nie muszę podawać przyczyny zwrotu i tyle w temacie. Za to sprzedawca ma mi zwrócić pieniądze. Tu jest czarne albo białe, nie ma odcieni szarości.

Drobne odcienie szarości są. Jeśli towar sprowadzany był na zamówienie, indywidualnie dostosowywany (np. kolimacja, której nie ma w standardowej cenie ale jest np. jako gratis przy większym zakupie) itp. Ewentualnie, gdy nastąpił spór o obniżenie wartości zwracanego produktu.

Mimo, że mam i dobre i złe doświadczenia z różnymi sklepami to takie przedstawienie sprawy bez żadnych szczegółów jest dla mnie mało precyzyjne. Równie dobrze firma nie pisząc o szczegółach mogłaby napisać  "z takim klientem nie róbcie interesów". Ale jeśli wypełniłeś wszystkie wymogi ustawy to życzę szybkiego finału, bo ze spokojnym sumieniem doczekasz się pozytywnego załatwienia sprawy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze o Hitlerze coś napisz i będziemy mogli zamykać.

To, że Ty masz jakieś tam prawo, to nie oznacza, że jest ono absolutnie nieograniczone. Przy takim działaniu jak twoje, sprzedawca może mieć podejrzenie, że wcale nie chodzi Ci o zakup danego produktu. Że chcesz sprzedawcy zrobić na złość i narazić go na straty finansowe. A to, czy sprzedawca ze swojej strony jakieś twoje prawa naruszył, to by musiał ocenić sąd, po uwzględnieniu wszystkich okoliczności. Z punktu widzenia sprzedawcy, to najgorsze, co może go czekać, to nakaz zwrotu pieniędzy z jakimiś tam odsetkami plus zapłata kosztów sądowych. Myślisz, że go nie stać? A Ty se poczekasz i nerwów sobie napsujesz. Skoro kupiłeś coś i Ci nie pasowało, to po co kupiłeś to ponownie od tego samego sprzedawcy? Gdzie tu jakikolwiek sens?

A UOKiK interweniuje w przypadkach naruszania zbiorowego interesu konsumentów. Twój indywidualny przypadek narusza wyłącznie twój interes (jakkolwiek by to nie brzmiało).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

...

Edited by alinoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.