Skocz do zawartości

Czy to jest najlepsze zdjęcie ISS w amatorskiej historii?


Adam_Jesion

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, HAMAL napisał:

To jest kwestia tylko jednego aspektu a mianowicie komputerowo śledzonej stacji gdzie masz na 1s 200 niedrgniętych klatek do zestackowania i jest poezja. Tylko czy to jeszcze zasługa człowieka czy już jego portfela i sprzętu ?

Rozszerzasz sobie teleskopem i kamerą widzenie, a śledzenia za obiektem nie można sobie rozszerzyć? Gdzie tu logika? Nie przestaną mnie dziwić takie dywagacje. Chcesz mieć "ludzką" twórczość, to nie używaj teleskopu, tylko oczy i zamiast kamery ołówek - choć i wtedy jest to chyba mało ludzkie, bo jednak - ołówek to nieludzka rzecz.

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Panie Adamie, tu jest 200 tys zł, nie znam się kompletnie na astrologii ani na gwiazdach ale proszę mi skompletować taki zestaw abym jak kliknę w komputerze enter pogoniło mi to za ta stacją, wie Pan którą, bo chce na FB mieć jej wypas foteczkę za miesiąc.

 

Realne? Realne. Prawdziwe? Dla nas zdobywających ciężko poszczególne etapy dziedziny, nie bardzo.

Edytowane przez HAMAL
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, HAMAL napisał:

Dzień dobry Panie Adamie, tu jest 200 tys zł, nie znam się kompletnie na astrologii ani na gwiazdach ale proszę mi skompletować taki zestaw abym jak kliknę w komputerze enter pogoniło mi to za ta stacją, wie Pan którą, bo chce na FB mieć jej wypas foteczkę za miesiąc.

No i? Nie bardzo rozumiem ten tok rozumowania. Za 200K mogę kupić twoje zdjęcie wraz z pełnymi prawami majątkowymi i jeszcze mi wymasujesz plecy. Czego niby ma dowodzić taki argument? Fotografia ISS to jest jakaś religijna dyscyplina w której chciałbyś określać reguły i granice tego, co jest ok, a co nie? Technologia jest od tego, żeby jej używać i w ten sposób pokonywać bariery. Nie dorabiaj do tego jakiejś pokrętnej filozofii.