Skocz do zawartości

Proszę o fachową pomoc bez docinania


Amstaff

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście jestem początkujący. Kupiłem uzywany teleskop reflektor Helios* Nie bardzo mogę w necie znaleźć cokolwiek o nim. Soczewki Barlowx2 x4 i H20mm. Przez h20 wiedziałem juz Saturna ale niezbyt wyraznie. Zamówiłem juz Plossl 17mm i 25mm. Czy ktoś coś słyszał o tym Helios*  ? Średnica lustra to 14.5 cm długość 46cm. Księżyc widać wspaniale Ale mam nadzieję że zmiana z okularu z H na Plossl pomoże z Saturnem. Jedyne co znalazłem w necie na temat tego Helios* to cenę 160£ Ale parametrów żadnych. Jeśli ktoś coś może pomóc będę wdzięczny. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hau, hau, witaj na forum, Amstaffie :)

Bardzo by nam pomogło Ci pomóc, gdybyś podał nazwę konkretnego modelu albo przynajmniej zamieścił jego fotkę - pod brandem Helios sprzedawano wiele różnych teleskopów.

Wejdź proszę tu:

http://www.flybird.co.uk/tal_reflector_.htm

i z działu " The complete range of Helios Reflector telescopes" wybierz ten swój.

Żebyśmy mieli jasność, ż czym walczymy :)

Wygląda to na model "Apollo":

http://www.flybird.co.uk/helios_389.htm

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.07.2017 o 08:45, Agent Smith napisał:

Hau, hau, witaj na forum, Amstaffie :)

Bardzo by nam pomogło Ci pomóc, gdybyś podał nazwę konkretnego modelu albo przynajmniej zamieścił jego fotkę - pod brandem Helios sprzedawano wiele różnych teleskopów.

Wejdź proszę tu:

http://www.flybird.co.uk/tal_reflector_.htm

i z działu " The complete range of Helios Reflector telescopes" wybierz ten swój.

Żebyśmy mieli jasność, ż czym walczymy :)

Wygląda to na model "Apollo":

http://www.flybird.co.uk/helios_389.htm

 

Pozdrawiam

 

Dziękuję za zainteresowanie. Wygląda jak ten.

Helios Newtonian Reflectors - Skyhawk 114-2 (114mm (4.5") F/1000) Newtonian Reflector Telescope.

co o nim sądzisz bo te parametry nic mi nie mówią.