Skocz do zawartości

Orion AstroView 6EQ Opinia


Michal1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  chciałbym dowiedzieć sie co sądzicie o tym zestawie , jakie są jego możliwości , , ponieważ jestem zainteresowany kupnem a jestem początkujący. 

Zestaw:

Teleskop   Orion AstroView 6EQ

150/750 

w zestawie : 

- Orion Shorty 2x Barlow lens

- Orion Sirius Plossl 25mm

- Orion sirius Plossl 10mm

 

Link do sklepu w którym jest przedstawiony szczegółowo ten teleskop :

 

http://www.telescope.com/mobileProduct/Orion-AstroView-6-Equatorial-Reflector-Telescope/9827.uts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum.

Napisz coś więcej, czy masz jakieś obserwacyjne doświadczenie choć by lornetkowe, co chcesz obserwować, jakie masz warunki do obserwacji- miasto, wioska, balkon, podwórko, możliwość wyjazdu pod ciemne niebo.

Teleskop podlinkowany przez Ciebie, w pewnym przedziale cenowym i jakościowym, to dobry wybór. Pytanie czy można wybrać lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Moje doświadczenie obserwacyjne  puki co jest zerowe,  często oglądam niebo ale tylko gołym okiem, moja wiedza to tylko i wyłącznie filmy na YT i planetach itp. Sporo tego obejrzałem ostatnim czasem...Mieszkam na obrzeżach dużego miasta- Rotterdamu w Holandii. Ale na obserwacje wybiorę napewno jakieś odległe miejsce na wzniesieniu, planuje również zabrać teleskop ze sobą do polski do której dosyć często wpadam. I w której jest wiele więcej lepszych miejsc do obserwacji. Co do teleskopu .... ten teleskop już zakupiłem w atrakcyjnej cenie ...(100€) w sumie nawet się nie zastanawiałem ... aczkolwiek lekko sięgnąłem po literaturę ,po rozeznaniu się mniej więcej czy i czego jest wart jeśli chodzi o dział techniczny.... ale tak naprawdę nie wiele wiem o nim. Chciałbym się dowiedzieć np czy można oglądać planety np Saturn, Jowisz, .... w weekend poraz pierwszy jadę w plener, będą to moje pierwsze obserwacje i niewiem czego się spodziewać....