Skocz do zawartości

Teleskop dla 6latka


An An

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

Jestem tu nową i totalnie zielona w temacie. Coś mi się wydaje że mój Syn ma wiedzę większa ode mnie ;)  ale do tematu... 

Junior zazyczyl sobie teleskop na urodziny, więc teraz pytanie co kupić??

Sklepy polecają mi trzy modele, ale powiem szczerze zamiast sluchac rad osób którym moze zależeć na sprzedaży danego modelu wolę posłuchać rad praktyków. 

Jako że to będzie pierwszy nasz taki zakup to chciałabym żeby nie był zbyt skomplikowany w obsłudze no i żeby nie kosztował majątku. 

Obserwacje będą głównie w terenie wiejskim. 

 

Z góry dziękuję za wsparcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj żadnego teleskopu. To ma sens JEDYNIE, gdy rodzic sam zamierza zaangażować się w obserwacje nieba. 

Wtedy jest nadzieja, że dziecko też będzie coś z tego miało. Pewności brak. 

6cio letnie dziecko samo nie da rady i może zrobić sobie krzywdę. Np gdy postanowi sprawdzić co jest na Słońcu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kjacek napisał:

Nie kupuj żadnego teleskopu. To ma sens JEDYNIE, gdy rodzic sam zamierza zaangażować się w obserwacje nieba. 

Wtedy jest nadzieja, że dziecko też będzie coś z tego miało. Pewności brak. 

6cio letnie dziecko samo nie da rady i może zrobić sobie krzywdę. Np gdy postanowi sprawdzić co jest na Słońcu...