Jump to content
Adam_Jesion

Nowe APO'sy od TSa do astrofotografii (71SDQ i 86SDQ)

Recommended Posts

3 minuty temu, count.neverest napisał:

@pawelpm Twoja klatka wygląda na obarczoną tym samym problemem co moja. Ja w tym tyg odsyłam sprzęt do naprawienia/wymianę/oddanie. Na podstawie zdjęć, sprzedawca stwierdził, ze faktycznie z tubą jest coś nie tak. Jeśli dostanę ją z powrotem, wszelkie weryfikacje  będę już robił z pełną klatką. 

@count.neverest TS czy AstroKing ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.09.2019 o 21:34, count.neverest napisał:

@pawelpm Twoja klatka wygląda na obarczoną tym samym problemem co moja. Ja w tym tyg odsyłam sprzęt do naprawienia/wymianę/oddanie. Na podstawie zdjęć, sprzedawca stwierdził, ze faktycznie z tubą jest coś nie tak. Jeśli dostanę ją z powrotem, wszelkie weryfikacje  będę już robił z pełną klatką. 

Final jest taki, że spędziłem szereg dni na testach różnych konfiguracji rozszerzeń, tiltu, etc, walcząc ze sztuczną gwiazdą ... i po rozkręceniu tuby na części, zluzowaniu soczewek, wszystko zaczyna działać OK. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, pawelpm napisał:

wszystko zaczyna działać OK.

Super, oby usterka poszła w niepamięć. Ja jednak wolałem nie ryzykować samodzielnej regulacji, zyskując na czasie. Wczoraj odesłałem refraktor do sprzedawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i po prawie miesiącu, jak wysłałem teleskop dowiedziałem się, że sprzedawca próbował naprawić usterkę, ale nie może. Sprzęt pojedzie do producenta, a to kolejny miesiąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, count.neverest napisał:

No i po prawie miesiącu, jak wysłałem teleskop dowiedziałem się, że sprzedawca próbował naprawić usterkę, ale nie może. Sprzęt pojedzie do producenta, a to kolejny miesiąc.

Ty masz TSa, czy Sharpstara? Bo nie pamiętam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety to trwa długo. Mam jedną 100-tkę klienta w serwisie TS'a i już leci chyba drugi miesiąc. Słabo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, cyberboss napisał:

Czyli pojedzie do źródła...

Pozostaje mieć nadzieję, że producent podoła.

Czego i ja z całego serca życzę!

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, count.neverest napisał:

Bardzo słabo to wygląda. Bilans jest taki, że dosłownie 100% sprzętu jaki kupiłem, wymagał naprawy lub wymiany.

Szczerze, przez te 15 lat nie kojarzę, żebym kupił coś astro, w czym nie musiałbym grzebać. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.