Skocz do zawartości

Kupię Bressera 70\700 lub 70\900


Lukiro

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, jestem początkujący i to chyba będzie najlepszych teleskop, budżet mam 300 zł (bresser oczywiście mniej więc nawet lepiej) i chciałbym coś giełdowego z drugiej ręki bo tylko tutaj mogę liczyć na coś jakościowego w tej cenie:)) rozważę inne oferty, ale głównie celuje w tego bressera

Edytowane przez Lukiro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, JSC napisał:

Bardziej bym Ci polecał 70/900.

Tak, na niego nastawiam się bardziej ten pierwszy kupię tylko jeśli cena będzie bardzo dobra bo inaczej chyba jednak za 380 70\900 EQ-1 sklepowy, z drugiej ręki 70\900 to by było idealnie, ale szansa mała :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na OLXie masz jakieś, ale oczywiście jest ryzyko, ze będą po prostu zepsute.

Celestron 70/900 https://www.olx.pl/oferta/refraktor-teleskop-celestron-astromaster-70eq-CID767-IDwzJOX.html#2e75889ab8

i z jeszcze wiekszym ryzykiem z lombardu, ale za to 80/900.

https://www.olx.pl/oferta/teleskop-celestron-powerseeker-80eq-CID767-IDyjVPr.html#2e75889ab8

 

EDIT

Sorki - nie doczytałem - brak możliwości wysyłki...

 

Edytowane przez JSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, JSC napisał:

Na OLXie masz jakieś, ale oczywiście jest ryzyko, ze będą po prostu zepsute.

Celestron 70/900 https://www.olx.pl/oferta/refraktor-teleskop-celestron-astromaster-70eq-CID767-IDwzJOX.html#2e75889ab8

i z jeszcze wiekszym ryzykiem z lombardu, ale za to 80/900.

https://www.olx.pl/oferta/teleskop-celestron-powerseeker-80eq-CID767-IDyjVPr.html#2e75889ab8

 

EDIT

Sorki - nie doczytałem - brak możliwości wysyłki...

 

Co do tej drugiej oferty tam akurat mogę podjechać, tylko czy ten celestron będzie na pewno ok ? Pomijając ryzyko, w porównaniu z tym Bresserem 70\900 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach