Skocz do zawartości

Jaki aparat do lornetki SkyMaster 15x70


Payne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od niedawna mam lornetkę Celestron SkyMaster 15x70, dokupiłem do tego statyw camrok th 70, oraz adapter do smartfona, telefon xiaomi redmi note 2, całość wygląda jak na zdjęciu i służy do obserwacji przyrody.

 

:D okazało się, że niebo jest dużo ciekawsze i chciałbym kupić aparat. Oraz adapter do aparatu by lepiej widzieć księżyc. Robienie smartfonem zdjęć to kiepski pomysł, wygląda to jak totalna amatorszczyzna przy Waszych zdjęciach i sprzętach, że aż mi wstyd, ale jestem początkującym fotografem.  

 

Na początek chciałbym kupić aparat fotograficzny (przedział cenowy 300 - 500 zł). Oraz "coś", by ten aparat przymocować do lornetki. Mówię "coś" bo się kompletnie nie znam i rozumiem, że ten adapter do smartfona który mam, aparatu fotograficznego nie utrzyma? 

 

Bardzo proszę o wskazówki jaki aparat kupić. 

 

 

 

 

skymaster.jpg.7b41ece72f9d95b05c30ad64cbd5e4c7.jpg

 

311638570_ksieyc2.jpg.52c6f41840ab1fce82cad5b0f7ac5e46.jpgIMG_20190123_074938.thumb.jpg.d7f1a37dd3f1a644b4c04ca6f715437e.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będziesz pionierem w tej kategorii sprzętu... A co chcesz fotografować? 

Bo Księżyc już masz, a nie wydaje mi się, że będziesz w stanie zrobić dużo lepsze pojedyncze zdjęcia tego obiektu. 

Czy da się zrobić jakieś fotki innym obiektom na niebie? Pewnie tak, ale nie będzie Pan raczej zadowolony. To nie jest sprzęt do astrofoto. 

Poszukaj, tu był wątek o fotografii przy pomocy smartfonów. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Chcę fotografować księżyc, by zdjęcia były lepszej jakości, lepsza ostrość, i większe zbliżenie. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o fotografię, a co dopiero astrofotografię.

 

Czyli czas zacząć zbierać kasę i czytać dział poświęcony teleskopom.