Skocz do zawartości

TeamViwer13


Antoni

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj mam problem połączenia z obserwatorium przez TeamViwer 13 wyskakuje mi coś takiego i blokuje mi połączenie. Do tej pory nie miałem problemu. Może mi ktoś coś podpowiedzieć. Miałem ustawione zawsze na wersję niekomercyjną.

11.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był juz gdzies taki temat.

byc moze po adresem z ktorego korzystasz z komputera masz zerejestrowana dzialalnosc gospodarcza.

Wówczas “permamentna inwigilacja” kojarzy adres z KRSu z adresem pocztowym twojego adresu IP i stad taka decycja TeamViewera.

z tego co pamietam kontakt do temviewera I wyjasnienie rozwiazywalo sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem. TV ma jakiś "mądry" algorytm wykrywający komercyjne użycie na podstawie nie wiadomo czego. Jak widać się czasem myli. W takiej sytuacji wypełniasz formularz i czekasz jakiś tydzień czy więcej, a oni Ci odblokowują dostęp. U mnie poszło bez problemu. Tu jest wszystko: https://community.teamviewer.com/t5/Knowledge-Base/Why-do-I-see-Commercial-use-suspected-Commercial-use-detected/ta-p/5265. Nie ma sensu do nich dzwonić, bo skierują Cię właśnie na tą stronę :) Tak było w moim wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MateuszW napisał:

Miałem taki sam problem. TV ma jakiś "mądry" algorytm wykrywający komercyjne użycie na podstawie nie wiadomo czego. Jak widać się czasem myli. W takiej sytuacji wypełniasz formularz i czekasz jakiś tydzień czy więcej, a oni Ci odblokowują dostęp. U mnie poszło bez problemu. Tu jest wszystko: https://community.teamviewer.com/t5/Knowledge-Base/Why-do-I-see-Commercial-use-suspected-Commercial-use-detected/ta-p/5265. Nie ma sensu do nich dzwonić, bo skierują Cię właśnie na tą stronę :) Tak było w moim wypadku.

Dokładnie tak jak napisał Mateusz. Bez problemowy soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i kicha mimo ze przesłałem formularz czekam już 10 dni i bez echa. Próbowałem dzwonić i też są trudności mamy numer na Polskę ale ciągle zajęte jakikolwiek by nie wybrał numer oprócz 4. Ma ktoś jakiś konkretny pomysł na zdalny pulpit przez internet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antoni, mnie się napis pojawił dwa dni temu i po 10 godzinach już się nie pojawiał. Poza tym po wysłaniu zgłoszenia tak jak napisał Mateusz program nadal wysyłał komunikat ale zaczął działać normalnie.

A tak w ogóle to cała sytuacja dzieje się wyłącznie , jeśli którykolwiek z komputerów ma połączenie z Internetem. Bez Internetu nawet komunikatów nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze tydzień zaczekał. Wydaje mi się, że u mnie to był ok 2 tygodnie.

9 godzin temu, Antoni napisał:

Próbowałem dzwonić i też są trudności mamy numer na Polskę ale ciągle zajęte jakikolwiek by nie wybrał numer oprócz 4

Nie pamiętam, co tam wybierałem dokładnie, ale trzeba było czekać bardzo długo na połączenie. Niemniej, w końcu się dodzwoniłem. Ale nie wiem, czy wiele zdziałasz telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam tutka, instalowałem anyDesk już dość dawno ale nie sprawiło mi to problemów (przynajmniej o nich nie pamiętam)

Instalowanie na kliencie i serwerze, dostęp poprzez nr sesji i hasło podobnie jak w TV

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5 czerwca 2019 o 20:51, AWE napisał:

Ja też miałem problemy z TV nie pomogło zgłoszenie do serwisu. Zainstalowałem AnyDesk działa podobnie jak TV i jest darmowe

www.anydesk.com

Właśnie minęło 3 tygodnie jak cisza z TV po tłumaczeniu że amatorsko używane do radia i astro.

Prośba do wszystkich o plik "apk" ale dla ios9x bo na sklepie jest najnowszy tylko pod wyższe. Lub info jaka wersja działa na padzie2 to poszukam. 

 

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2019 o 12:12, wessel napisał:

.................................

.........

A tak w ogóle to cała sytuacja dzieje się wyłącznie , jeśli którykolwiek z komputerów ma połączenie z Internetem. Bez Internetu nawet komunikatów nie miałem.

Czy można TeamViwera używać bez internetu ??

On się chyba łączy oba komputery przez internet, przynajmniej ja tak mam i nie próbowałem inaczej.

 

Zbyszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że się łączy .

W TV wersja 14 chodzi po kolei : dodatki>opcje> przychodzące połączenia lokalne - zezwól.

Komputery nie logują się wtedy do Twojego konta na TV, ale musisz podać IP komputera - klienta w sieci.

Edytowane przez wessel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu przeszedłem na AnyDesk, bo miałem ten sam problem. Myślę, że oni w ten sposób próbują zrobić sobie większą sprzedaż - konwertują klientów. W moim przypadku niby mają rację, bo komercjalizuję astrofotografię (przez https://Astrography.com/pl), ale... cena i model biznesowy jest totalnie z dupy. Z chęcią bym zapłacił, ale nie tyle, ile chcą.

 

PS. Wycenili mi jakoś na prawie 2K rocznie za jedną sesję/jeden komp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mniej więcej te wielkości- bez sensu dla hobby ale widzę że i dla biznesu mało ciekawe. Ale kiedy u mnie pojawił się opisany przez Antka komunikat, napisałem do nich i mam spokój- pewnie na jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem na Any Desk i coś mi nie chce działać tak ja trzeba pierwsze za każdym razem musisz dać pozwolenie na łączność,to jak tu można działać zdalnie musi siedzieć chyba krasnoludek  aby dawał pozwolenie, a jak się połączę to w ogóle myszką niczego nie uruchomię na można sobie klikać i klikać. Nie wiem może nie potrafię tego ustawić.

Edytowane przez Antoni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.