Jump to content

Recommended Posts

Cześć ;) Studiuję kierunek zupełnie niezwiązany z astronomią, chciałbym podjąć kierunek o nazwie Kognitywistyka w tym roku, od października. Widziałem tam sporo zajęć z informatyki, ze sztucznej inteligencji. Jak sądzicie, czy warto poświęcić kilka kolejnych lat, aby studiować taki kierunek?

A w jakiej branży chcesz pracować?

Wszystko co związane z informatyką. Zawsze moim hobby były komputery, telefony od strony technicznej.

Posted (edited)

Idź na informatykę na dobrej uczelni, pracuj dużo w domu (bo w szkole programować się nie nauczysz). Będziesz chciał iść w stronę ML to wybierz taką specjalizację.

EDIT: napisałeś, że już studiujesz - a co studiujesz, jeśli można zapytać?

Edited by Sebo_b