Skocz do zawartości

Jak zacząć fotografować niebo?


Szibidu

Rekomendowane odpowiedzi

Hej 

 

Chciałem zakupić teleskop żeby móc fotografować kosmos ;) . Nie będę ściemniał nie znam się kompletnie w tym temacie. Chce się was zapytać jaka ogniskową powinien mieć sprzęt żeby zobaczyć to co opisuje Dementorin. ?  500mm starczy?  , 900mm ? 

 

Dzięki za informacje 

Pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Szibidu napisał:

Hej 

 

Chciałem zakupić teleskop żeby móc fotografować kosmos ;) . Nie będę ściemniał nie znam się kompletnie w tym temacie. Chce się was zapytać jaka ogniskową powinien mieć sprzęt żeby zobaczyć to co opisuje Dementorin. ?  500mm starczy?  , 900mm ? 

 

Dzięki za informacje 

Pozdrawiam Łukasz

Astrofoto to wyższa szkoła jazdy :)

Raczej od tak nic nie wyczarujesz. 

Sam teleskop nie wystarczy. 

Na forum są poradniki. 

Pozdrawiam 

A odnośnie poradnika to spoko, ale tak jak wspomniał Piotr jest tabela. 

 

 

Edytowane przez Dasionek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szibidu napisał:

Hej 

 

Chciałem zakupić teleskop żeby móc fotografować kosmos ;) . Nie będę ściemniał nie znam się kompletnie w tym temacie. Chce się was zapytać jaka ogniskową powinien mieć sprzęt żeby zobaczyć to co opisuje Dementorin. ?  500mm starczy?  , 900mm ? 

 

Dzięki za informacje 

Pozdrawiam Łukasz