Skocz do zawartości

Wielkie otwarcie!


leonek80

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie można kupić sprzęt TS i wielu innych firm, których nie było w PL. To mnie cieszy. No i wreszcie jakaś realna konkurencja dla Delty powstanie.

Teleskopy.pl mają tylko problem, bo ten sklep jest chyba mniej niż 2km od ich siedziby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Ajot napisał:

Będzie można kupić sprzęt TS i wielu innych firm, których nie było w PL. To mnie cieszy. No i wreszcie jakaś realna konkurencja dla Delty powstanie.

Teleskopy.pl mają tylko problem, bo ten sklep jest chyba mniej niż 2km od ich siedziby.

Cały czas można kupić, tylko przez internet, a teleskopy.pl wg mnie problemu nie mają, bo w przeciwieństwie do AstroShopu mają wiele produktów na stanie (mają magazyn), Astroshop takiego nie będzie posiadał (w takiej wielkości jak teleskopy). Sądząc po tym co mówił @Astrobonq na zlocie to głównie będzie służył do sprzedaży małych rzeczy i jako miejsce odbiorów zamówień z netu. Niemniej fajnie jakby jakaś większa konkurencja była - na pewno konsumenci na tym skorzystają.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2020 o 14:20, Pav1007 napisał:

Cały czas można kupić, tylko przez internet, a teleskopy.pl wg mnie problemu nie mają, bo w przeciwieństwie do AstroShopu mają wiele produktów na stanie (mają magazyn), Astroshop takiego nie będzie posiadał (w takiej wielkości jak teleskopy). Sądząc po tym co mówił @Astrobonq na zlocie to głównie będzie służył do sprzedaży małych rzeczy i jako miejsce odbiorów zamówień z netu. Niemniej fajnie jakby jakaś większa konkurencja była - na pewno konsumenci na tym skorzystają.

Albo ktoś tu nie słuchał albo muszę jeszcze poćwiczyć wystąpienia publiczne :) 

To może w punktach, żeby nic nie uciekło:

  • na miejscu w salonie jest magazyn który pomieści również duże rzeczy takie jak np. Dobsony czy Taurus 16" (tak, mamy na stanie Taurusa :) )
  • na zlocie mówiłem natomiast, że jeżeli klient chce przyjść do salonu po konkretną rzecz to żeby przedtem zadzwonił/wysłał emaila z pytaniem czy ten produkt jest na stanie w Warszawie
  • jest możliwość sprowadzenia do salonu każdej rzeczy dostępnej na stronie Astroshop.pl - w tym celu wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie/emailowo - jednocześnie w dalszym ciągu można złożyć standardowe zamówienie w sklepie internetowym z dostawą pod wskazany adres
  • płatności na raty na razie nie ma, w przyszłości taka możliwość zapewne się pojawi
  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Astrobonq napisał:

Albo ktoś tu nie słuchał albo muszę jeszcze poćwiczyć wystąpienia publiczne

Zszokowała mnie jedna rzecz - dlatego mogło mi umknąć :-)

Dzięki za wyjaśnienie.

 

Rozumiem, że nie sprowadzacie drogiego i dużego sprzętu dlatego że klient chciał zobaczyć i pomacać (bez gwarancji kupna)?

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Pav1007 napisał:

Rozumiem, że nie sprowadzacie drogiego i dużego sprzętu dlatego że klient chciał zobaczyć i pomacać (bez gwarancji kupna)?

Wprost przeciwnie :) Szczególnie przy drogich i dużych sprzętach chce się daną rzecz pomacać, więc jak najbardziej jest możliwość, żeby coś sprowadzić i zapłacić na miejscu lub zrezygnować z zakupu. Oczywiście jeżeli dany klient zamówi sprzęt za kilka-kilkanaście tysięcy i kilka razy z rzędu nic nie kupi, to mogą się pojawić pewne wątpliwości czy delikwent jest zainteresowany zakupem czy po prostu ogląda sobie drogie zabawki :)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Astrobonq napisał:

Koszty przesyłki pozostają bez zmian, bo rzeczy zamówione na stronie dalej będą szły z głównego magazynu.

Jeżeli sprowadzicie do sklepu w W-wie przedmiot zamówiony przez klienta e-mailem/telefonem i tenże klient go odbierze w sklepie, to nie zapłaci kosztów wysyłki z Niemiec. Dobrze zrozumiałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Ajot napisał:

Jeżeli sprowadzicie do sklepu w W-wie przedmiot zamówiony przez klienta e-mailem/telefonem i tenże klient go odbierze w sklepie, to nie zapłaci kosztów wysyłki z Niemiec. Dobrze zrozumiałem?

A dlaczego by miał? Tak działa praktycznie każdy sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ajot napisał:

Jeżeli sprowadzicie do sklepu w W-wie przedmiot zamówiony przez klienta e-mailem/telefonem i tenże klient go odbierze w sklepie, to nie zapłaci kosztów wysyłki z Niemiec. Dobrze zrozumiałem?

Dokładnie tak, w przypadku odbioru osobistego koszty przesyłki są po stronie sklepu.

 

Z tego też względu w przypadku mniejszych zamówień będziemy je zbierać i co kilka dni wysyłać do salonu po kilka paczek razem - może to więc spowodować pewne wydłużenie czasu oczekiwania. Większe zamówienia będą wysyłane bez zwłoki - uprzedzając pytania, słowo "większe" jeszcze nie zostało doprecyzowane.

 

Jest również opcja wysyłki do salonu małego zamówienia bez zwłoki, wtedy jednak klient normalnie ponosi koszty przesyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Astrobonq napisał:

Z tego też względu w przypadku mniejszych zamówień będziemy je zbierać i co kilka dni wysyłać do salonu po kilka paczek razem - może to więc spowodować pewne wydłużenie czasu oczekiwania.

Dajcie o tym jasną informację na stronie, żeby klient był tego świadomy. Dzisiejsze duże sklepy przyzwyczaiły nas do natychmiastowej dostawy do salonów i ktoś może się mocno zdziwić albo wkurzyć. Ja tak miałem z teleskopy.pl - zamówiłem towar do oddziału, a był on dostępny w magazynie. Spodziewałem się dostarczenia na następny dzień (zgodnie z afiszowanym czasem realizacji 24h). Zależało mi na czasie i właśnie dlatego chciałem do oddziału, żeby nie boksować się z kurierem, gdy mnie nie ma w domu. No i jakie było moje zdziwienie i zdenerwowanie, że towar wysłali dopiero po 3 dniach, po moim telefonie z pytaniem o co chodzi. A gdyby tylko była informacja na stronie o wydłużonym czasie realizacji przy odbiorze w salonie, to uniknąłbym problemu i zamówił do domu...

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MateuszW napisał:

Dajcie o tym jasną informację na stronie, żeby klient był tego świadomy. Dzisiejsze duże sklepy przyzwyczaiły nas do natychmiastowej dostawy do salonów i ktoś może się mocno zdziwić albo wkurzyć. Ja tak miałem z teleskopy.pl - zamówiłem towar do oddziału, a był on dostępny w magazynie. Spodziewałem się dostarczenia na następny dzień (zgodnie z afiszowanym czasem realizacji 24h). Zależało mi na czasie i właśnie dlatego chciałem do oddziału, żeby nie boksować się z kurierem, gdy mnie nie ma w domu. No i jakie było moje zdziwienie i zdenerwowanie, że towar wysłali dopiero po 3 dniach, po moim telefonie z pytaniem o co chodzi. A gdyby tylko była informacja na stronie o wydłużonym czasie realizacji przy odbiorze w salonie, to uniknąłbym problemu i zamówił do domu...

Dzięki za uwagę. Z drugiej strony zawsze znajdzie się ktoś (a nawet dużo ktosiów), kto nie doczyta i potem będzie wkurzony. Tak czy siak taka informacja oczywiście powinna być zamieszczona w odpowiednim miejscu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Astrobonq napisał:

Dzięki za uwagę. Z drugiej strony zawsze znajdzie się ktoś (a nawet dużo ktosiów), kto nie doczyta i potem będzie wkurzony. Tak czy siak taka informacja oczywiście powinna być zamieszczona w odpowiednim miejscu.

Niedoczyta, ale podkładka, że było napisane jest :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.