Skocz do zawartości

Aliexpress - jakie macie zdanie?


Rekomendowane odpowiedzi

Moje doświadczenia z Ali:

 

* sklep StarPal, niby 99% pozytywow, ale wydaje mi sie, ze cos kreca. Zlozylem zamowienie na ZWO EAF + kabel od temperatury, gdy nie wyslali po paru dniach napisalem wiadomosc, odpisali lamanym angielskim, ze firma kurierska nie chce przyjac paczki, bo w srodku jest 'motor'...szukaja innej. Na 50 minut przed uplywem 7 dni, ktore mieli na wysylke, pojawia sie informacja, ze paczka czesciowo wyslana, niestety Aliexpress nie pokazuje co faktycznie wyslali, moze sam kabel? Ale na co mi sam kabel?

Brak komunikacji ze sklepem, nie odpisuja na zadne wiadomosci, wszystkie sa jako 'Unread'. Poniewaz zamowienie jest czesciowo zrealizowane nie moge sie domagac zwrotu pieniedzy (przynajmniej w prosty sposob). Zlozylem skarge na nich, zobaczymy czy cos to da.

 

* sklep Laida Optics Store - zamowilem filtr, wysylka tego samego dnia, po 4 dniach od wysylki jest juz w Belgii, zaktualizuje wpis czy bedzie clo/vat czy nie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem ZWO ASI 120 MC w sklepie "telescope & accessories". Po 20 dniach otrzymałem zamówienie, już się zaczynałem bać, że coś długo i pewnie jakieś cło będzie, ale przyszło bez żadnych opłat. Nr przesyłki miał końcówkę 045NL. No i wyszło prawie 200PLN taniej niż u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Laida mam na pieńku. Przysłali mi tańszy filtr niż być powinien. Na wiadomości ode mnie nie reagowali, więc w końcu założyłem spór. Przegrali go dwukrotnie - raz się odwoływałem po tym jak mi Ali przyznało za małą rekompensatę. Laida - to są buraki, które zwykle działają ok, ale w razie jakichkolwiek problemów nie liczcie na współpracę z ich strony i chęć cywilizowanego rozwiązania sytuacji. Na koniec wpisali sobie mnie na czarną listę i teraz nawet gdybym chciał, to i tak u nich nic nie kupię. Nie muszę.

 

Edytowane przez dobrychemik
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr z Laida doszedł po 6 dniach od wysylki, kod 0045, brak opłat.

 

Natomiast zamówienie ze StarPal .....#^!@%! NIE polecam tego sklepu, minęło 20 dni od wysyłki, towar nie wysłany, sprzedawca kręci, wpisuje jakieś kolejne lewe numery do śledzenia... Obiecał wysyłkę DHL na swój koszt, ale nie wysłał. Wsparcie AliExpress jest  takie, że mam wrażenie, że gadam z marną sztuczną inteligencją z marnym automatycznym translatorem...Kiepsko to widzę, ale za 3 dni ponoć będę zrobić Dispute.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2020 o 18:14, apolkowski napisał:

Miałem paczkę wysłaną 28 lipca, ocloną 2 sierpnia i cisza. Miała przyjechać do paczkomatu. Jakiś tydzień temu zadzwoniłem do Inpostu żeby zapytać czy coś wiedzą. Odpowiedź była, że przesyłka odebrana, Powiedziałem, że to nie jest prawda i poprosiłem żeby sprawdzili. Mieli oddzwonić za 2-3 dni. Ponieważ nie dzwonili, zadzwoniłem znowu. Tym razem wersja byłą taka, że sklep nie zapłacił za wygenerowaną etykietę i że w związku z tym nie dostarczą. Wysłałem maila do sklepu, ale poradzili, żebym się kontaktował z "lokalną pocztą". Podczas trzeciej rozmowy Inpost przyznał, że zgubili paczkę i że dostanę zwrot kasy. Mieli wysłać mi maila z prośbą o podanie numeru konta. Nic nie dostałem. Złożyłem reklamację przez stronę www i zastanawiam się, czy reklamować też przez Aliexpress. W sumie towaru nie mam i wszystko mi jedno kto mi zwróci kasę, ale głupio będzie dostać zwrot z obu źródeł. Kupuję ostatnio sporo i to pierwszy przypadek,, że się coś zgubiło. Paczki teraz przychodzą po 10-14 dniach. 

Dziś mijają 3 miesiące od zamówienia. Paczka dotarła do Polski 2 sierpnia i została zgubiona przez InPost. Inpost odmówił odszkodowania informując mnie, że takie odszkodowanie należy się tylko wysyłającemu. A wysyłający od ponad 2 miesięcy pisze mi, że "dear friend, parcel arrived in your country, please wait". Dziś rozpocząłem oficjalny spór przez stronę Aliexpress, ale jedyna propozycja rozstrzygnięcia to "please wait another 5 days". Czuję totalną bezsilność. Niby to tylko 70 zł, ale jakoś tak głupio odpuścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem.
Ja miałem tak, że przesyłka mi też gdzieś wsiąkła, więc po prostu zaznaczyłem, że chcę zwrot kasy, bo nie dostałem towaru. Sprzedawca zaproponował, żebym jeszcze poczekał i że nie odda pieniędzy, a ja to odrzuciłem - i tak się nasze negocjacje zakończyły. Po chyba dwóch tygodniach, z racji że nie doszedłem ze sprzedawcą do porozumienia, włączył się pracownik Aliexpressu, który uznał, że moje żądanie jest zasadne i po prostu zwrócili pieniądze. I chyba nawet już je dostałem (było tego ze 30zł, więc jakoś specjalnie nie sprawdzałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, spock napisał:

W którym to sklepie?

The outdoor movement store. Niestety, jak wynika z wcześniejszych wpisów, oni wysyłają przez NL post i może być doliczone cło. Moją właśnie tak wysłali, ale jeszcze nie doleciała i nie wiem, czy cło doliczą.

Inne sklepy pewnie też będą miały rabaty na tę kamerę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, apolkowski napisał:

The outdoor movement store. Niestety, jak wynika z wcześniejszych wpisów, oni wysyłają przez NL post i może być doliczone cło. Moją właśnie tak wysłali, ale jeszcze nie doleciała i nie wiem, czy cło doliczą.

Inne sklepy pewnie też będą miały rabaty na tę kamerę .

W tym samym sklepie kupowałem ponad już miesiąc temu. Też przez NL szła przesyłka. Cło dla 806zł wyniosło 203zł. Z góry założyłem, że przy takiej cenie zakupu cło nie stanowi problemu. Natomiast miesiąc czekania to było już przydługawo. Tym bardziej, że większość tego czasu przesyłka spędziła w NL. No ale zakończyło się wszystko pozytywnie, więc nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.