Skocz do zawartości
  • 0

Teleskop za ok 600zł


Karbolak

Pytanie

Cześć!

Zdaję sobie sprawę, że temat to trochę odgrzewany kotlet, ale na podobnych wątkach nie znalazłem niczego co by mi odpowiadało. Tak więc, jestem z Katowic, jestem zupełnym laikiem w sprawach obserwacji nieba, ale bardzo interesuję się astrofizyką i od dawna mnie nęcił pomysł aby zakupić sobie coś co by mnie jeszcze przybliżyło do tematu moich zainteresowań. Szukam teleskopu za ok 600 zł (w porywach hojności do 700), od którego mógłbym zacząć swoją przygodę. Przeglądałem OLX w poszukiwaniu używek, ale obecnie nie wybieram się dalej niż godzinę od Katowic, oraz na początku czerwca będę przejeżdżał przez małopolskie, opolskie i dolnośląskie. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś rekomendacje, bo nie chcę dać się naciągnąć na jakiegoś grata.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
19 minut temu, Karbolak napisał:

Cześć!

Zdaję sobie sprawę, że temat to trochę odgrzewany kotlet, ale na podobnych wątkach nie znalazłem niczego co by mi odpowiadało. Tak więc, jestem z Katowic, jestem zupełnym laikiem w sprawach obserwacji nieba, ale bardzo interesuję się astrofizyką i od dawna mnie nęcił pomysł aby zakupić sobie coś co by mnie jeszcze przybliżyło do tematu moich zainteresowań. Szukam teleskopu za ok 600 zł (w porywach hojności do 700), od którego mógłbym zacząć swoją przygodę. Przeglądałem OLX w poszukiwaniu używek, ale obecnie nie wybieram się dalej niż godzinę od Katowic, oraz na początku czerwca będę przejeżdżał przez małopolskie, opolskie i dolnośląskie. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś rekomendacje, bo nie chcę dać się naciągnąć na jakiegoś grata.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

A co będziesz oglądał przez teleskop?