Skocz do zawartości

CEM25p - historia prawdziwa...


Robson_g

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, wylam napisał:

Przyznaje montaż był rozbierany, ale dopiero po wystąpieniu usterki i kontakcie ze wsparciem ioptron. Nie mieli z tym problemu.

W moim przypadku Astroshop wiedział, że zdjąłem obudowy, żeby zarejestrować w czym jest problem- dostali film. Jedna z pań oznajmiła mi, że straciłem gwarancję. Oczywiście nie dałem z siebie zrobić jelenia. Oddzwonili, przeprosili za problem, gwarancja obowiązuje i naprawią. 

Lepiej teraz dokończ to z iOptronem, bo wpadniesz w dodatkowe i absurdalne koszta. Sprawdź też regulamin, bo moim zdaniem nie mogą Ci naliczyć 40€, bo tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

2 godziny temu, lkosz napisał:

Ale to trafiło do serwisu astroshop, a nie ioptron więc tamci mają inną politykę :) Trudno się w sumie dziwić... Jeśli umiesz to wymienić sam, to poproś o odesłanie bez naprawy i zapasową część od ioptron.

 

Trochę się jednak dziwię ponieważ serwis astroshop jest autoryzowany przez ioptron i powinien naprawiać wg polityki producenta.

 

Godzinę temu, count.neverest napisał:

W moim przypadku Astroshop wiedział, że zdjąłem obudowy, żeby zarejestrować w czym jest problem- dostali film. Jedna z pań oznajmiła mi, że straciłem gwarancję. Oczywiście nie dałem z siebie zrobić jelenia. Oddzwonili, przeprosili za problem, gwarancja obowiązuje i naprawią. 

Lepiej teraz dokończ to z iOptronem, bo wpadniesz w dodatkowe i absurdalne koszta. Sprawdź też regulamin, bo moim zdaniem nie mogą Ci naliczyć 40€, bo tak. 

 

Trochę boję się odpuścić teraz, bo w przypadku przyszłych reklamacji mogą mi zarzucić, że naprawiałem na własną rękę.

 

No i dochodzi jeszcze kwestą czasu. W tej chwili moja reklamacja trwa już ponad miesiąc, a nie chce czekać kolejnych dwóch jak kolega @Robson_g;) 

 

Napiszę do producenta i zobaczę jak ustosunkuje się do tej sprawy.

 

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że w jednej z rozmów telefonicznych, Pani coś tam napomknęła o kosztach, ale szybko wybiłem jej to z głowy.

Zrozumiałbym, gdyby montaż był sprawny, a ja coś bym tam spitolił.

Niezrozumiałym dla mnie zupełnie jest to, że oni mają czelność obciążać jakimiś dodatkowymi kosztami klienta, który otrzymał już wadliwy (fabrycznie) produkt.

Nie no, ja to bym chyba poszedł w kosmos, a potem to nie wiem co ja bym zrobił, aż boję się myśleć. :nottalkingtoyou:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Kiepsko.

Ioptron wysłał mi przekładnię na wymianę 22 lipca, ale do dziś nie dotarła.

 

Ostatni ślad wyglądał tak:

Nadejście2020-08-31 00:58Terminal Przeładunkowy

i koniec...

Na poczcie rozkładają ręce i sugerują reklamację.

Ioptron z Astroshop odbijają miedzy sobą piłeczkę.

Ioptron każe czekać, bo Covid. Na poczcie pukają się w głowę.

Proszę od miesięcy o ponowną wysyłkę. Chcę pokryć wszelkie koszty.

Cisza.

Dla mnie jako uczciwego człowieka, jest to wręcz obrzydliwe.

 

Proszę o zamknięcie tematu.

 

  • Lubię 1
  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Darek_B zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.