Skocz do zawartości
  • 0

Luneta obserwacyjna 25x80 bez monet


PHU MARPOL

Pytanie

Witam,

 Musze nabyć lunetę zewnętrzną jak w temacie. Będzie to wyposażenie infrastruktury do obserwacji ptaków na terenie Natura 2000. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie można taki sprzęt kupić. Firma Uniwersał odpada ze względu na złe opinie i nieterminowość. Dysponuje budżetem w wysokości 9 500 brutto. Poza Uniwersał nic w Internecie nie znalazłem i jestem zielony w tym temacie. Może być podobny model lub odpowiednik.

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
  • 0
9 godzin temu, PHU MARPOL napisał:

Witam,

 Musze nabyć lunetę zewnętrzną jak w temacie. Będzie to wyposażenie infrastruktury do obserwacji ptaków na terenie Natura 2000. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie można taki sprzęt kupić. Firma Uniwersał odpada ze względu na złe opinie i nieterminowość. Dysponuje budżetem w wysokości 9 500 brutto. Poza Uniwersał nic w Internecie nie znalazłem i jestem zielony w tym temacie. Może być podobny model lub odpowiednik.

Z góry dzięki za pomoc.

 

Czy luneta ma być w terenie 24h / 365 dni?

Czy też będzie wystawiana / chowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wybaczcie pytanie trochę poboczne: czy takie lunety mają jakieś zabezpieczenie przed spoglądaniem na Słońce? Czy są tak montowane, żeby nie dało się spojrzeć na nie? Zastanawiam się czy po ewentualnym uszkodzeniu wzroku ktoś później nie uzna, że trzeba za karę oskubać z kasy właściciela lunety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
  • 0

"Znalazłem"  w internetach nieznana mi dotąd firmę
 LUNETTIX – Polskie lunety widokowe na monety / Coin & Non coin operated viewing telescope 
Viewing telescope, Beobachtungsfernrohr, Luneta widokowa, Lunette, LUNETTIX | eBay